Sehän on helppoa, voivat lähteä vaikka samalla koneella. Tai Ruotsin pojat voi mennä laivalla Tukholmaan. Maapallo kiittää ja kuittaa.Jääkarhujen eli Norjan kanssa sitten kesälomalle lähteekin Tre Kronor.
Jääkarhuilla kesäloman vietto onkin valitettavan tuttua, mutta Tre Kronorille kerta on ensimmäinen.
Suurin floppi jääkiekossa Ruotsille sitten vuoden 1985 Tre Kronorille tai Damkronornan tippumisen Naisten MM-kisojen 1. Divisioonaan!
Tekeepähän hyvää muistella sitten kun joskus Leijonatkin jäävät väistämättä pudotuspeleistä ulos.
Heja Eurovision! Det är ABBA härMinä olen lisäksi kuuro, mutta kuuntelin kaikki Ruotsin euroviisut.
HMV-turnaus menossa.
Silti Ruotsilla 11 kultaa vs Suomen 3 kultaa. Ei varaa hirveästi vittuilla. Ruotsilla myös olympiakultia sentään. Suomella ei.
Ruotsihan ei ole esim. kutsunut Suomea pikkuveljekseen. Naatitaan ny hyvällä omallatunnolla.Olettepa te nyt vahingoniloisia ja ikäviä ihmisiä.
Voisiko osaltaan olla, että se parjattu heikko Liiga onkin auttanut nuoria? Nuoret pelaajat voivat pelata isossakin roolissa joukkueessaan kun joukkueessa ei ole vain isolla rahalla hankittuja tähtiä.Ei tarvitse vittuilla mutta jopa ruotsalaisten mukaan Suomi mennyt ohitse :)
Omsprungna av FinlandNHL-bossens tuffa kritik mot svensk hockey
RIGA. Vart är svensk hockey på väg? Det frågar sig Patrik Allvin, assisterande general manager för Pittsburgh Penguins. – Ishockeyförbundet har slarvat över tidwww.aftonbladet.se
Han menar att exempelvis Finland har gått förbi Sverige och att i vårt östra grannland så är det mer status att vara landslagstränare, oavsett nivå.
Ettet kuitenkin olisi se viimeisen SWE rankkarin ampuja Ananas Snorensen?Mulla on tässä snöreniä ja ananasviipaleita mehussa. Olenko Mats Sundin?
Ruotsi oli viisuissa huono, nyt ne ei pärjää enää kiekossakaan. Noh... mä vähän hihittelen salaa.Ruotsihan ei ole esim. kutsunut Suomea pikkuveljekseen. Naatitaan ny hyvällä omallatunnolla.
Lensin yksityiskoneella Schumin ranchille ja nyt olemme Schumin kanssa, arvaatteko missä? Iltalehden sivuilla.