Sama. Olihan se pakko.Minä en osaa mutta menin silti
Sverige utslaget ur hockey-VM: ”Största misslyckandet i modern tid”
Fiaskot är ett faktum. Sverige missar slutspel i hockey-VM för första gången i modern tid. – Det här är ett stort misslyckande, säger NHL-stjärnan Victor Olofsswww.aftonbladet.se
Tähän voisi heittää jonkun vitsin ruotsalaisista ja persuuksiin ottamisesta.Tajuaakohan Ruotsin valmentaja erota itse, vai odottaako kengänkuvan tulevan persuksiin?
HMV-turnaus menossa.
Silti Ruotsilla 11 kultaa vs Suomen 3 kultaa. Ei varaa hirveästi vittuilla. Ruotsilla myös olympiakultia sentään. Suomella ei.
Olen ollut jostain lukevinani, etta ristiriitaisesti tulkittavat viestit voivat aiheuttaa skitsofreniaa. Jatan siis viestisi lukematta.Harmittaa kun Ruotsi tippui muttei harmita onneks.
HMV-turnaus menossa.
Silti Ruotsilla 11 kultaa vs Suomen 3 kultaa. Ei varaa hirveästi vittuilla. Ruotsilla myös olympiakultia sentään. Suomella ei.
Milloin kaivetaan kultaiset kypärät?
HMV-turnaus menossa.
En mäkään osaa mutta luen silti.Osaispa ruotsinkieltä, niin menisin itsekin aftonbladetin sivuille
Luulen, ettei nuo kullat kauheasti heillä lämmitä tällä hetkellä.HMV-turnaus menossa.
Kent Forsberg vielä kerran!Huhujen mukaan Anders Tegnell on Tre Kronorin uusi päävalmentaja.
Suomi pudottanut Ruotsin jatkosta 2019 MM-kisoissa ja tänä vuonna nuorten kisoissa. Vieläpä kahden maalin takaa ohi viime hetkillä molemmissa. Nyt taas Ruotsin edellä loppupeleissä. Kulttuuri on kääntymässä.HMV-turnaus menossa.
Kullista on tappion hetkellä vaikeaa riemuita.Luulen, ettei nuo kullat kauheasti heillä lämmitä tällä hetkellä.
Asennekysymyshän se pitkälti onEn mäkään osaa mutta luen silti.
En mäkään osaa mutta luen silti.
Sitä suuremmalla syyllä on syytä iloita. Tämähän on tilastojen kukaan siis ihme.
Mats Sundin är... Hej... Mats Sundin är...HMV-turnaus menossa.
Nyt ois tarvetta sille ananasrenkaasta ja Snörenin karkkinauhasta tehdylle kultamitalille.
Kaikkea muuta kuin HMV, etenkin kun sekä Ruotsi että Team Canada voivat jäädä alkulohkoon. Vastaavasti jotkut joukosta Kazakstan, Latvia, Saksa ja Slovakia menevät jatkoon.HMV-turnaus menossa.