Ma 27.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 102 201
  • 1 171

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voi vitsi.
Tapola teki taktisen vedon ja antaa poikien välillä karvata korkealta. Tätä mä oon pelännyt.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän kalpan maali pitäisi hylätä samasta syystä kuin pelsujen maali? Syytä en siis tiedä, mutta hylättävä se on tasapuolisuuden vuoksi ;)
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuliko kuvioihin nyt mukaan Pelicans-antipatiavideotuomaritkin? Taitaa olla hallimies enää, joka ei ole teitä vastaan. Kovin ihmeellistä uhriutumista siellä Lahdessa, kuten tästäkin ketjusta voi todeta.
Edelleen vain niitä kirjoittajia olen itse havainnut. Tuomio meni kyllä täysin vituiksi ja taas arvotaan selvää maalia, mutta toiseen päähän.
 

Rapala

Jäsen
Keränen luistelee Juvosen mailaan maalin takaa. Helppo hylkäys.
Hymiö
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ei ollut linjan mukainen jäähy... Ei olisi pitänyt viheltää. Ja näin tuomarit kusee taas.
 

Ralph

Jäsen
Katos vaan. Hytönen kaveeraa tuomareille ja seuraavassa vaihdossa HPK:lle jäähy tilanteesta, jota JYP on tänään harrastanut jo minuuttitolkulla. Kyllä taas tuomarit nauttii, kun bestis pelaa kentällä.

Mahtaako JYP vaatia O.Manniselle pelirangaistusta, kun työnsi Hytöstä maalia päin?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vittu nyt jätkät näyttäkää sitä munaa ja taistelkaa peli tasoihin. KalPa ei saa voittaa tätä tuomarivirheen takia vittu.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen vain niitä kirjoittajia olen itse havainnut. Tuomio meni kyllä täysin vituiksi ja taas arvotaan selvää maalia, mutta toiseen päähän.

Selvä homma. Toivotaan, että saatte jatkossa paremmat tuomarit ja otteluvalvojat ja videotuomarit. Pelicansin tuosta soisi menevän mielenkiintoisempana joukkueena jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös