Sanoinko minä niin? Ei kai onni ole kenenkään "vika".Tepsin vika jos joku 12v pakki tekee omiin?
Edelleen vain niitä kirjoittajia olen itse havainnut. Tuomio meni kyllä täysin vituiksi ja taas arvotaan selvää maalia, mutta toiseen päähän.Tuliko kuvioihin nyt mukaan Pelicans-antipatiavideotuomaritkin? Taitaa olla hallimies enää, joka ei ole teitä vastaan. Kovin ihmeellistä uhriutumista siellä Lahdessa, kuten tästäkin ketjusta voi todeta.
Näin linjan mukaan,Runkosarjassa JYPille olisi pitänyt tulla jäähy, MUTTA tässä sarjassa saa roikkua kampata koukkia jne... Joten linjan mukaan mentiin. Itse en tuosta linjasta pidä mutta kunhan se on sama kaikille ni se on tärkeintä.
Olisihan tuossa ollut hyvä hetki paikata aiempi virhe.Eiköhän kalpan maali pitäisi hylätä samasta syystä kuin pelsujen maali?
Edelleen vain niitä kirjoittajia olen itse havainnut. Tuomio meni kyllä täysin vituiksi ja taas arvotaan selvää maalia, mutta toiseen päähän.
Oli, tilanne nähty siniviivan kohdalta hallissa.Eipä ollut kumpikaan. Oisko vielä joku muu?
Pitäiskö hämeenlinnan yleisön koittaa kannustaakin välillä? Puolitoista peliä kohta viheltäneet.
Menee taustat tuonne Jyväskylän puolelle ja omasta mielestä ei todellakaan Kalpan puolella.
LYYTINEN LATAAA!