ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Luotan CSKA:an kuin vuoreen. Kesäloma alkaa ihan kohta. Valitettavasti. Mutta kolme jatkoaikamatsia runkosarjan voittajaa vastaan, saappaat jalassa tässä kaadutaan - jos kaadutaan.
Silloin sattui kaikenlaista, savupommia, Karalahden pommia ja pientä vääntöä hallin takana.Joo ja JP Hytösen kolme maalisyöttöä siihen matsiin. Sillon vitutti kovaa.
Mutta noi ei liity niihin pleijarisarjan jatkoaikoihin mitenkään.Silloin sattui kaikenlaista, savupommia, Karalahden pommia ja pientä vääntöä hallin takana.
Hävittiinkö silloinkin perättäisissä peleissä?Mites se nyt menikään sillon JYPiä vastaan..
Mun mielestäni ei. Nyt menee mutulla mutta olisko ollut niin että matsit 2,3 ja 5 meni jatkoille.Hävittiinkö silloinkin perättäisissä peleissä?
Mutta noi ei liity niihin pleijarisarjan jatkoaikoihin mitenkään.
Jep, eli ei täysin verrattavissa kun nyt hävitään. Ja siinä sarjassa sentään otettiin voitto.Mun mielestäni ei. Nyt menee mutulla mutta olisko ollut niin että matsit 2,3 ja 5 meni jatkoille.
1, 3 ja 5. Game 4 voitettiin.Mun mielestäni ei. Nyt menee mutulla mutta olisko ollut niin että matsit 2,3 ja 5 meni jatkoille.
Neljännessähän se voitto siinäkin tuli...Jep, eli ei täysin verrattavissa kun nyt hävitään. Ja siinä sarjassa sentään otettiin voitto.
Poffi sarjaa kumminkin, jossain vaiheessa tämä tilasto kumminkin muuttuu, miksi ei vaikka tänään.Mutta noi ei liity niihin pleijarisarjan jatkoaikoihin mitenkään.
Ok. Noin tarkasti en muistanut.1, 3 ja 5. Game 4 voitettiin.
Katsomoon kiipeäminen oli vasta finaaleissa Pelicansia vastaa, mutta jatkoajalla Harrihan se oli ja kevät oli 2012Oliko kevät 2012? Muistaakseni Harri Pesonen ratkaisi yhden jatkoajan ja kiipesi melkein pleksin yli katsomoon tuulettaessaan. :D
Anteeksi offtopic, on vaan hyviä muistoja Jokerit-peleistä. Harmi ku pelaavat väärässä sarjassa!
Voin vain kuvitella kuinka siellä jossain Itä-Helsingin syövereissä @Max Power ja muut hanhinaamat istuvat ringissä ja katsovat peliä jännittäen lopputulosta.