Vuan riittääkö varatankissa ennee pensa Tampereen toista joukkuetta vastaan vai pysähdytäänkö Essolle tankkaamaan?Kalpa roikkuu varatankilla ja tuomarien avulla mukana.
Vuan riittääkö varatankissa ennee pensa Tampereen toista joukkuetta vastaan vai pysähdytäänkö Essolle tankkaamaan?Kalpa roikkuu varatankilla ja tuomarien avulla mukana.
Eikös tuo number twenty eight ole jo pariinkiin kertaan täällä todettu trolliksi/provoksi. Ihmettelen että omistaa vieläkin kirjoitusoikeudet palstalle.Sano, että on trolli. Muuten olen syvästi huolestunut silmiesi terveydestä.
Tai sitten ottaa varatankin varatankin ja luistelee voittoon.Vuan riittääkö varatankissa ennee pensa Tampereen toista joukkuetta vastaan vai pysähdytäänkö Essolle tankkaamaan?
Ekasta tankista loppui bensa. Varatankista loppui bensa. Siitäkin selvittiin.Tai sitten ottaa varatankin varatankin ja luistelee voittoon.
Pendo varmaan ostanut jo varuulta hohtokeilaus-setin ja neon-valot sinne koppiin..Nyt ollaan meinaan jännän äärellä. Paljon on Pennasella puhuttavaa erätauolla, että kaverit voittavat.
Kumpi? Se missä Salmela kaadetaan vai se kun Ipalainen kaatuu Salmelaan?Olipas itseasiassa melko härskikin kamppi tuo Salmelan maalia edeltäny. Erikoinen linja kun tuomari seisoo metrin päässä katsomassa ja ei mitään. :D
Ilveksellä enemmän laukauksia, kolme tolppaa ja isompi maaliodottama.Sano, että on trolli. Muuten olen syvästi huolestunut silmiesi terveydestä.
Se missä salmela sotkeuduttuaan omiin luistimiinsa kaatuessa laittaa mailansa ilvespelaajan luistimiin.Kumpi? Se missä Salmela kaadetaan vai se kun Ipalainen kaatuu Salmelaan?
Ilveksellä enemmän laukauksia, kolme tolppaa ja isompi maaliodottama.
Kalpa roikkuu ja estää jatkuvasti.
Mä olen Saku Salmela ja Tampereen Ilveksen voi voittaa ilman bensaakin.Ekasta tankista loppui bensa. Varatankista loppui bensa. Siitäkin selvittiin.
Menee aika vaikeaksi voittaa, jos ei saisi olla kolmannessa erässä johdossa. Eipä nuo jatkoajatkaan kovin hyvin ole näyttäneet luonnistuvan.Ilveksellä vaan on uskomaton taito töhöillä kotona nuo kolmannet erät johdossa. Tasoitus toki vituttaa mutta hetken kun veti happea niin omasta mielestä tämä ei muuttanut mitään. Nyt olisi jonkun tontti olla sankari
Olipas itseasiassa melko härskikin kamppi tuo Salmelan maalia edeltäny. Erikoinen linja kun tuomari seisoo metrin päässä katsomassa ja ei mitään. :D
Oot kuulema huomio horo. Ei sua huomata hoi.Ilveksellä enemmän laukauksia, kolme tolppaa ja isompi maaliodottama.
Kalpa roikkuu ja estää jatkuvasti.