friikki otus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
En ole ikipäivänä nähnyt noin loistavaa alivoimapeliä mitä KalPa on tarjonnut kohta viikon ajan.
Saku Fucking Salmela, tuo Kuopion oma Joel Fucking KivirantaSAKU FUCKING SALMELA
No homo jos ei tukat kosketa.On tuolla Salmelalla niin komea tukkakin, ettei millään voi olla tykkäämättä. Ei silti homolla tavalla.
Ollaanks sit tob-bari?Toivottavasti Kalpa voittaa, niin HIFK ei ole tänä vuonna ainoa iso floppi.
Liekkö Suomelta sitte mallia kahtonu miten pleijareissa pelataan?Lantta on keksinyt kaatua aina kun mahdollista jos vaikka saisi hankittua jäähyn.
No sittenhän tämä passaa hyvin molemmille.Otan kyllä sata kertaa sadasta mieluummin tasatilanteen kolmanteen erään kuin Ilveksen maalin johdon. Sinänsä tuo tasoitus ei muuttanut mitään
Mulle olis kyllä se 1-0 kelvannut...Otan kyllä sata kertaa sadasta mieluummin tasatilanteen kolmanteen erään kuin Ilveksen maalin johdon. Sinänsä tuo tasoitus ei muuttanut mitään
Se on lopun alkua.
Otan kyllä sata kertaa sadasta mieluummin tasatilanteen kolmanteen erään kuin Ilveksen maalin johdon. Sinänsä tuo tasoitus ei muuttanut mitään
Parempi varmaan kun pitäis turpansa kiinni. Antais vaikka Tinken ja Janssonin puhua.Nyt ollaan meinaan jännän äärellä. Paljon on Pennasella puhuttavaa erätauolla, että kaverit voittavat.
No, pesä se on pesäkin.Ihan oikein, kun et ite osaa tehdä, niin sitten toinen tekee. Sitten kesää viettämään ja harjoittelemaan vetoja. Tai no todennäköisemmin yläpesien vetelyn sijasta kesä menee jätkillä terasseilla yrittäessä pesää.
:DD jahasKalpa roikkuu varatankilla ja tuomarien avulla mukana.
Miten oli?
Sano, että on trolli. Muuten olen syvästi huolestunut silmiesi terveydestä.ja tuomarien avulla mukana.
Mulle olis kyllä se 1-0 kelvannut...
Lasit taitaa olla jo.Sano, että on trolli. Muuten olen syvästi huolestunut silmiesi terveydestä.
Kalpa roikkuu varatankilla ja tuomarien avulla mukana.
Ilves hoitanee tämän kolmannessa ellei mitään yllätyksiä tule.