Ma 25.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 98 261
  • 1 388
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Hämeen Sanomia kannata uskoa näissä. Maan ainoa jääkiekkolehti joka julkaisee kuolinilmoituksia.
Ei 50 tonnin betonimöykky mitää vaikuta jos tolppa on M8 patarautapulteilla siinä kiinni.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutamat viime minuutit 2. erästä näytti siltä, että Tepsi on mukana pelissä. Mutta epätoivoinen kiima ja tappelu tuosta puuttuu, hävitään suosiolla.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mulla on jäänyt kyllä tuo Heponiemen tasonnosto 2. erässä, josta Saari ja Bergenheim puhuvat, huomaamatta. Yhtä vaikeaa on junnuilla kuin aiemminkin tässä sarjassa, mikä on hieman huolestuttavaa. Samoin Lindsten on ollut huono.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Niin? Mitä jossittelua tuossa on? Ilveksen ylivoima on huonoa, mutta jos vastassa olisi joukkue, jonka ylivoima olisi parempaa, olisi tulos todennäköisesti 2-0. En sanonut, että jos Ilveksen ylivoima olisi parempaa, koska se nyt on tuollaista kun on

No jos et itse tuossa huomaa jossittelua niin luulen, että mulla ei riitä rautalanka sitä sulle selvittää. Olkoot tämä vääntö osaltani tässä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
1.30 pelattu turussa 3. Erää. Tepsillä huippupaikka ja hpk kaks pitkää
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tappara 3-2. Mäntylä ilmeisesti tekijä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HPK:n pelaaminen näyttää siltä, että siellä kaivattaisiin kipeästi Samuli Perälän treenivinkkejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös