Ma 25.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 97 589
  • 1 388

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin se menee kun itse ei tee. Vähän kakka maku kun saa kyynärpäällä vetää nasuliin ilman seuraamuksia, varmasti joku raitapaidoista näki mutta ei uskallettu viheltää kun Innala ei kuollutkaan.

3 metrin päästä nähtynä Innalla kyllä luisteli itse pää edellä tepsin pelaajan kättä päin.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin se menee kun itse ei tee. Vähän kakka maku kun saa kyynärpäällä vetää nasuliin ilman seuraamuksia, varmasti joku raitapaidoista näki mutta ei uskallettu viheltää kun Innala ei kuollutkaan.
Käsivarsi siinä osui, ainakin omasta mielestä. Eli ei ollut mielestäni jäähyn paikka, kun Innalan pää oli niin "munissa".
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
3 metrin päästä nähtynä Innalla kyllä luisteli itse pää edellä tepsin pelaajan kättä päin.
Jaajaa empä olisi arvannut että pelaajat tulevat tänne kommentoimaan tilanteita otteluseurantaketjuun kesken sarjan.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toki edellä mainitutkin samaa sarjaa. Mielestäni Tps: gatorade elysee hk arena on hienoin halli heti stadin jäähallin jälkeen ja olisi hienoa nähdä näissä peleissä yli 8k katsojaa sielläkin. Hallin sijainti on kyl surkea.
Joo, se että halli on turussa, laskee kyllä sen vetovoimaa roimasti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joo, se että halli on turussa, laskee kyllä sen vetovoimaa roimasti.
Tämän kyllä ymmärtää oululaisen kiekkojantterin näkökulmasta. Paska juttu, että matkaa on suht paljon meidän kulttuurista katsottuna. Lentokonetta huutaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös