Ma 24.3.2014 Kärpät - HPK, 3. puolivälierä

  • 26 430
  • 102

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole Kärpät näissä peleissä vakuuttanut ja jos seuraavaksi tulee vaikka Blues vastaan, niin alkanee jo tuloksetkin kääntymään.

Oletko oikeasti seurannut tätä puolivälieräsarjaa muutoinkin kuin eilisen puolikkaan jatkoerän? Tuolloin Tapparan peli taisi olla jo päättynyt. Jos et ole, niin millä kompetenssilla tuollaista viiltävää analyysia teet? Näitkö vaikkapa mitä eilen ensimmäisessä erässä tapahtui? Miltä Kärppien peli mielestäsi näytti?

Mielestäni Kärpät on vakuuttanut ja tylysti voittanut kaikki kolme otteluaan raivokkaassa flow-tilassa olevaa joukkuetta vastaan.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Huvittavaa lukea, miten kaikki hehkuttavat kerhoa, miten perkeleen hyvin se pelaa. Samalla kuitenkin todetaan, ettei Kärpät vakuuta millään tasolla ja kun vastus kovenee, niin Kärpätkin alkaa tippumaan.

Siis pelaako Kärpät nyt päin helvettiä vai Kerho todella hyvin ?
Olen edelleen sitä mieltä, että HPK pelaa aivan uskomattomassa hurmiossa ja vain Kärpät niukin naukin on pystynyt järkevällä pelillä voittamaan näitä pelejä. Jos ajoi Kerho Jokerit täysin pystyyn, epäilempä, että saman kohtalon olisi kokeneet monet muutkin.
 

Ränse

Jäsen
Huvittavaa lukea, miten kaikki hehkuttavat kerhoa, miten perkeleen hyvin se pelaa. Samalla kuitenkin todetaan, ettei Kärpät vakuuta millään tasolla ja kun vastus kovenee, niin Kärpätkin alkaa tippumaan.

Siis pelaako Kärpät nyt päin helvettiä vai Kerho todella hyvin ?
Olen edelleen sitä mieltä, että HPK pelaa aivan uskomattomassa hurmiossa ja vain Kärpät niukin naukin on pystynyt järkevällä pelillä voittamaan näitä pelejä. Jos ajoi Kerho Jokerit täysin pystyyn, epäilempä, että saman kohtalon olisi kokeneet monet muutkin.

Kyllähän tuo melko tutulta kuulostaa. Dynastia-ajat tulevat elävästi mieleen. "Voittaako Heikkilä koskaan Suomen mestaruutta? Mä vähän epäilen." Eiköhän sitten viimeistään välierissä laiteta vanha fyysinen peli-kortti pöytään kun jotakin pitää keksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös