Ma 23.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 60 791
  • 655

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Mä en ymmärrä miten Tappara-fanit kehtaa juhlia voittoja jotka tulee maksetuilla tuomareilla.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vehviläiseltä vähän heikko pelaaminen tuossa Tapparan toisessa maalissa. Et voi jättää etukulmaan noin paljon tilaa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vehviläiseltä vähän heikko pelaaminen tuossa Tapparan toisessa maalissa. Et voi jättää etukulmaan noin paljon tilaa.
Suosittelen huomioimaan myös Ronkaisen pelaamisen kyseisessä maalissa. Mies ei syyttä olisi katsomon puolella kaikkien ollessa terveenä.
 
Ei varmasti ole yläkäteen osuvia jätetty kymmeniä viheltämättä, koska sen erottaa selvästi ja siitä tulee aina jäähy, jos vain tuomarit näkevät sen.

Huitaisut mailaan/alakäteen ovat asia aivan erikseen...
Tässä pelissä ainakin ekassa erässä Kärppien kaks ykkösessä Junttilaa yläkäteen ja tuossa Kärppien puolittaisessa läpiajossa kans aika komeasti. Eihän tuolla kukaan enää tiedä mistä jäähyjä saa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ihan selvä jäähy erän loppuun
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ei oo muuten eka eikä vika kerta kun Rantalalla karkaa ihan täysin lapasesta koko homma. On se uskomaton äijä.

Jännä nähdä mikä on viimeisen erän linja.
 
Mä en ymmärrä miten Tappara-fanit kehtaa juhlia voittoja jotka tulee maksetuilla tuomareilla.

Ajan myötä siihen tottuu, kun jokainen peli on voitettu väärin jo Jaeckelin pojista lähtien.

Itse en tosin ajatellut juhlia mitenkään, vaikka Tappara tänään voittaisikin.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Repo on ihan ihmeissään, kun kehtaavat jäähyn viheltää noinkin selvästä tilanteesta.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nähnyt kunnolla tuota hylättyä maalia, mutta kerran.nähtynä ihmettelen miksi hylättiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös