voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(Juhani Tamminen on näköjään hallilla. JOS Kärpät varmistaa tänään mestaruuden, niin ottaakohan Tami tästä kunnian itselleen? Oli kuitenkin luomassa pohjia silloin 20 vuotta sitten ja on myös opettanut Mikko Mannerin valmentamaan.
En odottele yhtään. Ei sun tartte tätä päivittää koko ajan, höhlä!voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(
Tappara hoitaa tänää, 6-4 lopputulos
voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(
Tarjoa bisset ja mee @Roger Moore n luokse katsomaan peliä, niin ei harmita kristallipallosta katsotut maalit.voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(
Mutta missä MA?Tappara kaivoi salaisen aseen, nyt se Pedro Hietanen on siellä laulamassa. Kyllä se nyt taitaa kääntyä, valitettavasti.
Mikäs pyhäkerho taas esittää kansallislaulun?
Aika kaukana oli kyllä kauniista tuo tuherrus.Äläs nyt, kaunista kaksiäänistä laulua.