Ma 23.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 61 107
  • 655

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Ajattelin jo että pelataan Raksilassa, mutta Hakametsässä näköjään kuitenkin.
 

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En odottele yhtään. Ei sun tartte tätä päivittää koko ajan, höhlä!
Mutkun oon niin janoinen kaikille kommenteille eri tilanteista :(
Samaa pähkäilin itekki aiemmin ja mun ratkaisu oli että en lue enkä kirjoita kuin katkoilla tai erä tauoilla.
tällä oon menny tähän asti, kai sillä pitää sitten jatkaa
Tarjoa bisset ja mee @Roger Moore n luokse katsomaan peliä, niin ei harmita kristallipallosta katsotut maalit.
tarjoisin varmasti, mutta en tiedä missä hän asuu ja nyt muutenkin liian myöhäistä, game on!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Selkään taklaus.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Haapala taisi suorittaa ensimmäisen loppuunasti vedetyn oikeen aggrella suoritetun taklauksen Tapparan osalta näissä finaaleissa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kylläpä menee maut ristiin. Tykkäsin itse tuosta Maamme-versiosta kovasti. Mutta olenkin helppo nakki - olen heti innoissani kun on kivat stemmat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Siinä oli sarjan koko kuva, Tappara sai pitkän "pyörityksen" mutta ei yhtään kunnon vetoa tuon pyörityksen aikana vaan kulmissa oltiin.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Upea tunnelma Hakamehtässä. :) Aivan herkistyi POHJOISEEEN kohdalla.

Vauhdikas alku otteluun. Veikkaan Tapparan laittavan kaiken energian hyökkämiseen puolustuspelin kustannuksella.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
On toi Kärppien PAPP kyllä hämmentävän passiivinen. Jalkapallotermein bussi parkkeerattu 16 sisään.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toinen seeproista lähestulkoon halasi Peltolaa alkukättelyissä, joten ensimmäisen ylivoiman osoite ei ole yllätys.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Rantakari :D
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Monta ykkössektorin maalipaikkaa Tapparalla on finaalien aikana? Onko kukaan laskuissa? Ainekin M. Järvisen läpiajo, mutta muuten ei tule mieleen.

Eipä tuo ole ihme, kun oikein kukaan ei lähde haastamaan sinne maalin eteen. Yritetään enemmänkin syötellä vaan toista vapaaseen paikkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös