Ei niitä laulamalla ennenkään ole voitettu...Aika jäätävällä volalla tuli toi pohjoinen. Taitaa lähteä kannu tänään Ouluun.
Hakametsässä enemmän oululaisia kuin tamp.. mouhijärveläisiä, äänestä päätellen
Mutkun oon niin janoinen kaikille kommenteille eri tilanteista :(En odottele yhtään. Ei sun tartte tätä päivittää koko ajan, höhlä!
tällä oon menny tähän asti, kai sillä pitää sitten jatkaaSamaa pähkäilin itekki aiemmin ja mun ratkaisu oli että en lue enkä kirjoita kuin katkoilla tai erä tauoilla.
tarjoisin varmasti, mutta en tiedä missä hän asuu ja nyt muutenkin liian myöhäistä, game on!Tarjoa bisset ja mee @Roger Moore n luokse katsomaan peliä, niin ei harmita kristallipallosta katsotut maalit.
Siinä oli sarjan koko kuva, Tappara sai pitkän "pyörityksen" mutta ei yhtään kunnon vetoa tuon pyörityksen aikana vaan kulmissa oltiin.
Koko kauden kuvaSiinä oli sarjan koko kuva, Tappara sai pitkän "pyörityksen" mutta ei yhtään kunnon vetoa tuon pyörityksen aikana vaan kulmissa oltiin.
Kaksi. Toinen se Kemiläisen ylirimakuti.Monta ykkössektorin maalipaikkaa Tapparalla on finaalien aikana? Onko kukaan laskuissa? Ainekin M. Järvisen läpiajo, mutta muuten ei tule mieleen.
Monta ykkössektorin maalipaikkaa Tapparalla on finaalien aikana? Onko kukaan laskuissa? Ainekin M. Järvisen läpiajo, mutta muuten ei tule mieleen.