Ma 23.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 61 105
  • 655

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Juhani Tamminen on näköjään hallilla. JOS Kärpät varmistaa tänään mestaruuden, niin ottaakohan Tami tästä kunnian itselleen? Oli kuitenkin luomassa pohjia silloin 20 vuotta sitten ja on myös opettanut Mikko Mannerin valmentamaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kärppien puolella oon vähän tässä sarjassa (Vesalainen), mutta sais Tappara tänään voittaa, että olis jatkossakin vielä katseltavaa.
 

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Juhani Tamminen on näköjään hallilla. JOS Kärpät varmistaa tänään mestaruuden, niin ottaakohan Tami tästä kunnian itselleen? Oli kuitenkin luomassa pohjia silloin 20 vuotta sitten ja on myös opettanut Mikko Mannerin valmentamaan.
voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(

Tappara hoitaa tänää, 6-4 lopputulos
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(

Tappara hoitaa tänää, 6-4 lopputulos
En odottele yhtään. Ei sun tartte tätä päivittää koko ajan, höhlä!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Köllikin vittuilee Hopeakorvelle pompusta
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kölliltä heti hyvää kuittia Hopeakorven "pomppumaaliin" :)
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän edellinen peli oli melkoinen kuolinisku tälle sarjalle. Pelin ns. "piti" mennä Tapparalle, vaan tässä ollaan 0-3 -tilanteessa.

Ei Tappara ala kuitenkaan nahkaansa myymään. Mannerin suojatit joutuvat tekemään töitä, ja tietävät sen itsekin. Mitään takki auki pellaamaan tulevia pohojoisen poikia ei (valitettavasti) kentällä nähdä.

Peli kerrallaan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(

Tappara hoitaa tänää, 6-4 lopputulos

Samaa pähkäilin itekki aiemmin ja mun ratkaisu oli että en lue enkä kirjoita kuin katkoilla tai erä tauoilla.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
voitko sitte oottaa aina sen 10-20sekuntia ennenku kirjottelet maaleista koska mulla (ja suurimmalla osalla muista) tulee suhun nähen viiveellä lähetys, muuten pitää laittaa sut mutelle pelin ajaks, mikä taas häiritsis mun jatkoaika-keskustelukokemusta :(

Tappara hoitaa tänää, 6-4 lopputulos
Tarjoa bisset ja mee @Roger Moore n luokse katsomaan peliä, niin ei harmita kristallipallosta katsotut maalit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tappara kaivoi salaisen aseen, nyt se Pedro Hietanen on siellä laulamassa. Kyllä se nyt taitaa kääntyä, valitettavasti.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaahas, taas on Hopeakorpi sitä ja tätä. Justihinsa joo. Kun Rautakorpi aivan oikein manaili sitä miten helpolla Kärpille maalit annettiin toisessa pelissä, heti oli täällä jonnet itkemässä.

Ei sitä voi kukaan valmentaja, ja kaikkein vähiten Rautakorpi kattella kun joku Kuusela antaa 10 pelisekunnin sisään kiekon kolme kertaa vastustajan lapaan, viimeisen sanoessa totuuden. Noin esimerkiksi. Ei pitäisi ripuloida noita tilanteita tällä tavalla. Kärpät kun on muutenkin älyttömän kova joukkue ja takuulla käyttää paikat hyödykseen jos aletaan hölmöilemään.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hienosti raikaa taas POHJOINEN
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Hakametsässä enemmän oululaisia kuin tamp.. mouhijärveläisiä, äänestä päätellen
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Onks tuolla yhtään Tapparafania paikalla vai onko kaikki siirtyny Kärppien kelkkaan? Jumankauta mikä POHJOINEN!
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tosi hienosti vedetty pohjoinen, pisteet näille Tapparan (?) järjestämille säestäjille! Hoitivat hienosti kaksiäänisenä accapellana pohjoisen taustat.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Nyt oli huonoin maamme-laulu koskaan. Karmeeta kuunneltavaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös