Ma 22.4.2024 Pelicans - Tappara

  • 22 472
  • 580

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Perinteinen "Antaa poikien pelata linja" näköjään tänään, ei siinä, kunhan pysyy samana.
Meinaat et Tyrsky olis pitäny huitomisesta saada jäähyn? Olis käyny mulle. Jämsen luistelee pakkia päin ja lentää nurin, filmistä ois voinu 2min käydä istumassa
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Meinaat et Tyrsky olis pitäny huitomisesta saada jäähyn? Olis käyny mulle. Jämsen luistelee pakkia päin ja lentää nurin, filmistä ois voinu 2min käydä istumassa
Johannesenin kampittamista meidän maalintakana enimmäkseen meinasin, runkosarjassa aivan varmasti jäähy aina.

Hyvää hassuttelua sieltä toki taas.
 

bar1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paikalliset jengit
Meinaat et Tyrsky olis pitäny huitomisesta saada jäähyn? Olis käyny mulle. Jämsen luistelee pakkia päin ja lentää nurin, filmistä ois voinu 2min käydä istumassa
Jämsen on menossa ohi ja pakki työntää nurin. Yhtä kaikki, en olisi viheltänyt itsekään. Mutta että hyppy?
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Palstan TPS-, KalPa- ja Pelicans-fanit kun on päättänyt että Tapparaa suositaan, niin Tapparaa suositaan. Ei siinä paljon kenttätapahtumat paina.
Älä yleistä.

Asiasta toiseen. Ei ollut Pelicansin paidat noin täynnä mainoksia runkosarjassa. Siellä on jumalauta selässäkin pystysuoraan painettu logoa.
Ketä tuo enää palvelee? Vastaus: ei ainakaan mainoostavaa firmaa. Pelicansia kyllä.
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Johannesenin kampittamista meidän maalintakana enimmäkseen meinasin, runkosarjassa aivan varmasti jäähy aina.

Hyvää hassuttelua sieltä toki taas.
Nyt tuli maalipaikka Pelsuille kun Juolevi kampitettiin. Nyt on taas kaikilla kivaa kun pilli taskussa :)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jäätävää estopeliä molemmin puolin. Antakaa nyt jäähyjä jostain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös