Meinaat et Tyrsky olis pitäny huitomisesta saada jäähyn? Olis käyny mulle. Jämsen luistelee pakkia päin ja lentää nurin, filmistä ois voinu 2min käydä istumassaPerinteinen "Antaa poikien pelata linja" näköjään tänään, ei siinä, kunhan pysyy samana.
Kyllä näistäkin voi aina valittaa.Eipä noissa hidastusten mukaan edes ollut mitään jäähyn arvoista. Tyrväinen löi itse mailat yhteen ja se meni poikki. Jämsen taas vähän kevensi.
Meinaat että tyrskyn olisi pitänyt lähteä jäähylle kun huitoi mailansa rikki Tapparan mailaan?Perinteinen "Antaa poikien pelata linja" näköjään tänään, ei siinä, kunhan pysyy samana.
Aina voi vähän valittaa.Kyllä näistäkin voi aina valittaa.
Kysästään Supercellin pojilta vippiä.Tyrväinen taisi ihan itse lyödä mailansa hajalle.
Vieläkö löytyy uusia mailoja, vai riittäkö rahat?
Ja tämä palsta onkin se virallinen valituskanava.Kyllä näistäkin voi aina valittaa.
Johannesenin kampittamista meidän maalintakana enimmäkseen meinasin, runkosarjassa aivan varmasti jäähy aina.Meinaat et Tyrsky olis pitäny huitomisesta saada jäähyn? Olis käyny mulle. Jämsen luistelee pakkia päin ja lentää nurin, filmistä ois voinu 2min käydä istumassa
Koska linjuritkin antaa poikien pelata.Minkähän takia tuomarit ei vihellä peliä poikki kun paitsio päällä, ja Kaanit vaan jatkaa. Runkosarjassa noi vihellettiin heti.
Jämsen on menossa ohi ja pakki työntää nurin. Yhtä kaikki, en olisi viheltänyt itsekään. Mutta että hyppy?Meinaat et Tyrsky olis pitäny huitomisesta saada jäähyn? Olis käyny mulle. Jämsen luistelee pakkia päin ja lentää nurin, filmistä ois voinu 2min käydä istumassa
Kysykää pois. Löysää meinaan on.Kysästään Supercellin pojilta vippiä.
Älä yleistä.Palstan TPS-, KalPa- ja Pelicans-fanit kun on päättänyt että Tapparaa suositaan, niin Tapparaa suositaan. Ei siinä paljon kenttätapahtumat paina.
Kyrväisen tuppi hihihihihi.Tyrväisen kuppi
Nyt tuli maalipaikka Pelsuille kun Juolevi kampitettiin. Nyt on taas kaikilla kivaa kun pilli taskussa :)Johannesenin kampittamista meidän maalintakana enimmäkseen meinasin, runkosarjassa aivan varmasti jäähy aina.
Hyvää hassuttelua sieltä toki taas.
Linjan pitämistähän mä toivoinkin, että hyvä että pysynyt tähän mennessä :)Nyt tuli maalipaikka Pelsuille kun Juolevi kampitettiin. Nyt on taas kaikilla kivaa kun pilli taskussa :)