c) Maalialue käsitetään kolmiulotteisena tilana, jonka rajaavat jäässä olevat maalialueenMetsolan luistimet kuitenkin mielestäni ovat vielä maalivahdin alueella, kun Brodinin kanssa osuman ottaa. Kyllähän noita on ennenkin liigassa nähty, että kaveri on vain luistellut maalivahdin ohitse ja ottanut pienen kontaktin ja boksiin joutunut. Turha tästä sen enempää on väitellä, kun peliin ei tilanne vaikuttanut dramaattisesti.
merkinnät ja se ulottuu kohtisuoraan jäästä ylös se 1,27 metriä maalin yläriman ylätasoon.
Eli jos se maalivahti nojaa ulos maalialueelta, vaikka luistimet siellä onkin, on hän maalialueen ulkopuolella. Enkä mä halua tapella/kistellä... joka kerta kun kertoo faktoja, niin joku oppii jotain... 50v päästä joskus, toivottavasti, myös se katsomossa oleva kansa on oppinut jotain, kun jatkoajan jampat toistaa katsomossa väärin ymmärtäneitä.
Mä jokusen vuotta oon pillipiiparoinut ja mielestäni tilanteet meni oikein, ilman värilaseja... Jonkun mielestä ei mennyt, se suotakoon heille. Kuitenkin se tuomari vastaa kentällä siitä koko touhuststa, tekee linjaukset ja päättää mikä on ja ei ole oikein, meni se pykälien mukaan tai ei. Tuomari on siellä johtamassa ja omaa määräysvallan. Tässä tapauksessa meni mielestäni asiat ihan oikein, jopa kirjan mukaan, joskus ei mene ja mussutus on jopa oikeellistettua. Silti oli se sitten paitsio tai jäähy, niin tuomari vaan valitettavasti on aina oikeessa.
*tuttaa se muakin.
Viimeksi muokattu: