Ma 20.5.2024 Otteluseuranta (11. kisapäivä)

  • 50 381
  • 1 637
Suosikkijoukkue
HIFK
Kisat tulevat jäämään mieleen kolmesta asiasta:
1. Mertaranta. Koomisuus on vaihtunut puhtaaksi myötähäpeäksi. Miten kuutamolla voi palkkaa nauttiva selostaja itse pelistä olla?
2. Puljun sivistynyt ilme hänen nuollessa nenäänsä.
3. Innalan maagiset onetimerit.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erkalla sinapit rinnuksilla?
 

Wondermike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Itävalta voittaa Britit varsinaisella niin Suomi tarvitsee 4 pistettä näistä kahdesta pelistä varmaan jatkopaikkaan. Jos saadaan vain 3 niin pitää toivoa että Itävalta puppeloi.

Lisäksi Britit hävisi tänään Norjalle joten niillä ei ole mitään panosta.
Jäävät lohkon viimeiseksi joka tapauksessa.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Puhe taisi olla että Mikke on tarjoillut koko turnauksen ja nyt kun veti kerran, eikä mennyt, ei kannata vetää enää.

Mutta jatka tilastojen penkomista!
Meinaat, että toi oli turnauksen eka veto? Granlundin saldo on tasan 0+0, kun otetaan Ö-sarjan Brittejä vastaan pelattu peli pois laskuista. Ja kyllä, on kärsinyt ketjukavereista, mutta eipä kyllä Mikke mitenkään ole loistanut turnauksessa.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Suomi tehnyt Britanniaa vastaan kaikki kisojen top 3-maalit? Aika heikkoa suorittamista sitten kaikilta muilta joukkueilta läpi kisojen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Minulle on ihan sama vaikka Suomi pelaa päin persettä ketä tahansa vastaan, mutta toivon AINA myös Suomen voittoa. Vaikka sitten sillä paskalla pelillä.

Täällä porukka jo toivoo, ettei koko puolivälierään edes päästäisi. Peliotteiden arvostelulla ja tuon jälkimmäisen skenaarion toivomisella on kevyt ero.

Itsekin toivon tietenkin Suomen voittoa aina, MUTTA kyllä mä oon huomannut, että itseä vituttaa suomalaisen jääkiekon totaalinen alennustila ja tuntuu, ettei asialle edes haluta tehdä mitään, koska A-maajoukkue on kantanut mainetta ja mammonaa sisään kaksin käsin viime vuosina. Tästä johtuen ei kovin paljon edes harmittaisi alkulohkoon jääminen. Jos se nyt sitten viimeistään herättäisi liiton (ja Liigan myös) dinosaurukset tähän päivään…
 
Minä mistään mitään tiedä ja kannatan vielä Jokereitakin, mutta onpahan ollut hylyt tänään. Kaksi päivänselvää maalia. Ei kai siinä. Leuka rintaan ja kohti seuraavia pettymyksiä.
Molemmat ihan perusteltuja hylkyä. Tanskan erityisesti kun ajoi ihan itse kiekottomana maalivahdin alueelle ja haittasi torjuntatyöskentelyä. Miksi sinne alueelle pitää kiekottomana mennä seisomaan? Jos tuosta ei välitetä niin mitä virkaa koko alueella on?
 
Täytyy tästä ittekin lähteä nukkumaan kesken matsin kun tarttee herätä aamuneljältä "navettaan" töihin. Katotaan lopputulema sit aamulla tekstitv:ltä kunhan on ensin yö katteltu tätä leijonapainajaista...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tulevaisuuden kannalta voisi koko suomalaisen jääkiekon kannalta olla jopa parempi jäädä alkulohkoon, kuin mennä hikisesti puolivälieriin ottamaan pataan Ruotsilta.

Ja ei, en toivo Suomen häviävän tänään tai huomenna.
Päävalmentajahan vaihtuu joka tapauksessa näiden kisojen jälkeen. Tuskin tässä esimerkiksi varsinaista herättelyä tarvitaan. Vai mikä tämän pointti olisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös