Joo, olen kyllä nauttinut siitä että pitkästä aikaa on Leijonien peleissä selostaja joka tajuaa itse pelistäkin jotain.On melkoisen paljon mukavampi katsoa Mäkisen selostuksella kuin Mertarannan perseilyllä.
Naulais edes kerran tässä turnauksessaVaikka Mikkellä hyvä rannari on, eikai sekään joka paikasta naulaa.
On melkoisen paljon mukavampi katsoa Mertarannan selostuksella kuin Mäkisen perseilyllä.On melkoisen paljon mukavampi katsoa Mäkisen selostuksella kuin Mertarannan perseilyllä.
Onhan täällä muutama nimimerkki vähän väliä huomautellut, että ei saisi olla näin negatiivinen Leijonia kohtaan.Kukas näin on sanonut?
Onhan peli ollut paskaa.
Selkeästi alkaa kuviot pirstaloitua ja jalat väsyksissäänTanska näytti putoavan kyydistä mitä pidemmälle erä eteni.
Harmi vaan että lopptulos oli kuitenkin sama kuin Innalan kanssa.Granlund ymmärsi viimein, että jos haluaa saada jotain aikaan, niin ihan kaikki on pakko tehdä itse.
No ollaan hävitty vittu Itävallalle.Noh ei ole vielä hävitty mitään. Ollaan noustu aikaisemmin, mennään nyt vielä optimisesti. Jättäkää ihmiset kuitenkin ne isoimmat kritiikit siihen, JOS pudotaan jatkosta.
Jos Itävalta voittaa Britit varsinaisella niin Suomi tarvitsee 4 pistettä näistä kahdesta pelistä varmaan jatkopaikkaan. Jos saadaan vain 3 niin pitää toivoa että Itävalta puppeloi.
Toki. En vaan kovin paljoa Brittien varaan laske.Jos ei Britit yllätä...
Jalosen rankkarilista vuotanut:
Innala
Oliko marjapussi tuolloin valmentamassa?Eikös muuten 2014 alkulohkossa Leijonien peli ollut loppuun asti kuraa? Kazakkeja vastaan otettiin päätöspelissä todella hikinen 4-3 pakkovoitto, eikä peli kulkenut ollenkaan. Sitten päästiin Sveitsin avulla jatkoon ja yhtäkkiä peli alkoikin kulkea. Kyllä nämä vaan pääkopan sisällä ratkaistaan. Siltikin, aika teoreettinen skenaario on se, että tämän joukkueen peli enää ratkaisevasti aukeaisi. Ei toimi niin ei toimi.
Jos Mäkisen selostus on nykyään vähänkään samaan suuntaan kuin se DNA:n mainos... On nimittäin hemmetin rasittavaa huutoa se mainos.On melkoisen paljon mukavampi katsoa Mäkisen selostuksella kuin Mertarannan perseilyllä.
Outoa. Vaikka itse peliä paskana pitääkin. Toki mielipiteitä monia.Onhan täällä muutama nimimerkki vähän väliä huomautelluty, että ei saisi olla näin negatiivinen Leijonia kohtaan.
VPN yhteys ja sijainti vaikka Belgiaan. Voi katsella Youtubesta kaikki matsit ihan ilmaiseksi.Tässä kohtaa kisoja herään ihmettelemään että tätä ei nyt sitten näe puhelimella vaikka ilmaiskanavalta tulee?? Pitäisi bussin kyydissä saada peli näkyville niin vaatii Katsomossa 40 euron paketin. Asia kunnossa näillä otteillla....