Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
On ihan saakelin hyvännäköinen. Olen kiinnostunut.On muuten kuuma.
On ihan saakelin hyvännäköinen. Olen kiinnostunut.On muuten kuuma.
Samaa oon miettinyt ainakin vuodesta 2010 lähtien.Suomi menee edelleen ihan turhaan liikaa suoraan kulmiin pyörimään. Rohkeammin pitäisi haastaa kohti maalia.
Miksei tuota ole kukaan aiemmin keksinyt? Iso panos aina 1, X ja 2. Aina voitto!Löin 20€ Suomen voitolle ja 20€ Tanskan voitolle.
Mitä jinxasin?
Kyllä voisi sen vartioimalle luukulle pari kertaa ajaa… noh setämies vitsit sikseen.On ihan saakelin hyvännäköinen. Olen kiinnostunut.
Eli mitä olette laittamassa Noora Rädyn askiin? Hyi!Noora Rädyn? Ei pysty laittaa, kilpailukiellossa.
Täsmennyksenä, että iso-Eric pelasi Länsi-Saksan riveissä. DDR:lle hävittiin, vaikka heillä ei ollut tähtiä.Höh. Näin vanhemmiten alkanut kaikki nostalgiapaska maistua, niin kyllä varmaan alkusarjaan jääminenkin. Ei Itävalta- tai Tanska-tappio nyt ihan sille vedä vertoja, kun otettiin tukkaan DDR:lta ja iso-Eric heilutti tahtipuikkona valtavaa munaansa.
100% varmasti Larmi pelaa. Tai sitten en ymmärrä maailmaa enää yhtäönJokinen uskoi, että Säteri pelaa huomenna. Peluuta nyt, perkele, Jalonen kuumempaa mokkea.
Toivottavasti pelaisi koska Säteri vaan koukkii irtokiekot omaan maaliin.100% varmasti Larmi pelaa. Tai sitten en ymmärrä maailmaa enää yhtäön
Kyllähän,,, siinä pystyyn ajettaisiin kjeh!! Komposiitti jäykkänä,,, laukauksia laukoisin!!! räpylä kuumana kutejani nappaisi,,,!!Kyllä voisi sen vartioimalle luukulle pari kertaa ajaa… noh setämies vitsit sikseen.
Lääkkeet!Kyllähän,,, siinä pystyyn ajettaisiin kjeh!! Komposiitti jäykkänä,,, laukauksia laukoisin!!! räpylä kuumana kutejani nappaisi,,,!!
100% varmasti Larmi pelaa. Tai sitten en ymmärrä maailmaa enää yhtäön
Kyllähän,,, siinä pystyyn ajettaisiin kjeh!! Komposiitti jäykkänä,,, laukauksia laukoisin!!! räpylä kuumana kutejani nappaisi,,,!!
Samat millä Växjössä pelasi kauden mittaan.Onko nuo Larmin patjat ihan näitä kisoja varten? Hyvännäköinen outfit, kun mätsäävät paidan väriin.