Pelaako Larmi myös käkikelloja vastaan?
Toivottavasti!!!
Pelaako Larmi myös käkikelloja vastaan?
Älä rupea keksimään lisäsanoituksia alkuperäiseen väitteeseesi.On, tämän pelin. Älä lähde ny haastamaan. Tanskan avausmaali olisi vetänyt Suomen raajakipsin kokovartalomoodiin.
Siis Eric ehti oman joukkueensa matsien ja treenien lisäksi heiluttelemaan helikopteria myös DDR:n matseihin? Oli se kova (pelaaja).Höh. Näin vanhemmiten alkanut kaikki nostalgiapaska maistua, niin kyllä varmaan alkusarjaan jääminenkin. Ei Itävalta- tai Tanska-tappio nyt ihan sille vedä vertoja, kun otettiin tukkaan DDR:lta ja iso-Eric heilutti tahtipuikkona valtavaa munaansa.
Luulen kannatusta ironiseksi.Kuulenko täällä takkien käännöstä lähtevää kohinaa?
Je suis minä.Älä rupea keksimään lisäsanoituksia alkuperäiseen väitteeseesi.
Sinne vaan polskit. Opetelkaa pelaamaan.Kazakstan 3-1 ja Puola hakemaan vauhtia divarista.
Sanoi ja ei ollut eka kerta tässä ottelussa.Sanoiko Mertsi Anttila?
On sanonut Pelicanskin, niin eiköhän.Sanoiko Mertsi Anttila?
Kova jäbä. Mä olen katsonut jo kaksi erää ilman selostusta.Jollain perverssillä tavalla toivoisin Tanskan kavennusta ja Mertarannan viimeisten minuuttien paniikin lietsomista.
"Sieltä tanskalaisveto lähtee ja... sinne painuu"
On muuten kuuma.Ei taida Meeri Räisäsellä vaan taso ihan riittää näihin peleihin...
Ei vittu, sanoko oikeesti noin? :DElokuun kuudeskin oli hieno päivä Hiroshimassa, jos ei pommia lasketa.
Suomi menee edelleen ihan turhaan liikaa suoraan kulmiin pyörimään. Rohkeammin pitäisi haastaa kohti maalia.
Sanoi Mörkö.Sanoiko Mertsi Anttila?
Siis Eric ehti oman joukkueensa matsien ja treenien lisäksi heiluttelemaan helikopteria myös DDR:n matseihin? Oli se kova (pelaaja).
Noora Rädyn? Ei pysty laittaa, kilpailukiellossa.Itse laittaisin kuuman veskan askiin.
Juu, tuossa vähän väritin paremman tarinan takia;)Siis Eric ehti oman joukkueensa matsien ja treenien lisäksi heiluttelemaan helikopteria myös DDR:n matseihin? Oli se kova (pelaaja).
"Leijonamiehistö päät painuksissa, tämäkin päivä piti nähdä. Haistakaa kaikki perse, nyt meni ääni, toivottavasti kohta menee kuvakin."Jollain perverssillä tavalla toivoisin Tanskan kavennusta ja Mertarannan viimeisten minuuttien paniikin lietsomista.
"Sieltä tanskalaisveto lähtee ja... sinne painuu"