Itse lähes aina kannustan Mömmöm-kisoissa "pieniä sympaattisia maita". Luo todella hyvää viihdearvoa, kun muuten pelit yleensä onkin vähän niin ja näin.
Nykyään kisojen seuraaminen menee näiden yllätysten kyttäilyksi ja hetkittäisten ”wau”-reaktioiden saamiseksi. Suomen pelejä kiva katsoa kun tv:n ääressä sattuu olemaan, ellei finaalissa pelata. Mutta näitä pieniä maita jaksaa sympata ja tuloksia seurata aina.
Britannian nousu aikanaan takaisin pääsarjaan ja pysyminen siellä on ollut itselle kova juttu ja vieläkin sytyttää. Harmi että nyt tippuvat. Ja tänään olen isosti Puolan wagonissa, 3p voitolla pysyvät sarjassa ja se olisi todella upea asia. Kazakstan on nähty. Nousuista puheen ollen, Romania oli todella lähellä nousta ensi vuodeksi kisoihin, mutta päätyi tasapisteisiin Slovenian kanssa divarissa. Olisi ollut aika raikas nousu.
Itävallan kannalta toivon Suomen tappiota, haluan nähdä kuinka kovaa pystyvät laittamaan Ruotsille kampoihin. Latviasta olen alkanut tykätä viime vuosina ja nyt toivottavasti kampeavat itsensä 8 parhaan joukkoon. Jatkuvuus on se mikä näitä maita kehittää ja ylipäätään koko systeemiä.
On hienoa että nykypäivänä lähes jokainen voi voittaa jokaisen näissä karkeloissa.
E. pahoittelut offtopicista