Hienoa että kannattajia siellä keskisuomessa kiinnostaa vielä nuo pronssiset mitalit. Mulle henkilökohtaisesti on kuitenkin aivan sama ottaako ne KalPa vai JYP, ei pahemmin nappaa.
Eilinen peli oli aivan mieletön, monta kertaa kävi mielessä, että jospa olisi vain kotisohvalta tyytynyt katselemaan. Silloin olisi vituttanut kyllä kun ehkä viimeisen viiden vuoden aikana ei tuollaisia pelejä oo tullut Palloseuralta nähtyä. Uskomatonta vääntöä ja rohkeaa peliä. Tuo rohkeus pääsi täysillä valloilleen kyllä vasta sitten kun Tuokkola oli imaissut ensimmäisen ja neljäskin lirahti melko helposti. Tosin paikkoja oli tehdä vaikka 5-0 johto ekassa erässä, ei se tekeminen silloinkaan mitään vaisua ollut. Oli muutenkin ihan mahtavaa katsella kun joukkue nauttii pelaamisesta niin paljon, siellä nähtiin upeita veivejä ja hienoja niittejä esim. Hytöseen ja Vataseen, ai että oli mahtavaa! Filppulakin intoutui pommittamaan pari kertaa oikein kunnolla, kuka olisi uskonut? Ja kolmannessa erässä kun jätkät tuli vaihtoon, oli varsinkin Sweattilla aivan helvetin mairea hymy päällä kokoajan, kaveri eli täysillä ja nautti myös tilanteesta niinkuin kuuluukin.
Skålberg oli eilisillan onnistuja kyllä kaikkien muiden ohella tietysti, mutta ehkä hieman yllättäen. Teki pelkästään helppoja ja oikeita ratkaisuja (miinus yks hasardi), ja sai palkintonsa maalin myötä. Innostui vielä komeasti syöttämään Hattusen maalinkin. Upeaa Jens! Sympaattinen äijä. Filppulan peli-ilo oli taas jotain aivan utopista, ja Masto oli erittäin hyvä. Kukaan ei kyllä ollut paska joten en viitsi yksitellen analysoida pelaajia tässä kuitenkaan. Leggio erittäin hyvä, se pitää vielä mainita.
Tuomareilta taas ensimmäinen puolisko pelistä aivan täyttä paskaa, siellä sai ajaa selkään ja estää kiekotonta taas miten tahtoi, mutta kas kummaa kun peli ratkesi, sitten alkoi pillikin soida. Ironista. Ja joku Miika Lahti osoitti taas naurettavuutensa kolmen selästä taklaamisen merkeissä, onneksi sai rankaisunsa kolmannessa erässä kun Ringbom ei enää ollut tukehtumassa pilliin silloin kun pitäisi viheltää. Jännä nähdä millainen meininki finaaleissa.
RD:n dissaus ennen peliä oli ehkä jonkun mielestä kohtuutonta, mutta mun mielestä ehkä hauskin yksittäinen hetki tämän kauden peleissä. Hitto että jengi nauroi sitä. Pakko kuitenkin myöntää että äijän pokeri piti hyvin, ja antoi erittäin asialliset kommentit pelin jälkeen, thumbs up for that. Suikkasen käytöksessä en kuitenkaan välttämättä näe mitään ihmeellistä, ei se ikinä noissa tilaisuuksissa vilkaise niin paljoa kehenkään kun puhuu, sillä vaan on tollanen tyyli. Erittäin junttimainen ja tympeä, samalla kuitenkin jotenki jäätävän mediaseksikäs ja huvittava. Hieno mies kaikenkaikkiaan, me likey.
Kiitos Palloseura, eilinen oli hienoimpia kiekkoiltoja jossa olen käynyt elämäni aikana, lisää tätä finaaleissa! Ja toki vähän ennenaikaista huudella tätä, mutta oon vankasti sitä mieltä että jos jotkut valtrat ja suipot kaatuvat matkalla tappiin asti, niin kyllä joku HPK:kin finaaleissa. UGH!