Eihän oo. Tai siis ei ole tarvinnut edes siirtää maalia vielä.Helppo luulla niin kun on tähän asti saanut tehdä ihan mitä tahansa.
Eihän oo. Tai siis ei ole tarvinnut edes siirtää maalia vielä.Helppo luulla niin kun on tähän asti saanut tehdä ihan mitä tahansa.
Arvostus aika lähellä nollaa tätä kaveria kohtaan. Olisi luullut, että tuosta itkusta olisi päässyt eroon kun siirtyi kaukalosta studioon.
Eihän oo. Tai siis ei ole tarvinnut edes siirtää maalia vielä.
Vähän niinku yks savolainen tuli mulle sanomaan "etsä bamlaa mitä mä skruudaan". Oli kuulemma ensimmäistä kertaa Helsingissä.Eläkää tappako. Mää oon spora kaulassa tullu skrakalla hesaan. Haluan elävänä takaisin böndelle.
Muistitko tänään ulvoa kovaan ääneen tuomareista sählytreeneissä?Ei pikkuveli, se tulee teille.
En ota Pelicansiin kantaa mutta Kärpillä voi alisuorituskin riittää jatkoon.Kärpäthän on alisuorittanut koko ajan. Aivan kuten Pelicans teki.
Olet oikeassa.Kärpäthän on alisuorittanut koko ajan. Aivan kuten Pelicans teki.
Dokasitko brenkkuun?Vähän niinku yks savolainen tuli mulle sanomaan "etsä bamlaa mitä mä skruudaan". Oli kuulemma ensimmäistä kertaa Helsingissä.
Ensimmäinen kerta, kun tämä nainen sanoi jotain fiksua!Tolppa Kallio: Ei ole Kärpät pelanneet hurlumheitä kuten mainostavat vaan ovat pelannneet riskittömästi.
Puukangas: Niin ja sillä johtavat 2-0.
Boom!
Eli siitä osasta missä ei selvästi ymmärretä lätkää. Tai on vanhemmuuttaan sokeutunut, ikälasit päähän.Tomppa onkin kotoisin siltä toiselta puolelta Suomea missä ei joka toinen kärppätakkiin pukeutunut poromies
En ota Pelicansiin kantaa mutta Kärpillä voi alisuorituskin riittää jatkoon.
Ok, jos se sinua helpottaa.Usko jo, tämä kuusi peliä on Se Taso millä Kärpät pelaa.
Bonjasin dunkkuunDokasitko brenkkuun?
Huutonauran :DEtelän mediassa menee tunteisiin
IS:
Kärppien nuhapyssy osui vihdoin!
Ei sillä maha riitä tohon, höpsö.Mahatifoilee 24/7?
LOL. Luulin tuon olevan vitsi. Pakko oli käydä tarkistamassa :DEtelän mediassa menee tunteisiin
IS:
Kärppien nuhapyssy osui vihdoin!
Suurin ja kaunein tarkoittanee tässä yhteydessä mailaa (kainalossa).Pikkuseurojen supertähdet on kieltämättä viime vuosina olleet kevyitä pikkupoikia Suurimman ja Kauneimman käsittelyssä.