Studioemännällä palaa jo käpy Ikaan ja Kallioon. Niin kuuluukin.
15.04.2019 klo 21.30 #976 P Pulustaja Jäsen Suosikkijoukkue Lestaporot, Jussin tussit Studioemännällä palaa jo käpy Ikaan ja Kallioon. Niin kuuluukin.
15.04.2019 klo 21.35 #977 R Risa Jäsen Suosikkijoukkue SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна HokiJone kirjoitti: Ei varmaan pitäisi kommentoida enää peleistä, mutta mikä helvetti tuo Tapparan maalin hylkääminen oli? Kirjaimellisesti hipaistiin maalivahtia. Laajenna klikkaamalla Eikös siinä kelattu jotain vanhaa Kerhoa vastaan hylättyä maalia tältä kaudelta, ainakin minkä minä näin... Voi olla, että on tullut tänkin illan matskua. Edit: Mun oli... Oli se tästä matsista ja olen kanssasi samaa mieltä! Viimeksi muokattu: 15.04.2019
HokiJone kirjoitti: Ei varmaan pitäisi kommentoida enää peleistä, mutta mikä helvetti tuo Tapparan maalin hylkääminen oli? Kirjaimellisesti hipaistiin maalivahtia. Laajenna klikkaamalla Eikös siinä kelattu jotain vanhaa Kerhoa vastaan hylättyä maalia tältä kaudelta, ainakin minkä minä näin... Voi olla, että on tullut tänkin illan matskua. Edit: Mun oli... Oli se tästä matsista ja olen kanssasi samaa mieltä!
16.04.2019 klo 09.42 #978 I iSing Jäsen Suosikkijoukkue TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS heisenberg196 kirjoitti: Quinceyltä jäi selkeä kahva viheltämättä. Jopa rankkarin paikka. Laajenna klikkaamalla Olen aina sanonut että Q on vielä huonompi tuomarina, kuin aikoinaan pelaajana.
heisenberg196 kirjoitti: Quinceyltä jäi selkeä kahva viheltämättä. Jopa rankkarin paikka. Laajenna klikkaamalla Olen aina sanonut että Q on vielä huonompi tuomarina, kuin aikoinaan pelaajana.