aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät. Pesäkarhut. KaMa.
HPK:lle iso käsi hienosta taistosta.

Lällätelkää nyt sitten kaikki Tapparalle. Ei paljoa näy kunnioitusta.
Kuus finaalipaikkaa, kaks mestaruutta. Nytkin välierissä. Olen todella hyvilläni välieräsarjan lopputulemasta, mutta siittä voi ihan mikä tahansa seura polkasta tollasen putken menestymisen kulttuuria. Saa koittaa.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt saadaan vankkureihin sitten oikein isojen seurojen faneja? Täällä on jo odoteltukin puoli kautta vahvistuksia.
Niin, ja onnittelut Kärpille ja HPK:lle. Toivotaan hyvät finaalipelit molemmille.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Nyt mä en kuule enää mitään. En poistu töykeästi, mut nyt mä en kuule enää mitään." :D
- Pendo

1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!
Suosikkijoukkue
Lukko, Ilves ja moderaattorit
Sulla on kyllä hampaankolossa Kärppiä kohtaan :D En ole ainuttakaan provotonta viestiä nähnyt sinulta.

Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Rock and roll.
Genau.

Jopa Pori, porilaisuus ja Ässät tuntuu sympaattiselta combolta vs. Oulu, lappalaisuus ja Kärpät.

Eihän tässä ole mitään järkeä....

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, kahden maalin Karvinen
Genau.

Jopa Pori, porilaisuus ja Ässät tuntuu sympaattiselta combolta vs. Oulu, lappalaisuus ja Kärpät.
Sympaattisuutta harvemmin ansaitaan olemalla suurin ja kaunein. Ymmärrän kyllä nyt suolaisuutesi, kun katsoin suosikkijoukkueesi.

Infinite skills create miracles

"Ville Leskinen, olet luopio!"
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy