No sehän nyt tuossa tilanteessa oli niitä kaukaisimpia vaihtoehtoja. Tai no, kyllähän Heljanko sen omiin potki.Veikkaisin, että mahdollista potkumaalia lähti pois sulkemaan.
Mitkä ne skenaariot nyt on? Itellä ei vaan pää riitä.Eihän tätä olisi kotona uskonut, muuta niin siitä vaan kairattiin voitto. Siltikin säälit uhkaavat. Huominen alkaa pelottaa, än yy tee nyt.
Jäi puolimetriä Sailion päivän komeimmasta siivusta. Molemmassa tosin rike vastustajalta.Smejkal hieno hyppy :D
Sailio teki päivän komeimman maalin. Ja oli päivän komein pelaaja.Jäi puolimetriä Sailion päivän komeimmasta siivusta. Molemmassa tosin rike vastustajalta.
En ole itse laskeskellut, mutta jos ymmärsin Alkion selostuksesta, niin Pelicans, KalPa ja Tappara voivat mennä vielä kaikki edelle, jos huomenna tulee tukkaan ja edellämainitut voittavat.Mitkä ne skenaariot nyt on? Itellä ei vaan pää riitä.
Mitkä ne skenaariot nyt on? Itellä ei vaan pää riitä.
Ja komeimman loikan veti puolittaisesta läpiajostaan. Ei ole kyllä aivan mun makuuni tuo mies, oikeastaan millään mittarilla.Sailio teki päivän komeimman maalin. Ja oli päivän komein pelaaja.
Vielä kun ymmärtäisi mitä tämä helppo rutiinivoitto tarkoittaa sarjataulukossa. Vaan ei, siihen vaaditaan matematiikan tohtorin hattu vähintään että ymmärtäisi mitä siellä tapahtuu.
Juu en minäkään tykkää noista tapparan uimahyppelijöistä tai Tapolan itkuista vaihtoaitiossa. Sepä tässä onkin, toinen kannattaa toista ja toinen toista :)Ja komeimman loikan veti puolittaisesta läpiajostaan. Ei ole kyllä aivan mun makuuni tuo mies, oikeastaan millään mittarilla.
En minä Tapolan itkevän nähnyt, mielestäni vaati videotarkistusta, kun ei sääntöjä osannut ja Boman halusi kouluttaa. Senkään jälkeen en Tapolan nähnyt itkevän.Juu en minäkään tykkää noista tapparan uimahyppelijöistä tai Tapolan itkuista vaihtoaitiossa. Sepä tässä onkin, toinen kannattaa toista ja toinen toista :)
Näinhän minä juuri sanoin, eli kannatamme eri joukkueita.En minä Tapolan itkevän nähnyt, mielestäni vaati videotarkistusta, kun ei sääntöjä osannut ja Boman halusi kouluttaa. Senkään jälkeen en Tapolan nähnyt itkevän.
Jos kauden linjassa mennään niin pitäisi hylätä
Niin nythän selvisi että Boman oli mokannut sen Liigan ohjeistuksen eikä tarkistanut niitä kaikkia mitä pitäisi. Sanoi Tapolalle että katsoivat vaan potkun eikä estämistä. Sitten ei millään meinannut suostua katsomaan sitä. Täällä taas saatiin kaikki Tapolan piikkiin. En tiedä minkälainen se ohjeistus on jos tuomaritkaan eivät sitä sitten osaa.Ottamatta sen enempää muuhun kantaa, niin onhan se aika jännä, että aina kun Tappara häviää, niin Jussi Tapola itkee tuomareista. Nyt jo vähän ihmettelin, että malttaako pitää suunsa kiinni, mutta eihän se Jussi malttanut :)
Ihan hyvä huomio. Kokeilemaan pääsi Kristof, joka on todennäköisesti tehnyt tänä kautena enemmän rankuista/voittomaalikilpailusta kihautuksia, kun Jari mitään maaleja reenit mukaan laskettuna koko urallaan.Sailion viimeistelyprosentti on kuitenin aika paljon heikompi kun niiden joukkueiden parhaimpien ampujien.