Tulkintasi on oikea. Rankkareissa mies on ollut tällä kaudella hyvä, muuten viimeistely on luokatonta. Tai no, eihän mies pääse edes paikoille.Tästä kävin debattia jo edellisessä kohtaamisessa, joka meni pilkuille. Kun kaveri tuntuu olevan viimeistelyssä mallia Rauhala/Moilanen. Tämä siis minun otannallani, joka saattaa hyvinkin johtaa virheelliseen tulkintaan
Vai josko Bomannia vituttikin kun se olikin maali
En tiedä mitä tarkoittaa viimeistely mallia Rauhala/Moilanen, mutta rankkareissa Kristof on yksinkertaisesti ollut ihan helvetin hyvä oikeastaan koko sen ajan mitä Kärpissä on pelannut. Niitä missauksia kun ei oikeasti ole kuin ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä.Tästä kävin debattia jo edellisessä kohtaamisessa, joka meni pilkuille. Kun kaveri tuntuu olevan viimeistelyssä mallia Rauhala/Moilanen. Tämä siis minun otannallani, joka saattaa hyvinkin johtaa virheelliseen tulkintaan
Kyllä se pilkuilla tuntuu hyvin maalipaikkaan pääsevänTulkintasi on oikea. Rankkareissa mies on ollut tällä kaudella hyvä, muuten viimeistely on luokatonta. Tai no, eihän mies pääse edes paikoille.
Eka erä täysin kirveksen hallintaa. Tokan loppupuoli Kärppien.Tokan erön alkupuolella vasta ehdin telkkarin ja pelin ääreen. Totaalista Kärppä-hallintaa, ei vastaa todellisuutta kun ketjun ekoja sivuja lueskelee :D
Otan sen verran muuten takaisin että Sami Salokin siirtyi Vancouveriin juurikin vuonna 2002 :D piti itse asiassa ihan tarkistaa kun alkoi asia kiinnostamaan.:D :D Joo näin oli. Pieni ajatusvirhe ja kaupunkikin väärin nelinumeroisen kilometrimäärän verran. :'P Noh, eistä aina älyä / muista.
Onhan se upea katsella, kun ammattilaiset tekevät ruokaa. Tästä voi ottaa vinkkejä keittiöön. Vielä kun tulisi Sikke Sumari Alpo Suhosen kanssa ratsaamaan jääkaapin ja rakentamaan redbull-tornin viikon tölkeistäNämä C Moren erätaukoinsertit on kyllä ihan täyttä paskaa. Näyttäisivät vaikka Petri Kontiolan maaleja MM-kisoista 2013 tms.
Onhan se upea katsella, kun ammattilaiset tekevät ruokaa. Tästä voi ottaa vinkkejä keittiöön. Vielä kun tulisi Sikke Sumari Alpo Suhosen kanssa ratsaamaan jääkaapin ja rakentamaan redbull-tornin viikon tölkeistä
Koska hyvät tositv-ohjelmat sisältävät tuotesijoittelua?Miks kukaan jonne ei vedä tossa Batteryy