Eli TPS:n mahdollisuudet ovat sinusta pelkästään siitä riippuvaisia, että miten JYP pelaa eikä siinä miten TPS itse pelaa. Ihmeellinen olettamus yleensäkin, että jokin joukkue pelaisi jollain optimitasolla koko ajan.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta sinähän se "ihmeellisen olettamuksen" heitit :) Eli, homman nimi lienee se, että alkuperäinen "oletus" oli: mikäli JYP pelaa sellaista viisikkopuolustusta, mitä osaa, TPS ei nykyisellä "taitokiekollaan" voi siihen vastata. Kyse ei liene ollut siitä, että jos TPS pelaa "aivan supermaagista peliä" tai jos TPS "omalla pelillään pelaa piirun verran paremmin kuin JYP ja pystyy murtamaan JYPin viisikkopuolustuksen" TPS:llä ei olisi mahdollisuuksia.
Ja mihin tämä erikoinen "oletus" JYPin viisikkopuolustuksesta perustuu, kysyt sinä? Tai mistä oletetaan yhtään mitään TPS:n taitokiekosta. Epäilemättä nämä viattomiin lauseisiin piilotetut hurjat oletukset perustuvat aiempiin peleihin, myös runkosarjaan.
Mutta runkosarjalla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa sanot sinä, tai aiemmilla peleillä, aina voidaan nostaa tasoa! No mihin vittuun sitten ajattelit mitään keskustelua täällä perustaa, vastaan minä. Kukaan ei ole puhunut mistää optimitasosta, ainoastaan odotuksista. Voipi olla, että odotukset osoittautuvat liian koviksi, mutta aika ihmeellisen oletuksen teet puhuessasi "ihmeellisestä oletuksesta".
Joo joo, olen lukenut liikaa Wittgensteinia, sanot sinä, ja siihen vastaan, että...
edit: asianomainen henkilö vastasikin itse jo, pahoittelen näpertelyäni asiassa + typo