Viestin lähetti holvius
Kuka on tämä kuuluisa polvitaklaaja ??
Viestin lähetti toxteth_terror
Päivänselvä tahallinen vahingoittamisyritys! Vauhtia oli ainakin 2 kaukalonmittaa ja polvi ojossa tultiin tilanteeseen 5 metrin päästä! V***u mikä raukka ja k**ipää! Itse aion seuraavassa pelissä haastaa koko IFK:n fanikatsomon, joukkueen ja sen johdon, zamboninkuljettajan ja kausiohjelmia myyvät juniorit, tästä en tingi!!! :mad: :mad: :mad:
Viestin lähetti toxteth_terror
Mäkiahon teko jätti törkeydessä McSorleyn huitomisen kauas taakseen! Jos ei pelikieltoa tule vähintään loppukautta olen todella pettynyt liigan kurinpitoelimeen! Ikuinen pelikielto maailman kiekkosarjoihin! On se ihme, että kun tampereelta tulee pelaajia tänne Eurooppaan niin kaiken maailman mikkihiiristä kasvaa niin maailmanomistajia ja poliiseja! IFK:n pitäisi purkaa miehen sopimus heti ja lähettää kotiin seuraavalla lennolla!
Päivänselvä tahallinen vahingoittamisyritys! Vauhtia oli ainakin 2 kaukalonmittaa ja polvi ojossa tultiin tilanteeseen 5 metrin päästä! V***u mikä raukka ja k**ipää! Itse aion seuraavassa pelissä haastaa koko IFK:n fanikatsomon, joukkueen ja sen johdon, zamboninkuljettajan ja kausiohjelmia myyvät juniorit, tästä en tingi!!! :mad: :mad: :mad:
Viestin lähetti Brewer
En minäkään aina saa . Vaimolla on usein pää kipeä ja naistentansseissakin ehtii lukea sunnuntain Hesarin melkein aina.....
Viestin lähetti Brewer
En minäkään aina saa . Vaimolla on usein pää kipeä ja naistentansseissakin ehtii lukea sunnuntain Hesarin melkein aina.....
Viestin lähetti SaiPa2000
Nauhaa lähtee Tervosen suuntaan, joten ukaasia tulee HIFK:n suuntaan.
TONI MÄKIAHO, joka näytti 98-99 kolmannessa finaalissa todellisen (neiti)luonteensa hankkimalla Bergille jäähyn ja ulosajon. Voivottelusta ja kiemurtelusta olisi päätellyt kuoleman olleen lähellä. Mieheltä (?) joka tuulettaa tappeluvoittojaan ja hankkii mainetta kovana kaverina olisi odottanut jotain muuta. Liekö sitten ollut tämä tapahtuma joka sai Mäkkärin muuttumaan kotihiireksi ja kiltiksi pelintekijäksi ???
Viestin lähetti fiftyeight
Tuomio koheltamisesta on periaatteessa oikein, mutta aika pelleilyksi tuo pelikieltojen jakaminen kaiken kaikkiaan on menossa.