Luulin, että henkilö X oli jo kuollut

  • 78 453
  • 401

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt kun toisessa ketjussa puhutaan Poliisiopistosta ja aloin asiaa tutkimaan, niin olen jostain syystä luullut, että poliisikadetti "Zed" (Bobcat Goldthwait) olisi kuollut. Eipäs näköjään olekkaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nyt kun toisessa ketjussa puhutaan Poliisiopistosta ja aloin asiaa tutkimaan, niin olen jostain syystä luullut, että poliisikadetti "Zed" (Bobcat Goldthwait) olisi kuollut. Eipäs näköjään olekkaan.

Avautui jo taannoin, että ohjasi 267 jaksoa Jimmy Kimmel Live! 2004-2007.

Oli kesällä 2017 vieraana Gilbert Gottfried Amazing Colossal Podcastissa
281 Amazing Colossal Podcast Bobcat Goldthwait
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
6.1. kuollut William Morgan Sheppard on tämän ketjun asiaa vielä, koska ajankohtainen. Hieno mies monissa eri rooleissa, mutta parhaiten mieleen jäi Dr. Zitona, Ihmemiehen toiseksi parhaana pahiksena. En olisi uskonut että näki vielä uudenvuoden vieton 2019.

Rip.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Näyttelijä Dennis Franz onki elossa. Ei vaan ole näytellyt missään sitten NYPD Bluen, joka siis loppui vuonna 2005.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ritva Valkamahan onkin elossa vielä. Hyvä Ritu, jaksaa jaksaa..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa ikäluokkaa edustava Aarre Karén myös porskuttaa edelleen.
Ei soittanut kelloja niin googlasin. Hauskana yksityiskohtana: Norjassa näyttää olevan joku taidenaisihminen jonka nimi on Karen Aarre.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kattelin yks päivä David Attenboroughin luontodokkareita Youtubesta, olin jostain syystä siinä uskossa että on jo menehtynyt mutta mitä vielä, 92 vuotta nuori ja hengissä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Samaa ikäluokkaa edustava Aarre Karén myös porskuttaa edelleen.
Nuoremmasta kaartista tuli mieleen, että kerta toisensa jälkeen ihmettelen onko Linda Hamilton yhä elossa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Olen varmaan useamman kerran muistanut väärin, että Lasse Pöysti olisi kuollut. Ei ole ja on Karénia ja Valkamaa vanhempi.

Samassa venhossa siis ollaan Pödenkin suhteen. Olin varma että Lasse nukkui pois muutama vuosi sitten.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kattelin yks päivä David Attenboroughin luontodokkareita Youtubesta, olin jostain syystä siinä uskossa että on jo menehtynyt mutta mitä vielä, 92 vuotta nuori ja hengissä.
Samaa minäkin tässä ketjussa muutama viikko sitten ounastelin että Davidista olisi aika jättänyt. No elossa on...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Samaa minäkin tässä ketjussa muutama viikko sitten ounastelin että Davidista olisi aika jättänyt. No elossa on...

Velipoikansa Richard heitti lusikan nurkkaan vuonna 2014.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Kattelin äsken että Murhasta Tuli Totta täti Angela Lansbury (Jessica Fletcher) on päässyt jo kunnioitettavaan 93v ikään ja hyvinkin elossa.

Ja näyttelee edelleen. On mukana uudessa Maija Poppanen -elokuvassa, samoin kuin toinen konkari, Dick Van Dyke.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Luulin, että John Fogerty olisi kuollut syöpään jo vuosia sitten. Näköjään ei. Olin asiasta jo ihan varma..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Luulin että Juhan af Grann olisi siirtynyt jo johonkin Siriuksen niityille chillailemaan mutta täällä Telluksellahan tuo vielä potkii menemään. Tosin, mikäs nyt ufomiesten kollaboraattorin tappaisi. On meinaan pikkusen kovempia kontakteja tällä Juhanilla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulin että Juhan af Grann olisi siirtynyt jo johonkin Siriuksen niityille chillailemaan mutta täällä Telluksellahan tuo vielä potkii menemään. Tosin, mikäs nyt ufomiesten kollaboraattorin tappaisi. On meinaan pikkusen kovempia kontakteja tällä Juhanilla.
En varsinaisesti luullut, mutta aika äskettäin muistan miettineeni, että kupsahtiko Juuhani jokunen vuosi sitten. Tarkistus osoitti, että ei. Varmaankin sotkin siihen naispuoliseen vastineeseen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Luulin että Juhan af Grann olisi siirtynyt jo johonkin Siriuksen niityille chillailemaan mutta täällä Telluksellahan tuo vielä potkii menemään. Tosin, mikäs nyt ufomiesten kollaboraattorin tappaisi. On meinaan pikkusen kovempia kontakteja tällä Juhanilla.

Sekoittanet hengenheimolaiseensa Rauni-Leena Luukkanen-Kildeen?

Olen varmaan useamman kerran muistanut väärin, että Lasse Pöysti olisi kuollut.

Olin varma että Lasse nukkui pois muutama vuosi sitten.

+1.

Harvoin näitä tulee vastaan, mutta nyt on kunnon "Mandela effect"-kamaa omalta kohdalta. Pakko myöntää, että olin myös kuvitellut Lasse Pöystin kuolleen ehkä 2016 tai 2017. linkki: false memory @Wiki.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Henry Kissinger pomppasi ihan puskista silmille vuosi-pari sitten kun törmäsin jossakin hänen kirjoittamaansa kolumniin. Olin varma että on poistunut keskuudestamme jo ainakin 10 vuotta sitten. Kolumnin perusteella tosin ajatus toimii edelleen.

Tapio Korjusta en ole koskaan kuolleeksi luullut, mutta pari vuotta sitten tuli yllätyksenä että hänhän on vielä nuori mies. En ollut tuoretta pärstää nähnyt, ja oletin Korjuksen olevan kuuluvan Pauli Nevalan ja Jorma Kinnusen ikäluokkaan. Mutta oikeampi vertailukohtahan on Seppo Räty. Johtunee siitä, että kun itse aloin seurata urheilua niin Korjus oli jo vuosia sitten lopettanut "vanha olympiavoittaja", kun taas Seppo paiskoi keppiä vielä vuodesta toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös