ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vuonna 1980 erään rempseän koko perheen elokuvan ohjannut Ruggero Deodato on vielä hengissä
Nyt kun toisessa ketjussa puhutaan Poliisiopistosta ja aloin asiaa tutkimaan, niin olen jostain syystä luullut, että poliisikadetti "Zed" (Bobcat Goldthwait) olisi kuollut. Eipäs näköjään olekkaan.
Samaa ikäluokkaa edustava Aarre Karén myös porskuttaa edelleen.Ritva Valkamahan onkin elossa vielä. Hyvä Ritu, jaksaa jaksaa..
Ei soittanut kelloja niin googlasin. Hauskana yksityiskohtana: Norjassa näyttää olevan joku taidenaisihminen jonka nimi on Karen Aarre.Samaa ikäluokkaa edustava Aarre Karén myös porskuttaa edelleen.
Ritva Valkamahan onkin elossa vielä. Hyvä Ritu, jaksaa jaksaa..
Samaa ikäluokkaa edustava Aarre Karén myös porskuttaa edelleen.
Nuoremmasta kaartista tuli mieleen, että kerta toisensa jälkeen ihmettelen onko Linda Hamilton yhä elossa.Samaa ikäluokkaa edustava Aarre Karén myös porskuttaa edelleen.
Olen varmaan useamman kerran muistanut väärin, että Lasse Pöysti olisi kuollut. Ei ole ja on Karénia ja Valkamaa vanhempi.
Samaa minäkin tässä ketjussa muutama viikko sitten ounastelin että Davidista olisi aika jättänyt. No elossa on...Kattelin yks päivä David Attenboroughin luontodokkareita Youtubesta, olin jostain syystä siinä uskossa että on jo menehtynyt mutta mitä vielä, 92 vuotta nuori ja hengissä.
Samaa minäkin tässä ketjussa muutama viikko sitten ounastelin että Davidista olisi aika jättänyt. No elossa on...
Samaa minäkin tässä ketjussa muutama viikko sitten ounastelin että Davidista olisi aika jättänyt. No elossa on...
Kattelin äsken että Murhasta Tuli Totta täti Angela Lansbury (Jessica Fletcher) on päässyt jo kunnioitettavaan 93v ikään ja hyvinkin elossa.
En uskonut teitä ja googletin asiaa. Näyttää tosiaan siltä, että Pöysti on vielä elossa. Hämmentävää. Hyvä toki hänelle.Samassa venhossa siis ollaan Pödenkin suhteen. Olin varma että Lasse nukkui pois muutama vuosi sitten.
En varsinaisesti luullut, mutta aika äskettäin muistan miettineeni, että kupsahtiko Juuhani jokunen vuosi sitten. Tarkistus osoitti, että ei. Varmaankin sotkin siihen naispuoliseen vastineeseen.Luulin että Juhan af Grann olisi siirtynyt jo johonkin Siriuksen niityille chillailemaan mutta täällä Telluksellahan tuo vielä potkii menemään. Tosin, mikäs nyt ufomiesten kollaboraattorin tappaisi. On meinaan pikkusen kovempia kontakteja tällä Juhanilla.
Luulin että Juhan af Grann olisi siirtynyt jo johonkin Siriuksen niityille chillailemaan mutta täällä Telluksellahan tuo vielä potkii menemään. Tosin, mikäs nyt ufomiesten kollaboraattorin tappaisi. On meinaan pikkusen kovempia kontakteja tällä Juhanilla.
Olen varmaan useamman kerran muistanut väärin, että Lasse Pöysti olisi kuollut.
Olin varma että Lasse nukkui pois muutama vuosi sitten.