Lukon pelipaidat

  • 153 175
  • 645

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En vain ymmärrä miten jollain on näin paljon ylimääräistä vapaa-aikaa?

Voi kun tuonkin ajan käyttäisi johonkin hyödylliseen fanitoimintaan..Jotenkin vain niin perusraumalaista että heti kun saa valittaa ja lähettää kaikenmaailman ukaaseja sinne sun tänne niin alkaa lahje pullottaa...

Koiranpaskat,mopoilijat ja Lukon/kettulogon kritisointi,siinähän se perusraumalaisen vatussin päiväohjelma..
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täältä puolestaan peukku Olkun aktiivisuudelle. Toivottavasti galluppi on mennyt hyvin.

Ja Kettu666:lle: tämähän se vasta onkin hyödyllistä fanitoimintaa, jos mikä!
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täältä puolestaan peukku Olkun aktiivisuudelle. Toivottavasti galluppi on mennyt hyvin.

Ja Kettu666:lle: tämähän se vasta onkin hyödyllistä fanitoimintaa, jos mikä!

Niin kun on se oma lehmä ojassa. 80-luvulla ostettu pelipaita kaapin kätköissä. "Sit sitägi kehrais käyttä gu ei mugula enä hauguis vanhaks kuspääks"
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin kun on se oma lehmä ojassa. 80-luvulla ostettu pelipaita kaapin kätköissä. "Sit sitägi kehrais käyttä gu ei mugula enä hauguis vanhaks kuspääks"

Naurettava väite. Itse ostaisin lukkologolla varustetun pelipaidan heti jos sellaisen vaan saisi. Vaikka olisi mitkä ketut virallisena logona.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Niin kun on se oma lehmä ojassa. 80-luvulla ostettu pelipaita kaapin kätköissä. "Sit sitägi kehrais käyttä gu ei mugula enä hauguis vanhaks kuspääks"

Ettei olisi oma lehmä ojassa?

Lukko vaihtaa logon takaisin lukkoon = kettu666 näyttää hölmöltä kettunimimerkillään.

Hipsimpä tästä takaisin omalle puolelleni...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
kettu666 kirjoitti:
En vain ymmärrä miten jollain on näin paljon ylimääräistä vapaa-aikaa?

Järjästely kysymys. En ymmärrä millään, miten joku tuhlaa vapaa-aikansa työskentelyyn.

kettu666 kirjoitti:
Niin kun on se oma lehmä ojassa. 80-luvulla ostettu pelipaita kaapin kätköissä. "Sit sitägi kehrais käyttä gu ei mugula enä hauguis vanhaks kuspääks"

Eipäs ja joopas. Kehtaisin käyttää Lukko-logolla varustettua fanitavaraa koska vaan. Mistähän semmosen saisi? Kyllä tästä huushollista löytyy fanikrääsää kettulogollo, ihan paitoja, lippuja ja huiveja myöden. Kukaan ei ainakaan minulle ole tullut sanomaan, että olisin vanha kusipää (saatan toki olla).

kettu666 kirjoitti:
Koiranpaskat,mopoilijat ja Lukon/kettulogon kritisointi,siinähän se perusraumalaisen vatussin päiväohjelma..

Olen asunut 48 vuoden aikana, kokonaista 7 kuukautta Raumalla, kotoisinkin olen ihan muualta. Oliko muuta perusraumalaisuudesta?
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

"Sit sitägi kehrais käyttä gu ei mugula enä hauguis vanhaks kuspääks"

Jos tämä on olevinaan Rauman murretta, niin kehottaisin opettelemaan edes perusasiat murteesta, ennen kuin sitä alkaa kirjoitella julkiselle forumille. Jos lainaamani teksti on taas jotain muuta lounaismurteen 'näköistä' murretta, niin en osaa ottaa siihen, enkä sen oikeinkirjoitukseen kantaa. Itsehän en osaa Rauman murretta siinä määrin, että sitä minnekään kirjoittaisin. Väärin kirjoitettu rauma kyllä pistää silmään.

Juu, anteeksi vaan kun, meni ohi aiheen.

Otan kantaa Lukon pelipaitaan ja logoihin kunhan aika on kypsä.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Voi kun tuonkin ajan käyttäisi johonkin hyödylliseen fanitoimintaan..Jotenkin vain niin perusraumalaista että heti kun saa valittaa ja lähettää kaikenmaailman ukaaseja sinne sun tänne niin alkaa lahje pullottaa....
Lukolla on nolo kettulogo, joka häpäisee seuran hienoa historiaa ja nyt kun kerrankin joku jaksaa organisoida pientä kampanjaa sen ainoan ja oikean logon palauttamiseksi on palaute tällaista? Uskomatonta.

Olkulle nostan tuopin aktiivisuudesta asian suhteen. Nettiaddressit yksinään ovat yhtä tyhjän kanssa, mutta kun sopivasti yhdistellään uutta mediaa ja vanhoja vaikutusmahdollisuuksia niin mahdollisuudet muutokseen ovat olemassa. Olisihan sitä komiaa nähdä paikallispelissä vanha kunnon lukko vastustajan paidan rinnassa nolon suippokorvan sijaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Luppoaikaa kun mulla sattuu edelleen olemaan, niin sain tarkastuslaskennankin suoritettua, gallupin tiimoilta.

Kaikkiaan haastateltuja oli 76 kappaletta ja kaikkien kanssa ketkä halusivat, keskustelin aiheesta gallupin yhteydessä. Alle 20 vuotiaita oli 13 kappaletta, 3 naista ja 10 miestä. Naisissa äänet menivät Lukolle 2-1 ja miehissä 10-0. 20-50 vuotiaita oli yhteensä 40 henkeä. Naisia 4 ja miehiä 36 kappaletta, naiset antoivat äänensä 3-0 Lukolle yksi ei halunnut kantaansa kertoa. Miehissä Lukko oli 30-5 parempi, myöskään yksi mies ei osannut kertoa mielipidettään. Sarjassa yli 50 vuotta naiset antoivat äänensä Lukolle 3-1 ja miehet 15-2, kaksi ei osannut mielipidettään kertoa.

Kokonaissaldo oli siis. Lukko 63, kettu 9 ja 4 ei mielipidettä. Päivä oli aurinkoinen ja ihmiset mukavia ja juttelivat mielellään, kokonaisuudessan jäi hyvä fiilis. Seuraavaksi täytyy ottaa selville ajankohta, koska Rajalalle sopisi ottaa vastaan kaikkiaan 4 eri kyselyn tulokset?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olkulle kiitos viitseliäisyydestä. Seuraavalla kerralla kun hallissa törmätään, niin se onkin sitten mun vuoroni tarjota kahvi ja pulla.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Iso käsi täältäkin Olkulle. Hienoa duunia tosiaan tehnyt.

Tuolloin kun kettu tuli, niin hommaa perusteltiin fanitavaran myynnin kasvulla. Varmasti näin kävikin, kun monet halusivat tavaransa uuteen logoon. Ihmetyttää vaan suuresti, että tuota ei ole johdossa tajuttu jotta paluu vanhaan tekee taas samanlaisen piikin tavaran myyntiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En vain ymmärrä miten jollain on näin paljon ylimääräistä vapaa-aikaa?

Voi kun tuonkin ajan käyttäisi johonkin hyödylliseen fanitoimintaan..

Tarvitseeko kaiken aina olla jostain muusta pois? Tarkoitan siis että jos Olkku käyttää vapaa-aikaansa tällaisen kampanjan järjestämiseen niin onko se välttämättä jotenkin hänen muusta fanittamisestaan pois?

Minusta on hienoa jos jollain tavalla saadaan yhdistettyä Lukko-faneja saman asian taakse, vaikka sitten "valittamaan" jostain. Mutta minusta tämä on kyllä ihan asiaa koska tuosta ketusta pitäisi ihan oikeasti päästä eroon ja palauttaa Rauman Lukon logoksi lukko.

Ja mitä tulee tuohon viisasteluun "kaapissa pölyttyvistä pelipaidoista" niin minä ainakin olen aina kantanut ylpeydellä tuota vanhaa Lukko-paitaani jossa on se logo joka Rauman Lukon paidassa pitääkin olla. Kettu-paidan hankintaa en ole koskaan edes harkinnut enkä tule sellaista missään tapauksessa hankkimaan. Joten ainakaan minun kohdallani ei ole kyse siitä että toivoisin lukko-logoon paluuta vain siksi että oma fanipaitani olisi taas ajanmukainen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voi kun tuonkin ajan käyttäisi johonkin hyödylliseen fanitoimintaan.

Mikä on hyödyllisempää fanitoimintaa tällä hetkellä jos noin 90% faneista haluaa lukkologon takaisin? Kerro, mikä yleensäkin on hyödyllistä fanitoimintaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mikä on hyödyllisempää fanitoimintaa tällä hetkellä jos noin 90% faneista haluaa lukkologon takaisin? Kerro, mikä yleensäkin on hyödyllistä fanitoimintaa.

Sori kun huutelen vieraisiin pöytiin. Tämähän on juuri sitä fanitoimintaa jota soisi kaikkien joukkueiden fanien harrastavan. Kiinnostusta omaa seuraa kohden siinä määrin että pyritään vaikuttamaan asioihin.

Siksi toisekseen minusta olisi paljon hienompaa tulevalla kaudella/kausilla pelata sellaista Lukkojoukkuetta vastaan jolla on tuo lukkologo pelipaidan rinnassa. Siinä Lukkologossa on kuitenkin perinteitä aivan eritavalla kuin tuossa kettulogossa joka muistuttaa lähinnä jotain karkkikauppa/manga viritelmää mikä taasen vihjaa että seurajohto yrittää vain saada paitamyyntiä tehtyä pelkästään ulkokultaisilla seikoilla.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvää duunia Olkulta. Laitatko vielä tähän millaisella kysymyksenasettelulla haastattelit ihmisiä. Ilmeisesti ei ollut mahdollisuutta sanoa molempia vaihtoehtoja?

Itse esimerkiksi haluan lukon Lukon pelipaitaan, mutta haluan myös tuon ketun säilyttää.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hyvää duunia Olkulta. Laitatko vielä tähän millaisella kysymyksenasettelulla haastattelit ihmisiä. Ilmeisesti ei ollut mahdollisuutta sanoa molempia vaihtoehtoja?

Itse esimerkiksi haluan lukon Lukon pelipaitaan, mutta haluan myös tuon ketun säilyttää.

Kysyin yksinkertaisesti, kumpi kuuluu Rauman Lukon pelipaidan rintaan. Minulla oli Toimittaja Kimmo Mäkeläisen Länsi-Suomi valmistamat kaavakkeet ja molemmat logot esittää ihmisille. Muutoma tuli vastaan, kun halusi säilyttää ketun fanituotteissa, tai olkapäissä, mutta Lukko rinnassa. Jotkut sanoivat, jos on pakko kettu säilyttää, olkoon maskottina. Ketun kannattajista suurin osa sanoi, "ei kannata palata vanhaan". Monet olivat kärttyisiä ihan muista, kun logoasiasta. Ihan painokelvottomia terveisiäkin lähetti jotkut toimiston suuntaan.
 
Hyvää työtä kyllä Olkku! Jos jossain törmätään, niin aivan varmasti tajoan kaljan sulle! :)

Toivottavasti nyt Mokat ja Rajalatkin hiukan avaisivat silmiään ja tajuaisivat, mitä fanit oikeasti haluavat. Voi sitä hienoa täytettyä ketunraatoa siellä takanreunalla sitten koristeena pitää, vaikka joukkueen paidassa olisikin joukkueen NIMEN mukainen logo!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sori kun huutelen vieraisiin pöytiin. Tämähän on juuri sitä fanitoimintaa jota soisi kaikkien joukkueiden fanien harrastavan. Kiinnostusta omaa seuraa kohden siinä määrin että pyritään vaikuttamaan asioihin.

No itsekin tässä huutelen vieraisiin pöytiin mutta tuo kettulogo on niin järjettömän naurettava viritelmä, että ihan myötätunnosta vituttaa. Tosin nimimerkki Olkku on jokseenkin läheinen persoona meikäläiselle ihan siviilistä:)

Helkkarin hienoa työtä mies on tehnyt asian eteen ja tosiaankin olen erittäin pettynyt jos tämä pioneeriduuni menee hukkaan (heh, ketun slangisana).
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itselleni on aivan sama mikä logo pelaajien paidoissa on, mutta itselläni oleva kettupaita jää kyllä kaappiin mikäli logo vaihtuu. Uutta en osta niiden ökyhintojen vuoksi ja kausarikin jää ostamatta, tosifanit pitää paitaa ja ostaa kausikortin. Tätä mieltä olin varmaan ollut silloinkin kun viimeksi logo vaihdettiin. Sitä en perältäkään ymmärrä että logo voi olla näin tärkeä asia... Tuntuu niinkuin olisi aivan sama että Rauman Lukko siirretään Poriin, kunhan heillä on hieno lehväslukko.

Kettu on mielestäni siinä mielessä parempi että omalle lapselle olisi helpompi esitellä kettu, ketusta jääkiekkoon ja niin poispäin, ymmärrätte varmaan mitä ajan takaan. Siinä mielessä kettu on lapsellinen, mutta toimiva.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Hyvä Olkku!

Tuloshan oli odotettu... Luulisi nyt vihdoinkin Rajalan tulevan ulos
ketun kolostaan ja ilmoittavan, että vanhaan logoon palataan. tämähän on
nyt selkeästi osoitettu mitä mieltä fanit + kadun miehet/naiset ovat.

Mutta kun muistelee mitä munauksia johto on lähi vuosina tehnyt, niin
mikään ei yllätä enään.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Noin juu. Perinteinen Lukon riippulukkologo kera lehvien siihen pelipaitaan pitää saada takaisin. Ehdottomasti.

Kettu on kuvana tosi hyvin onnistunut ja hyvän, sekä velmun näköinen ilmestys, mutta ei mielestäni sovellu Lukon pääasialliseksi logoksi. Ainakaan enää. Eiköhän tuo jo nähty. Nyt on aika palata siihen oikeaan logoon.

Menkööt Eetu-kettu paidan olkapäihin virnuilemaan, niin melkein kaikki lukkolaiset lienevät tyytyväisiä asian tiimoilta? Mää ainakin.

Niin, onhan mulla kettulogoinen retropaita tuossa seinällä roikkumassa ja jos, ja kun, Lukko-logo tekee paluun pelipaitaan, niin hankin sellaisenkin seinälle, sekä käyttöön.

Ei mulla muuta.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysyin yksinkertaisesti, kumpi kuuluu Rauman Lukon pelipaidan rintaan. Minulla oli Toimittaja Kimmo Mäkeläisen Länsi-Suomi valmistamat kaavakkeet ja molemmat logot esittää ihmisille.
Kiitos lisätiedoista. Tuossa se tärkein tulikin mitä hain, eli tosiaan mikä logo siihen rintaan. Itekin siihen lukkoa suosisin ja sitten se kettu vaikka jonnekin muualle pienenä ja fanituotteissa toki voi jatkaa.

Itse lukkologo voisi olla vaikka uusi tuotos, koska vanhat logot eivät oikein enää nykyään toimi. Jonkinlainen nykyaikaistettu versio siitä lehväslukosta, mutta ilman sitä lehvästä olisi minun ehdotus.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paljon väkevää mielipidettä näköjään saapunut mielipiteistäni...

Edelleenkin sanon että minulle on aivan sama vaikka Lukko pelaisi limenvihreillä paidoilla perseenkuvalla varustettuna.Silti kävisin hallilla aivan yhtä paljon.

Kunhan ihmettelin tuota ainaista tyytymättömyyttä aivan kaikkeen. En vain saa järkeeni miten joku logo voi kiinnostaa noin uskomattoman paljon.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Paljon väkevää mielipidettä näköjään saapunut mielipiteistäni...

Kunhan ihmettelin tuota ainaista tyytymättömyyttä aivan kaikkeen. En vain saa järkeeni miten joku logo voi kiinnostaa noin uskomattoman paljon.
Ei niinkään se mielipide kuin tapa esittää se. Sitäpaitsi antisi on 0 kun jätit tässäkin vastauksessasi taktisesti vastaamatta sinulle esitettyyn kysymykseen "Mikä on hyödyllisempää fanitoimintaa tällä hetkellä jos noin 90% faneista haluaa lukkologon takaisin? Kerro, mikä yleensäkin on hyödyllistä fanitoimintaa."

Vastaa nyt samantien siihenkin, miten tuo kyselyn tekeminen voi antaa sellaisen käsityksen että kaikki on aina tyytymättömiä aivan kaikkeen? Jos Pekka haluaa vanhan logon, Pena eri valmentajan ja Petteri eri ykköspakkiparin, niin yhdisteletkö näistä että kaikki ovat tyytymättömiä kaikkeen?

Et ehkä ymmärrä miksi logo merkitsee toisille niin paljon, mutta minä en taas ymmärrä miten joku voi rakastaa omaa mielipidettään noin paljon? Pitääkö toisen mielenterveys ja elämänlaatu kyseenalaistaa, jos kehtaa tehdä kyselyn vastoin sinun järkeäsi? Haloo?

Toivottavasti tästä Olkun aktiivisuudesta viimein seuraisi jotakin positiivista. Ja vaikkei seuraisikaan, niin ainakin joku on viitsinyt yrittää. Hienoa työtä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös