Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 859
  • 2 942

senilix

Jäsen
Ja ketä varten tuollainen pitäisi tehdä? Täällähän katsomot ovat lähes tyhjät vielä 5 minuuttia ennen pelin alkua, porukka valuu katsomoon juuri pelin alkamishetkellä ja lähtee pari minuuttia ennen pelin loppua, jotta "ei joudu ruuhkaan". Tuolla muualla maailmassa yleisön käyttäytyminen on erilaista.

Ja koska edellä oleva kuitenkin tarkoituksella ymmärretään väärin, niin lisätään, että en minä vastusta tuollaisia. En vain tiedä, kenelle niistä on iloa.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Senilixille. Voisiko olla, että ihmiset tulisivat katsomoon jo ennemmin, jos olisi tiedossa, että pelissä olisi tuon tyylinen 3D-alkushow? Itse menisin ainakin mielummin katsomaan tuollaista, kuin seisoisin kalja-aitauksessa.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Tälläinen olisi hieno alku-show!!

Tosin varmaan Suomalainen perusjuntti rupeasi valittamaan jos istuu katsomossa niin päin, että tuo video pyörisi väärin päin. Ei Suomessa ymmäretä modernin päälle. Minä itse-ajattelu kun tärkein.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Hieno show, mutta kuka maksaa halliin ne laitteet, joilla tuo voidaan toteuttaa?
 

senilix

Jäsen
Senilixille. Voisiko olla, että ihmiset tulisivat katsomoon jo ennemmin, jos olisi tiedossa, että pelissä olisi tuon tyylinen 3D-alkushow? Itse menisin ainakin mielummin katsomaan tuollaista, kuin seisoisin kalja-aitauksessa.

Epäilen, että hyvin harva tulisi tuollaista varten katsomoon. Ja ei ainakaan useammin kuin kerran
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä vähän samaa mieltä olen, että vaikka tuollainen valoshow hieno olisikin, niin ei tuon avulla ihmisiä paikalle houkutella kuin korkeintaan sen yhden kerran.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä minkälainen osuus kaltaisillani on yleisössä, mutta minua kiinnostaa pelitapahtumassa vain jääkiekko. Kaikki siinä ohessa on turhaa. No, kuppi kahvia erätauolla on ihan OK.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo-o. Budjettikuri ja 3D-alkushow. Joutuu Dufva vielä ite maaliin kun muuhun ei jää rahaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En tiedä minkälainen osuus kaltaisillani on yleisössä, mutta minua kiinnostaa pelitapahtumassa vain jääkiekko. Kaikki siinä ohessa on turhaa. No, kuppi kahvia erätauolla on ihan OK.

Täällä nousee käsi. o/ Ihan sama juttu, kaikki ylimääräinen on turhaa. Minä menen halliin katsomaan jääkiekkoa ja tykkään seurata sitä ihan rauhassa, ilman ylimääräisiä kommervenkkejä. En tietenkään mikään lätkäguru ole, mutta katson lätkää nk. analyyttisesti, eli seuraan pelitapoja ja paljon muutakin kun kiekon liikettä.
 

Donmuang

Jäsen

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ritari-areenassa on ns. Ottelujuontaja Peter Petro.
http://www.hpk.fi/ottelukuuluttaja-sulin-saariston-testamentti/
Tässä linkki josta voi lukea osion "Ottelutapahtuman kehittyminen saa kiitosta".
Oiskohan tässä ideaa Kivikylän Areenalle?
Tapahtuman paikan päällä nähneenä voin sanoa että oli kyllä ihan hyvä.
https://www.facebook.com/ottelujuontajaPeterPetro/timeline?ref=page_internal

http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/218399-peter-petro-pursuaa-ideoita

Eiköhän sirkus vieraile kaupungissa ihan tarpeeksi usein ilman että sitä hallille pitää joka kotipeliin raahata.

Jossain jenkeissä nämä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Kyllä mä vähän samaa mieltä olen, että vaikka tuollainen valoshow hieno olisikin, niin ei tuon avulla ihmisiä paikalle houkutella kuin korkeintaan sen yhden kerran.

Luulen ettei ole tarkoituskaan toimia yleisö-magneettina vaan ihan alku-"videona" kuten nytkin nähdään mediakuutiolla.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Em. valoshow voi olla Rauman mittasuhteissa hieman pramea. Jääkiekko on tietenkin pääasia, mutta kyllä viihdykekin on tervetullutta. Kyllähän se palvelee itse ottelua jos hallissa on jotain mistä saa hyvän fiiliksen. Tämä fiilis luo tunnelmaa itse otteluun. Se sitten onkin hankalampia asia mitä se sitten olisi. Mikä sopii raumalaiselle katsojalle. Pusukamerat yms. ei toimi.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Joo-o.

En nyt osaa muuta kuin nauraa tuolle "minä katson vain jääkiekkoa-menttaliteetille".
Mitä se ottaisi peliltä pois, jos alkuintroa ja ottelutapahtumaa kehitettäisiin?

Mutta jokainen taplaa tyylillään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tuollainen 3D-tekniikka maksaa yhtä paljon, kuin 1½ kentällistä ja maalivahti, eli aika pirusti. Näyttäähän se hienolta ja jokaiseen matsiin kun saisi erilaisen shown, niin jukolauta.
Mulle menis aivan hyvin nämä "Lauo puolesta kentästä maali, voita skootteri"-skabat.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Joo-o.

En nyt osaa muuta kuin nauraa tuolle "minä katson vain jääkiekkoa-menttaliteetille".
Mitä se ottaisi peliltä pois, jos alkuintroa ja ottelutapahtumaa kehitettäisiin?

Mutta jokainen taplaa tyylillään.

Mitä nauramista siinä on ? Mä menen halliin katsomaan vain jääkiekkoa, kaikki muu on minulle turhaa. Minua kiinnostaa vain se jääkiekko siellä ja sen vuoksi ajelen 100km, sillon kun ajelen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Eikös Rajala ilmoittanut uudistavansa ottelutapahtumaa? Eli nyt sinne on tullut dancecam ja kesken ottelun arvottavat palkinnot, jotka jakaa yleisön seassa, mikrofonilla tilannetta juontava henkilö.

Mitä mieltä olette näistä?

Itseä ottelun ulkopuolisena asiana on oikeastaan liikuttanut vain viime pelissä keskenään pelanneet junnut. Aito ilo kun junnu pääsi nostamaan kiekon kattoon. Sai ottelun isoimmat aploditkin.
 

Donmuang

Jäsen
Eiköhän sirkus vieraile kaupungissa ihan tarpeeksi usein ilman että sitä hallille pitää joka kotipeliin raahata.

Jossain jenkeissä nämä.
Ei ole kyseessä mikään sirkus vaan Ottelujuontaja. Onhan Raumallakin joka pelissä oma maskotti, Eetu kettu joka ei kuitenkaan puhu mitään.
Eikä olla jenkeissä, vaan Ritari areenalla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Ymmärrän kausikorttilaisia sinänsä ettei tuollainen nyt välttämättä pitkän päälle enää säväyttäisi. Asiaa on kuitenkin tarkasteltava vähän muiltakin kantilta. Esimerkkinä tällainen vuorotyötä tekevä perheellinen pitkänmatkalainen joka käy paikanpäällä peleissä pari kertaa kaudessa yksin ja toiset pari kertaa muksujen kanssa. Itselle tuo peli ja tauolla kahvikuppi teema on juuri sopiva, mutta lapsille taas peli on sinällään yhdentekevä ja popparit sun muu häslääminen se ykkösjuttu kunnes ikää tulee enemmän. Mikä tahansa mikä saa minut liikkeelle peliin muijan ja parin kolmen mukulan kanssa luulisi kiinnostavan Lukkoa. Yksin käydessä hallille jää se lipunhinta + 3kpl kahvia, perheen kanssa puhutaan jo pelkissä ottelulipuista kolminumeroisista summista.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo-o.

En nyt osaa muuta kuin nauraa tuolle "minä katson vain jääkiekkoa-menttaliteetille".
Mitä se ottaisi peliltä pois, jos alkuintroa ja ottelutapahtumaa kehitettäisiin?

Mutta jokainen taplaa tyylillään.

En sanonut ettei saa kehittää. Mutta minulta ei ole mitään pois, vaikka "tapahtuma" palaisi 1970-luvun muotoon. Ja jos et huomannut niin pohdiskelin nimenomaan sitä, minkälainen prosentti tällaisia tosikkoja mahtaa yleisössä olla.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Se on iso raha seuralle jos poika saa mut yhdenkin kerran lisää suostuteltua kaudessa tulemaan yhdessä hallille. Miksi tätä on joidenkin niin vaikea käsittää. Ei se jääkiekko ja sen hienoudet ole kaikille se pääasia.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Sen verran vielä että 35v sitten kun itse menin ensimmäisiä kertoja hallille niin ei minua ainakaan peli kiinnostanut pätkääkään. Se että pääsi isäukon olkapäille istumaan ja että tauolla sain sen lihiksen mikä oli truutattu niin täyteen sinappia että koko naama oli sitä täynnä syödessä oli se juttu minkä vuoksi sinne mukaan vinguttiin. Nykypäivänä se voisi olla vaikka tuollainen 3D video...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En ole vastustanut mitään alkushowta, enkä oheisohjelmaa. Olen vain tuonut julki, että minua ne ei kiinnosta koska katson jääkiekkoa. Siitä vaan puolestani, mutta minä en semmosia kaipaa. En kyllä ymmärrä mitä nauramista siinä on, että ihminen menee jäähalliin katsomaan jääkiekkoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös