Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 649
  • 2 942

Oakheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Netin syövereistä löysin kyseisen sivun jossa kappaleita joita soitettu Lukon peleissä ennekuin edes hehkulamppua on keksitty. Mielenkiintoista. Eikun Spotify auki ja rokkenrolli pauhaamaan!

Luoja varjele että onkin biisilista ollut timanttia ennen hehkulamppua! Nykyinen tiskijukka voisi tuon vanhan listan ottaa ihan suorilta käyttöön, jäisi ne kaiken maailman seksimanut ja muut veijarit pois listoilta.

Nostalgiapäissäni kokosin nuo biisit saman tien Spotify-listaksi, niin joku muukin voi halutessaan vähän fiilistellä: Jäähallimusa - Lukko 2000-2006
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Tästä olen paasannut ja kauan. Tuosta oikein muodostunut Anthem paskalle ylivoimalle

Miksei ihan vaan aloiteta perinteisellä eli Lukko tekee mohta maalin?

Kyllä, ja kun ei tossa oo oikeen mitään nostalgista tai tunnetta kohottavaa näin kannattajan silmin.

Voi siellä hyvin olla perinteitä kunnioittaen tuokin, taikka Jukka Koivistoa mutta pääasia olisi että tuo nykyinen ghostbusters vaihdettaisiin. Olisihan tuohon vaikka mitä vaihtoehtoja mutta nyt ränkytetty tuota tinnitusta aiheuttavaa biisiä. Pieni juttu tää on isossa kuvassa mutta mielestäni itse ottelutapahtumalle ja niille joille aistit auki, jotka haluaisivat nauttia ottelusta muillakin keinoilla niin nyt jätetty vajaaksi.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä, ja kun ei tossa oo oikeen mitään nostalgista tai tunnetta kohottavaa näin kannattajan silmin.

Voi siellä hyvin olla perinteitä kunnioittaen tuokin, taikka Jukka Koivistoa mutta pääasia olisi että tuo nykyinen ghostbusters vaihdettaisiin. Olisihan tuohon vaikka mitä vaihtoehtoja mutta nyt ränkytetty tuota tinnitusta aiheuttavaa biisiä. Pieni juttu tää on isossa kuvassa mutta mielestäni itse ottelutapahtumalle ja niille joille aistit auki, jotka haluaisivat nauttia ottelusta muillakin keinoilla niin nyt jätetty vajaaksi.
Musiikki herättää ihmisessä tunteita. Olisi myös pelaajille hyvä juttu jos kappale olisi muu. Jäisi ylivoimasta kaikki mahdolinen "haamuja" herättävä ärsyke pois. Hieman ehkä hämmästelen että tähän ei ole aiemmin kokeiltu uutta kipaletta.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ghostbusters on vituttanut huolella ihan siitä asti kun ensimmäisen kerran kuulin ja en edelleenkään ole yhdenkään ihmisen kuullut sitä kehuvan.

Sen lisäksi siitä on tosiaan tullut tuollainen anthem surkuhupaisan huonolle yv:lle jo ties kuinka monetta vuotta putkeen… En tiedä aiheuttaako GB vai Hakametsän kuuluttaja&Live is life suuremman masennuksen tunteen.

Vaihtaisivat nyt siis ihan oikeasti. Voisi RB kehitellä vaikka jonkun banderollin missä lukisi kaikessa yksinkertaisuudessaan ”Ghostbusters pois”.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Makuasioita, sanoi koira, kun nuuhkaisi takaa. Myös musiikissa. Mielestäni Ghostbusters antaa hyvin rytmin kannustukselle. Tai antaisi siis, jos kannustusta kunnolla annettaisiin.
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Lukko tekee kohta maalin" on minun mielestäni ärsyttävä renkutus, mutta kyllä perinteiden takia sen kerran pelissä kuuntelee. Tuo biisi menisi kyllä lopullisesti pilalle, jos tuosta tulisi Ghostbustersin jatkine paskalle YV:lle.



Joku tämän tyyppinen voisi toimia. Tässä myös pari ehdotusta, jotka mielestäni olisi hyviä YV-biisejä:







 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Yleensä näissä ilmaislipuissa on se ongelma, että ihmiset haalii niitä eikä saavu paikalle. Näin oli silloin muutama vuosi sitten kun yhteistyökumppanit osti otteluliput ja jakoi niitä.

Junnuille voi toki jakaa lippuja, mutta samaan lopputulokseen tai jopa parempaan päästäisiin jos liput myytäisiin, mutta halvalla esim. 5-10e.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolta mielestäni hyvä veto jakaa kouluihin kuponkeja, jonka lunastamalla pääsee yhteen joulukuun kotimatseista: JYP, Ilves, HIFK tai Pelicans. En toki tiedä kuinka moneen kouluun niitä on jaettu, mutta veikkaan että aika moneen, kun naapurikuntaankin asti riitti.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enemmän tällä kaudella hallilla olleet, niin ovatko kotipelit aina olleet mikitettyjä seisomakatsomon edestä?

Kiinnitin huomion eilen, että siihen oli mikrofoni aseteltu. Eikä ole silmiin aikaisemmin ponnahtanut. Todennäköisesti että yleisön reaktiot kuuluisi lähetyksessä paremmin.

Itse en oikein moisesta innostu, että keinotekoisesti luodaan parempaa tunnelmaa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enemmän tällä kaudella hallilla olleet, niin ovatko kotipelit aina olleet mikitettyjä seisomakatsomon edestä?

Kiinnitin huomion eilen, että siihen oli mikrofoni aseteltu. Eikä ole silmiin aikaisemmin ponnahtanut. Todennäköisesti että yleisön reaktiot kuuluisi lähetyksessä paremmin.

Itse en oikein moisesta innostu, että keinotekoisesti luodaan parempaa tunnelmaa.
Varma en ole, mut mun mielestä tämä on Telian tuoma juttu, eli näin olisi ollut jo n. 4-5 kautta?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varma en ole, mut mun mielestä tämä on Telian tuoma juttu, eli näin olisi ollut jo n. 4-5 kautta?
Siis olisi muka 4-5 kautta ollut jo seisomakatsomon edessä mikrofoni pystyssä?

Jos näin on, niin sitten olen kyllä todella sokea, koska mielestäni näin sen ensimmäistä kertaa eilen ja kuitenkin viidenkin viime kauden aikana tullut kyllä sen vähintään kymmenisen kertaa kaudessa vierailtua hallissa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis olisi muka 4-5 kautta ollut jo seisomakatsomon edessä mikrofoni pystyssä?

Jos näin on, niin sitten olen kyllä todella sokea, koska mielestäni näin sen ensimmäistä kertaa eilen ja kuitenkin viidenkin viime kauden aikana tullut kyllä sen vähintään kymmenisen kertaa kaudessa vierailtua hallissa.
Kuten sanoin, varma en ole, enkä silmilläni ole koskaan asiaa huomioinut, mutta muistikuva Telian jutuista oli myös että yleisön äänet yritetään saada kokonaisuuteen paremmin mukaan. Ja nyt kun tämä puheeksi tuli, niin jonkun mikin jossain oudossa paikassa muistan joskus huomanneeni, mutta kyllä muista että oliko edes Raumalla. Turku ja Pori ovat sitten ne muut vaihtoehdot, kun en muualla ole tyyliin 15-vuoteen edes käynyt.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Siis olisi muka 4-5 kautta ollut jo seisomakatsomon edessä mikrofoni pystyssä?

Jos näin on, niin sitten olen kyllä todella sokea, koska mielestäni näin sen ensimmäistä kertaa eilen ja kuitenkin viidenkin viime kauden aikana tullut kyllä sen vähintään kymmenisen kertaa kaudessa vierailtua hallissa.
Viime kaudella kun täältä pikkukyliltä Raumalle saavuin peliä seuraamaan, laitettiin mikki siihen seisomakatsomon eteen. Tai no ei täysin eteen vaan enemmänkin siihen tasanteelle pleksiin roikkumaan, missä pikkujunnut käy antamassa läpyjä vierasjoukkueen pelaajille. Enemmän ehkä tuon mikin tarkoitus on tuoda peliääniä kun se on kuitenkin pleksissä kiinni, mutta varmasti ottaa myös seisomakatsomon äänet paremmin kuuluviin.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tarjosi Lukko eilen hyvän esityksen ja viihdytti yleisöä, niin saman tekivät Inga- ja Eetu-Kettu. Eetu varasteli junioreilta pipoja ja juoksenteli saaliin kanssa karkuun, ottipa vielä pienet myllytkin jonkun pikkukannattajan kanssa. Tästä myllystä Eetu poistui nenäänsä pidellen.
Joukko pieniä tyttö kannattajia taasen kävi kaappaamassa Inga-Ketun mukaansa ja viereen istumaan.

Oma muksu kun oli nuorempi niin, useasti pelin seuraaminen oli täysin sivuseikka ja enemmän katseli missäs katsomossa se Eetu-Kettu milloinkin menee ja koska pääsisi antamaan fist bumpsit Eetulle.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Syyskauden pelit paketissa. Lukon yleisökeskiarvo oli tältä ajalta 3330/peli. Tämä on 30 kpl yli tavoitteen.

Jos ja kun tästä kevättä kohti joukkue jatkaa kehittymistä ja pelaisi sijoista n 3-6, niin uskoisin että määrät ovat kevätpuoliskolla tuosta vielä parempiakin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Syyskauden pelit paketissa. Lukon yleisökeskiarvo oli tältä ajalta 3330/peli. Tämä on 30 kpl yli tavoitteen.

Jos ja kun tästä kevättä kohti joukkue jatkaa kehittymistä ja pelaisi sijoista n 3-6, niin uskoisin että määrät ovat kevätpuoliskolla tuosta vielä parempiakin.
Tänään näyttäisi lippukartan perusteella 4000:n raja paukkuvan rikki. Istumapaikkoja A -ja D katsomoissa muutama kourallinen jäljellä, B -ja C katsomoissa vapaana vielä muutama sata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös