Valaiskaa tietämätöntä, kenestä tässä puhutaan? Ilmeisesti sama "stetsonimies" kuin tuolla paikallispeliketjussa?On hieno mies kyllä.
Jossain muualla voisi ajatella saavansa korvilleen.
Lähtivät ensimmäisen erän jälkeen.missä nuo liput/katsojat ovat?
Ei ole. Ei sitten niin yhtään mitään. Niin kauan kun Lukossa ei ole oikeaa tulosvastuuta, noilla kyselyillä voi pyyhkäistä peppua.Taas mietin neljättä kertaa tyytyväisyyskyselyyn asiasta kirjoitettuani onko niillä oikeasti mitään virkaa.
Nyt siellä kaivettiin Nick Borgen naftaliinista.En tiedä muusta, mutta jumalauta. Taas on jääny halilla musavastaavalla omassa soitossa -lista Spotifysta kiinni. Aivan karmeeta Vain Elämää -sovituspaskaa jostain TikTokista.
Taas mietin neljättä kertaa tyytyväisyyskyselyyn asiasta kirjoitettuani onko niillä oikeasti mitään virkaa.
Rockia ja menoa vaatii urheilutapahtuma, ei saatana Elastista.
Niin mukava tapahtuma kuin Pitsiturnaus onkin, oli viime suvena pää sulaa hallimusiikkiin. Jotain saatanan ähinäräppiä tai jotain vastaavaa kelvottomuutta joka katkolla, mietin etten ehkä kestä olla paikalla tapahtuman loppuun saakka. Joku siinä sitten mulle kertoi, että "tämä on Käärijää". Selvä.En tiedä muusta, mutta jumalauta. Taas on jääny halilla musavastaavalla omassa soitossa -lista Spotifysta kiinni. Aivan karmeeta Vain Elämää -sovituspaskaa jostain TikTokista.
Taas mietin neljättä kertaa tyytyväisyyskyselyyn asiasta kirjoitettuani onko niillä oikeasti mitään virkaa.
Rockia ja menoa vaatii urheilutapahtuma, ei saatana Elastista.
Musta tuntuu että ei ne vaan osaa repiä kaikkea potentiaalia irti siitä kaukalosta,Myönnän että pikku juttu, mutta mulla on mennyt täysin tunteisiin se, että ledikaukalolla kehutaan vastustajan kovaa laukausta. Ei luulisi olevan ihan automaation huipentuma rakentaa tuohon sellainen ehto, että vain Lukon kovin laukaus näytetään. Muutenkin yllättävän ison osan ajasta kalliin kaukalon näytöt ovat tyhjänä/vajaakäytöllä.
Plus että tarvitseekö sen hohtaa niin kirkkaana, kun peli käy? Värit jos vaihtaisi vähän harmonisemmiksi, vaikka sinisen taustan päälle valkoisella tekstillä, niin ei tarvitsisi tv-katsojan jäädä jumiin sen kanssa, että joku matiaskantner on lämännyt miljoonaa.Myönnän että pikku juttu, mutta mulla on mennyt täysin tunteisiin se, että ledikaukalolla kehutaan vastustajan kovaa laukausta.
Jukka Kunnas myytiin tänne jonain huippuluokan tapahtumamiehenä, mutta tässä on tulos. Osti leasing-sopimuksella ledikaukalon Lukkoperheen olohuoneeseensa, mutta ei sitten ostanut ketään, joka osaisi ajaa sitä. Hienot on pelit, mutta kukaan ei osaa käyttää niitä. Siinä mielessä Kunnas on ihan Lukon näköinen mies.Myönnän että pikku juttu, mutta mulla on mennyt täysin tunteisiin se, että ledikaukalolla kehutaan vastustajan kovaa laukausta. Ei luulisi olevan ihan automaation huipentuma rakentaa tuohon sellainen ehto, että vain Lukon kovin laukaus näytetään. Muutenkin yllättävän ison osan ajasta kalliin kaukalon näytöt ovat tyhjänä/vajaakäytöllä.
Samaa mieltä. Ja sama juttu sen "MAALI ! ! ! !" -teksrin kanssa...Jostain syystä myös se "Lukko voittaa!" -teksti näyttää jotenkin halvalta. En vain pysty sanomaan miksi. Onko ne kirjaimet jotenkin liian kaukana toisistaan tjsp? Sellainen meemimäinen fiilis siitä tulee.
Jostain syystä myös se "Lukko voittaa!" -teksti näyttää jotenkin halvalta. En vain pysty sanomaan miksi. Onko ne kirjaimet jotenkin liian kaukana toisistaan tjsp? Sellainen meemimäinen fiilis siitä tulee.
Mulle nämä näyttää siltä, että laitojen toimittaja on näyttänyt esimerkiksi, että millaista tavaraa laidoista saa ulos. Keksinyt siinä viidessä sekunnissa esimerkin ja Lukon pällit eivät ole osanneet vaihtaa pois.Samaa mieltä. Ja sama juttu sen "MAALI ! ! ! !" -teksrin kanssa...
Olen huomannut että yleensäkin oma korvani rekisteröi vain musiikin mikä on lähellä omaa musamakua. Eli raskaampaa poljentoa. Loppu on hissimusaa jolla täytetään hiljaisuutta, ollaan sitten vaatekaupassa tai Lukon ottelussa, eikä siihen tule kiinnitettyä huomiota.Jäälle tullessa soi Disturbed, ylivoiman alkaessa Ghostbusters ja voiton jälkeen Nämäp boikki o vast… mitään muuta käryä ei itellä oo mitä musiikkia hallissa soi. Olen onnistunut välttämään nuo musiikit. Keskityn vissiin johonkin ihan muuhun.
Kai joka-alan ammattilainen musanteon myös haltsaa?Ensimmäiset muistot Äijänsuolta jostain sieltä vuosituhannen vaihteesta. Juha Kuro kuuluttamassa, ämyreistä pauhaa ZZ Top, Iron Maiden, Van Halen, Dire Straits yms. Muutamat biisit jääneet mieleen siten, että välittömästi tulee vanha Äijänsuo mieleen jos biisit jossain kuulee.
Useamman vuoden ajan nämä DJ:n soittolistat on ollut tätä samaa paskaa. Hesa-Äijää ja muuta mahdollisimman vähän jäähalliin sopivaa poppia tms. Nyt ei sentään ihan joka pelikatkolla huudateta Kaffebarin tai Plus-Katsastuksen mainosta, mutta musiikkivalinnoissa menty jo pidempään siihen suuntaan, että seuraavaksi siellä soitetaan Joel Tervosen omakustanteita.
Pöhöttynyt, välinpitämätön, ylimielinen, kyllästynyt, närkästänyt, vetelä.Kunnas on ihan Lukon näköinen mies.
Pöhöttynyt, välinpitämätön, ylimielinen, kyllästynyt, närkästänyt, vetelä.
Ihan on Lukon näköinen.
En malta odottaa, että tämä ehkä koko Euroopan modernein Pyhättö tuo Lukon 2030-luvulle.Älä nyt. Ei voi tietää miten paljon Jugi kulissien takana lobbaa sitä Äijänsuon areenaremonttia Lukko Oy:n bisnesmahdollisuudet edellä.
Toimistolla on niin osaava ja Innovatiivinen joukko, että tulee varmasti aivan viimeisen päälle toteutus. Ringside-katsomossa valkoiset pöytäliinat ja tarjolla vähän paremmat lihapiirakat.
Mä veikkaan ettei mitään remonttia edes tule. Kunhan puhuvat lämpikseen.En malta odottaa, että tämä ehkä koko Euroopan modernein Pyhättö tuo Lukon 2030-luvulle.