Toivottavasti!@TMFS tai kysytään että onko alkushow uudistumassa ensi kaudelle?
Conquest of Paradise soi sitäpaitsi aivan liian lyhyen aikaa ikään kuin se olisi vastenmielinen elementti, joka on pakko laittaa johonkin väliin.
Pääsen asuinpaikastani johtuen käymään hallilla vain muutaman kerran kaudessa, minkä takia tavallinen runkosarjan ottelu on ollut minulle erityinen. Tällä kaudella se ei sitä ole ollut samassa määrin, koska alkushow on niin sanottua sillisalaattia. Pelkäsin, että ledikaukalo tappaa tunnelman, mutta se onkin alkushow’n käsikirjoitus. Pelkkä kuuluttajan huutaminen kun ei tunnelmaa tee.
Jos joku perustaa Pro Conquest of Paradise -perinneyhdistyksen, olen mukana.
Se pitäisi laittaa jo seuraavaan peliin kuntoon.@TMFS tai kysytään että onko alkushow uudistumassa ensi kaudelle?
Se pitäisi laittaa jo seuraavaan peliin kuntoon.
Ei Lukko kotijoukkueena voi olla odottamassa vastustajaa kaukaloon.
Eikä tämän muuttaminen ole kiinni mistään muusta seikasta kuin siitä, että introt sun muut minuutin taikka kaksi myöhemmin soimaan, vaikka siinä vieläkään et Vangelis saa sen ansaitsemaa soittoaikaa.
Tämä vituttaa eniten. Käsittääkseni ottelutapahtumaa ja viihtyvyyttä halutaan parantaa, mutta silti menee toisesta sisään ja toisesta ulos.Tätä nyt on koko kausi pyydetty ja toivottu, eikä mitään ole tapahtunut. En pidättele hengitystä muutosta odotellessa.
Sama täällä. Aikanaan tuota kuunteli junnuna jo silloin, kun keltahaalarit hymisivät biisin mukana.Jos joku aikaansaava laittaisi aluille jonkun "Vangelis arvoiselleen paikalle" -tyyppisen adressin niin allekirjoittaisin sen tuhannen auringon voimalla.
Ole hyvä.Jos joku aikaansaava laittaisi aluille jonkun "Vangelis arvoiselleen paikalle" -tyyppisen adressin niin allekirjoittaisin sen tuhannen auringon voimalla.
Liekö sitten nostalgiat kun minulla nostaa päätän, mutta itselleni "se" kotijoukkueen sisääntulobiisi oli Marilyn Mansonin Beautiful People.Oma suosikki on ehdottomasti ollut Nightwishin Nemo.
Liekö sitten nostalgiat kun minulla nostaa päätän, mutta itselleni "se" kotijoukkueen sisääntulobiisi oli Marilyn Mansonin Beautiful People.
Ennen avauskiekon pudottamista Dire Straitsin Money For Nothing.
Alkaen kohdasta 1:02
Tuota @Via Dolorosa avaamaa Conquest Of Paradise- ketjua lukiessa aloin miettimään muitakin hallilla soitettuja kappaleita, varsinkin sisääntulobiisiä.
Oma suosikki on ehdottomasti ollut Nightwishin Nemo. Joukkuehan pyrki ajoittamaan jäälle tulon biisin ollessa noin puolessavälissä, siinä kitarasoolon alkaessa. Vieläkin tuota biisiä kuunnellessa voin sieluni silmin nähdä miten Dwayne Roloson ryntää porteista sisälle.
Minä kyllä vähän veikkaan, että tässä tapauksessa ne työkaverit siellä Lukon puolella olisi hieman eri mieltä allekirjoittaneesta ja istuisivat ulos ellei päivässä, niin viimeistään viikossa minut.Mua ei haittais jos olisit Lukolla töissä :)
Playoffeihin todennäköisesti tulee uusi show, jolloin nämä edellä mainitut asiat on korjattu, eikö?
Palautetta antamaan.
Rauman Lukon asiakastyytyväisyyskysely
Rauman Lukko haluaa tällä kyselyllä kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä, tarpeita ja toiveita. Vastaamalla voit vaikuttaa palvelujemme kehittämiseen. Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan yksi Aura lounge pöytä kauden 22/23 pudotuspeliotteluun. Sasu Eronen Kehitys- ja tapahtumajohtaja, Rauman...docs.google.com