Ei sinne sellaista musiikkia löydy, että kaikki olisivat tyytyväisiä. Makuja on monenlaisia ja katsojien ikähaitari on iso.
Minusta on tuntunut, että mainosten määrä on hieman vähentynyt verrattuna edellisiin kausiin. Ilmeisesti mainosaika ei ole mennyt kaupaksi niin kuin ennen, taloustilanne on iskenyt siihenkin.
Melkein väittäisin päinvastoin. Pari vuotta sitten hallin dj kertoi, että musiikin soittamisen vähyys Äijänsuolla johtuu siitä, että mainosten suhde musiikkiin nähden on 70/30. Sanoi samalla, että Turussa jossa myös käy peleissä töissä suhde on 30/70.
Siitä mainosten määrä ainakin tuntuu kasvaneen. KooKoo-ottelussa laskin 3.erässä, että musiikkia tuli vain muutaman kerran. Toki mainoksissakin on musiikkia, mutta se vaihtuu sekunneissa.
Jokatapauksessa kyse ei ole siitä, että kaikille löytyisi sopivaa musiikkia vaan siitä, että ottelutapahtuman äänimaailma tuntuu häiritsevän monia. Se passivoi. Lisäksi äänentoisto on aika karmealla tasolla. Esim. uusitussa Isomäessä täysin eri tasolla.
Toisaalta mainosten määrä kertoo hyvästä myynnistä. Kultainen keskitie on kuitenkin löydyttävä. Nykyinen ottelutapahtuma karkottaa ihmisiä hallilta.