Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

• 536 837
  • 3 279

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Varmaan kuolleena syntynyt ajatus, mutta voisihan soittolista olla jonkun pelaajan laatima, ainakin joskus, vaikka kultakypärän.
Tai valmentajan, tai jonkun valmentajista...

Tursake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joskus aikaisemminkin maininnut niin jos ja kun hallia rempataan niin sinne katonrajaan olisi syytä hankkia kunnon sumutorvi tuuttaamaan tuhannen jumbojetin voimalla lukon maalin jälkeen. Nykyinen jostain nauhoitteelta soitettu ei juuri kuulu ollenkaan. Vaihtoehtoisesti voi nykyisen torven desibeliä nostaa reilusti. Itse pidän sitä osana hyvää ottelufiilistä. Samaten äänentoistoa voisi päivittää ja mielestäni musiikki kuuluu epätasaisesti esimerkiksi eri A-katsomoissa.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni hyviä juttuja ovat mm. Look a like- ja Kisscam,

Nämä ovat pahinta myrkkyä sellaisille jotka ei halua tulla kuvatuksi. En näe mitään hauskaa näissä, päinvastoin voi saada jopa traumoja.

Vieraasta pöydästä huudan, kun keskustelua luin ja kertaalleen Raumalla olen tuohon look-a-like -camiin päätynyt. Tästä taitaa olla muistaakseni vuosi tai kaksi. Niilo22 oli meikäläisen "verrokki"/mikälie onkaan. Lähinnä huvittunut fiilis tuosta tuli/jäi päällimmäisenä ja tietyllä tapaa oli "siistiä", koska Niilo on ihan huikea videoidensa perusteella, ne tietää jotka tietää.

Samaan aikaan kuitenkin siitä huolimatta todella yllättynyt fiilis, eikä ihan täysin positiviisesti. Yleisesti ottaen ei ihan hirveästi kiinnostele olla kuvattavana missään, sitten kun tulee tuollaisia ulkonäköön viittaavia juttuja niin onhan se aina vähän kyseenalaista. Ihan siis isompaa kuvaakin ajatellen, ei pelkästään omasta näkökulmasta. Henk.koht. taustaa on koulukiusattuna olemisesta ja about jokainen tietää, että niissä ulkonäkö on "helpoin" kohde aina. Valtaosin tuollaiseen on itse jo turtunut, mutta siinäpä se onkin, kun tuollaista yllättävää poimintaa tehdään, että kukaan ei tiedä millainen ihminen (taustat yms.) siihen ruudulle valikoituu. Erityisesti sellaiset "no nyt kaikki tuijottaa ja nauraa mulle" -fiilikset ja ahdistus voi olla tuollaisten jälkeen todella pahojakin ihmisellä.

En siis suoralla kädellä tullut lyttäämään/haukkumaan tuota konseptia tai muutenkaan antamaan paskaa, mutta kuten täällä oli jo kirjoitettukin, on tuossakin kolikolla kaksi puolta. Raumalle on tuonkin jälkeen ollut aina mukava tulla tsiigaamaan lätkää, toivottavasti kohdataan vielä tällä kaudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy