Tällee pk-seutulaisena täytyy sanoa, että nuo Lukon liput on kyllä edullisia ja parkkikin vielä ilmainen. Noista lippujen hinnoista kun on purnattu aiemminkin. Taitaa olla tottumus kysymyksiä kun täällä saa maksaa kaikesta.Seuraava steppi on halpuuttaa pääsyliput ja jakaa entistä enemmän ilmaislippuja. Halli täyteen. Lukko lienee ainoa liigaseura, jolla on varaa ja mahdollisuus tehdä tuokin. Esim 20 % pois lippujen hinnasta myös.
Tällee pk-seutulaisena täytyy sanoa, että nuo Lukon liput on kyllä edullisia ja parkkikin vielä ilmainen. Noista lippujen hinnoista kun on purnattu aiemminkin. Taitaa olla tottumus kysymyksiä kun täällä saa maksaa kaikesta.
Toki myös kannattaa ottaa huomioon, että siellä päin ihmisten tienestitkin ja ostovoima ovat erilaisia kuin täällä.Tällee pk-seutulaisena täytyy sanoa, että nuo Lukon liput on kyllä edullisia ja parkkikin vielä ilmainen. Noista lippujen hinnoista kun on purnattu aiemminkin. Taitaa olla tottumus kysymyksiä kun täällä saa maksaa kaikesta.
Saisi kyllä pysyäkin poissa. Ainakin itse liitän Lukon kotiluolaan paljon sellaisia mielleyhtymiä jotka ei sovi olohuoneeseen.Olen myös huomannut, että fraasi "Lukko-perheen olohuone" loistaa poissaolollaan, ainakin äskeisessä mainoksessa.
Ainakin jokunen vuosi takaperin Lukon peliin pääsi sekä seisomaan että istumaan halvemmalla kuin melkein kaikkien muiden joukkueiden peleihin ja kausikortitkin olivat hyvin kilpailukykyisiä hinnaltaan.
Voin kokemuksesta sanoa, että pääkaupunkiseudulla menot kasvavat isommassa suhteessa kuin tulot. Eli siinä mielessä ostovoima yhteen jääkiekkopeliin ei välttämättä ole niin suuri kuin voisi kuvitella. Helsingissä kaikki muukin maksaa niin pirusti enemmän.Toki myös kannattaa ottaa huomioon, että siellä päin ihmisten tienestitkin ja ostovoima ovat erilaisia kuin täällä.
Raumaa ja pk-seutua turha vertailla. Kuten myöskään mitään Tamperetta ja Turkua ja oikeastaan mitään muutakaan.
Samaa mieltä! Olisi edes pitänyt tiedottaa siitä jotenkin.Vielä kun palauttaisivat seisomakausariin sen 2€ alennuksen per katsottu matsi. Edelleen, tulen kausarini uusimaan vaikka ilman alennuksia. Mutta kyllä mä sen vähän kintuille kusemisena otin, kun sopimusehtojen vastaisesti mitään ilmoittamatta tuota hyvitystä leikattiin. Jos ei mun talous 30€ kaadu, ei kyllä Lukonkaan.