Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 474 128
  • 2 942

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästä ei mun mielestä pidä missään nimessä luopua. Tuo sukunimen huudattaminen tuli Suomeen ensimmäiseksi juuri Raumalle.
Jos näin, niin se oli 96-97 tai vähän aiemmin? Minulle tuosta tavasta tulee siis vaan aina mieleen SCOTT hu-me-ni-uk.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Jos näin, niin se oli 96-97 tai vähän aiemmin? Minulle tuosta tavasta tulee siis vaan aina mieleen SCOTT hu-me-ni-uk.
Nykyään Tervonen lausuu vielä "varmuuden vuoksi" pelaajan nimen yleisöä huudatettuaan. Silloin aluksi sukunimi tuli ainoastaan yleisön suusta. Ihan hyvä näin, eihän siitä selvää saa, jos pelaajan sukunimi on oikeasti "Abt" tms.

Tota huudatusta pidetään toisella palstalla junttimaisena, mutta keskieuroopan vehnäoluenhajuisista katsomoistahan tuo on tuotu. Minusta toimii ihan hyvin, vaikka halli ei aina täynnä olekaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko tuon IFK pelin vierailun jälkeen vähän tulla tännekin vertailemaan. Ensinnäkin mun mielestä Lukon halli on helposti mukavampi kuin Nordis. Kovin ahtaat käytävät, kun vertaa Raumaan ellei sitä toista puolta hallia lasketa. Kaiken kaikkiaan muutenkin Rauman halli paljon viihdyttävämpi. En tiedä miks, mutta jotenkin mulla tulee tuosta Nordiksesta niin juntit vibat.

Jos jotain heidän edukseen lasken, niin käytävällä oli erilaista toimintaa lapsille. Tosin aikamoista niin kapealla käytävällä huitoa pesäpallomailan kanssa.

Jottei ihan kokonaan mene haukkumiseksi Nordiksen osalta, niin näytti kaljajonot sielläkin liikkuvan sutjakkaasti. Itse en tosin hörppinyt olutta, niin en sen kummemmin näkemisen lisäksi voi arvioida tuota jonokokemusta.

Kyllä mä käyn Raumalla kattomas lätkämatsia mielellään puitteiden osalta. Jäällä tapahtuvat asiat on tietysti pääjuttu.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolme tuntia ottelun alkuun aikaa ja 52 lippua myymättä, joten eiköhän tänäänkin pelata taas loppuunmyydyn kotikatsomon edessä!
Monesko kerta tällä kaudella?

Kyllä se taas on todistettu, että Rauma on todellinen Hockey Town.

Ei mikään itsestäänselvyys nämä Sold Outit kun sijoitus on sarjataulukossa 7. ja kausi enemmän taikka vähemmän vuoristorataa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Monesko kerta tällä kaudella?

Kyllä se taas on todistettu, että Rauma on todellinen Hockey Town.

Ei mikään itsestäänselvyys nämä Sold Outit kun sijoitus on sarjataulukossa 7. ja kausi enemmän taikka vähemmän vuoristorataa.
Oliskohan neljäs? 2x Ässät, HIFK ja Pelicans kertaalleen.
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko tuon IFK pelin vierailun jälkeen vähän tulla tännekin vertailemaan. Ensinnäkin mun mielestä Lukon halli on helposti mukavampi kuin Nordis. Kovin ahtaat käytävät, kun vertaa Raumaan ellei sitä toista puolta hallia lasketa. Kaiken kaikkiaan muutenkin Rauman halli paljon viihdyttävämpi. En tiedä miks, mutta jotenkin mulla tulee tuosta Nordiksesta niin juntit vibat.

Jos jotain heidän edukseen lasken, niin käytävällä oli erilaista toimintaa lapsille. Tosin aikamoista niin kapealla käytävällä huitoa pesäpallomailan kanssa.

Jottei ihan kokonaan mene haukkumiseksi Nordiksen osalta, niin näytti kaljajonot sielläkin liikkuvan sutjakkaasti. Itse en tosin hörppinyt olutta, niin en sen kummemmin näkemisen lisäksi voi arvioida tuota jonokokemusta.

Kyllä mä käyn Raumalla kattomas lätkämatsia mielellään puitteiden osalta. Jäällä tapahtuvat asiat on tietysti pääjuttu.
Silleen ihan kiva old school fiilis Nordiksella, mutta onhan tuo ajasta jäänyt jälkeen. Käytävillä ensimmäisen sukupolven taulutelkkareita, kattoeristeet repsottavat ja "halvoilla" paikoilla saa väistellä kaapeleita. Hyvin toki näkyy ja kaljaa ei ole tarvinnut jonottaa kun on käynyt. Mutta kyllä Äijänsuo on Äijänsuo.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silleen ihan kiva old school fiilis Nordiksella, mutta onhan tuo ajasta jäänyt jälkeen. Käytävillä ensimmäisen sukupolven taulutelkkareita, kattoeristeet repsottavat ja "halvoilla" paikoilla saa väistellä kaapeleita. Hyvin toki näkyy ja kaljaa ei ole tarvinnut jonottaa kun on käynyt. Mutta kyllä Äijänsuo on Äijänsuo.

Hyvä kun menit lisää yksityiskohtiin. Tuli mieleen myös tuo jumbotroni. Miten se voi olla niin pieni? Kyllä tuo halli on kaukana 2020 luvusta. Oma historiansa toki.
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä kun menit lisää yksityiskohtiin. Tuli mieleen myös tuo jumbotroni. Miten se voi olla niin pieni? Kyllä tuo halli on kaukana 2020 luvusta. Oma historiansa toki.
Juu tuota varmaan eniten ihmetteli ensimmäisellä kerralla.

Ja komeaa loppuunmyyty halli derbyyn. Toivottavasti hyvä meno myös kentällä.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Itseasiassa ticketmasterin mukaan katsomossa D5 rivillä 4 on paikka numero 3 vielä myymättä! Tuskin on kauan.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Silleen ihan kiva old school fiilis Nordiksella, mutta onhan tuo ajasta jäänyt jälkeen. Käytävillä ensimmäisen sukupolven taulutelkkareita, kattoeristeet repsottavat ja "halvoilla" paikoilla saa väistellä kaapeleita. Hyvin toki näkyy ja kaljaa ei ole tarvinnut jonottaa kun on käynyt. Mutta kyllä Äijänsuo on Äijänsuo.
Jokerifanien "DDR-halli"-lempinimi ei siis ole tuulesta temmattu.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jokerifanien "DDR-halli"-lempinimi ei siis ole tuulesta temmattu.

Itse olen kuullut tuon nimen muodossa DDR-bunkkeri. Ja kun katsoo hallissa ympärilleen, tajuaa nopeasti nimen alkuperän. Betoni on hallitseva elementti kaikkialla kyseisessä hallissa ja kyllä siitä tietynlainen kolkko, kylmän sodan aikainen viba tulee.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nyt hatunnosto uudistetusta alkushowsta.
Tuo video meinasi mennä jopa ihan tunteisiin pettymyksien osalta. Mielestäni hienosti siihen oli tuotu mitä kaikkea urheilu tuo, ei pelkkää voittokulkua.
Ja avauskentällisen esittely oli ottanut ison askeleen kohti ison maailman meininkiä.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Sellainen tuli muuten mieleen, että kun on tällaisia upeita matseja joissa halli huutaa, laulaa ja kannustaa, niin mielestäni ei tarvitse pelitapahtumien välissä soittaa sitä ns. "fillerimusaa" pelitapahtumien välissä. Ymmärrän tietysti mainokset, mutta joku Sandstorm tuollaisessa ympäristössä ei pysty enää nostattamaan tunnelmaa vaan tuntuu enemmän latistavan sitä. Sitten taas loppupelissä soitettu Yellow & Blue toimii, koska se on yleisöä osallistava. Ihan pikkujuttu sinänsä mutta tuli nyt kirjoitettua.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nopeasti tulee mieleen Brookin It's Raining Men joka tosiaan aiheutti vaihtopenkillä pientä repeilyä ja Revolla oli Robbie Williamsin Let me entertain you. Muita en muista, mutta kaikilla mielestäni oli joku.
Jokaisella oli omansa, enkä kans muista kun nuo.

Kimmolla kuulemma Popedan Punaista ja makeaa ja Litillä Zen Cafen Taxi.

Menipäs mauttomaksi.
 

Kepakko

Jäsen
Hienosti on toimiston väki saanut hallia täyteen viime aikoina, vaikka pelisuoritukset heitelleet valtavasti. Nytkin perjantaiseen SaiPa-peliin näyttää katsomokartta yllättävän hyvältä. Ilmeisesti Jouluilo-keräyksen kautta annettu lapsiperheille lippuja ja pelikin on lanseerattu lasten lauantaiksi. Lasten liput 5 euroa ja aikuisten liput lasten seurassa 10 euroa. Mukavasti ovat viime aikoina kehitelleet ohjelmaa pelien yhteyteen.

Vähän positiivista ikävien uutisten keskelle.

Edit. Tänään torstaina (1.1.) näyttäisi, että 300+ lippua enää myymättä istumapaikoille. Se on hyvin se, peli kun on vasta lauantaina.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös