Jos näin, niin se oli 96-97 tai vähän aiemmin? Minulle tuosta tavasta tulee siis vaan aina mieleen SCOTT hu-me-ni-uk.Tästä ei mun mielestä pidä missään nimessä luopua. Tuo sukunimen huudattaminen tuli Suomeen ensimmäiseksi juuri Raumalle.
Jos näin, niin se oli 96-97 tai vähän aiemmin? Minulle tuosta tavasta tulee siis vaan aina mieleen SCOTT hu-me-ni-uk.Tästä ei mun mielestä pidä missään nimessä luopua. Tuo sukunimen huudattaminen tuli Suomeen ensimmäiseksi juuri Raumalle.
Tästä täytyy ymmärtääkseni tehdä valitukset Nipromecin toimistolle, jonka ostama mainos tuo on ja näin ollen valittu musiikki myös heidän valitsemansa.Kaksi asiaa, mitä toivoisin tapahtuvan:
1. KÄSIÄ YHTEEN + Ghostbusters pois.
Nykyään Tervonen lausuu vielä "varmuuden vuoksi" pelaajan nimen yleisöä huudatettuaan. Silloin aluksi sukunimi tuli ainoastaan yleisön suusta. Ihan hyvä näin, eihän siitä selvää saa, jos pelaajan sukunimi on oikeasti "Abt" tms.Jos näin, niin se oli 96-97 tai vähän aiemmin? Minulle tuosta tavasta tulee siis vaan aina mieleen SCOTT hu-me-ni-uk.
Täähän se on. Joistain aivan älyttömistä asioista ollaan niin stadilaisen ylpeitä, vaikka kaikkialla muualla tiedostetaan junttitouhuksi.En tiedä miks, mutta jotenkin mulla tulee tuosta Nordiksesta niin juntit vibat.
Monesko kerta tällä kaudella?Kolme tuntia ottelun alkuun aikaa ja 52 lippua myymättä, joten eiköhän tänäänkin pelata taas loppuunmyydyn kotikatsomon edessä!
Oliskohan neljäs? 2x Ässät, HIFK ja Pelicans kertaalleen.Monesko kerta tällä kaudella?
Kyllä se taas on todistettu, että Rauma on todellinen Hockey Town.
Ei mikään itsestäänselvyys nämä Sold Outit kun sijoitus on sarjataulukossa 7. ja kausi enemmän taikka vähemmän vuoristorataa.
Silleen ihan kiva old school fiilis Nordiksella, mutta onhan tuo ajasta jäänyt jälkeen. Käytävillä ensimmäisen sukupolven taulutelkkareita, kattoeristeet repsottavat ja "halvoilla" paikoilla saa väistellä kaapeleita. Hyvin toki näkyy ja kaljaa ei ole tarvinnut jonottaa kun on käynyt. Mutta kyllä Äijänsuo on Äijänsuo.Pakko tuon IFK pelin vierailun jälkeen vähän tulla tännekin vertailemaan. Ensinnäkin mun mielestä Lukon halli on helposti mukavampi kuin Nordis. Kovin ahtaat käytävät, kun vertaa Raumaan ellei sitä toista puolta hallia lasketa. Kaiken kaikkiaan muutenkin Rauman halli paljon viihdyttävämpi. En tiedä miks, mutta jotenkin mulla tulee tuosta Nordiksesta niin juntit vibat.
Jos jotain heidän edukseen lasken, niin käytävällä oli erilaista toimintaa lapsille. Tosin aikamoista niin kapealla käytävällä huitoa pesäpallomailan kanssa.
Jottei ihan kokonaan mene haukkumiseksi Nordiksen osalta, niin näytti kaljajonot sielläkin liikkuvan sutjakkaasti. Itse en tosin hörppinyt olutta, niin en sen kummemmin näkemisen lisäksi voi arvioida tuota jonokokemusta.
Kyllä mä käyn Raumalla kattomas lätkämatsia mielellään puitteiden osalta. Jäällä tapahtuvat asiat on tietysti pääjuttu.
Silleen ihan kiva old school fiilis Nordiksella, mutta onhan tuo ajasta jäänyt jälkeen. Käytävillä ensimmäisen sukupolven taulutelkkareita, kattoeristeet repsottavat ja "halvoilla" paikoilla saa väistellä kaapeleita. Hyvin toki näkyy ja kaljaa ei ole tarvinnut jonottaa kun on käynyt. Mutta kyllä Äijänsuo on Äijänsuo.
12 istumapaikkaa enään!Kolme tuntia ottelun alkuun aikaa ja 52 lippua myymättä, joten eiköhän tänäänkin pelata taas loppuunmyydyn kotikatsomon edessä!
Nyt on sold out.12 istumapaikkaa enään!
Juu tuota varmaan eniten ihmetteli ensimmäisellä kerralla.Hyvä kun menit lisää yksityiskohtiin. Tuli mieleen myös tuo jumbotroni. Miten se voi olla niin pieni? Kyllä tuo halli on kaukana 2020 luvusta. Oma historiansa toki.
Jokerifanien "DDR-halli"-lempinimi ei siis ole tuulesta temmattu.Silleen ihan kiva old school fiilis Nordiksella, mutta onhan tuo ajasta jäänyt jälkeen. Käytävillä ensimmäisen sukupolven taulutelkkareita, kattoeristeet repsottavat ja "halvoilla" paikoilla saa väistellä kaapeleita. Hyvin toki näkyy ja kaljaa ei ole tarvinnut jonottaa kun on käynyt. Mutta kyllä Äijänsuo on Äijänsuo.
Jokerifanien "DDR-halli"-lempinimi ei siis ole tuulesta temmattu.
Nopeasti tulee mieleen Brookin It's Raining Men joka tosiaan aiheutti vaihtopenkillä pientä repeilyä ja Revolla oli Robbie Williamsin Let me entertain you. Muita en muista, mutta kaikilla mielestäni oli joku.Oliko kentällisten esittelyssä jokaisella pelaajalla jonkin sortin oma biisi vai ymmärsinkö ihan väärin?
Jokaisella oli omansa, enkä kans muista kun nuo.Nopeasti tulee mieleen Brookin It's Raining Men joka tosiaan aiheutti vaihtopenkillä pientä repeilyä ja Revolla oli Robbie Williamsin Let me entertain you. Muita en muista, mutta kaikilla mielestäni oli joku.
Piipposella Frederikin Titanic.Kimmolla kuulemma Popedan Punaista ja makeaa ja Litillä Zen Cafen Taxi.
Menipäs mauttomaksi.