Ja mitä itse asiaan tulee niin mielestäni turha vähätellä Rosendahlia jos hänen valmentamansa pelaaja valittiin parhaaksi maalivahdiksi ja voitti mestaruuden. Mutta jos Moisanen kokee olleensa osallinen niin siitä sitten vaan kuvattavaksi Antin ja Kanada-maljan kanssa kun malja raumallekin jossain vaiheessa tulee.
Tarkoitus ei ollut vähätellä Rosendahlia, vaan tehdä sinulle(kin) selväksi, ettei Moisasta kannata vähätellä. Vai onko niin, että Moisasta Raannan kasvattina voi vähätellä, mutta Ässien Rosendahlia taas ei? Ymmärsitkö nyt?
Moisanen tuskin itse kokee olevansa paljon osallinen Raannan menestyksessä (uralla ehkä), mutta Raanta itse taas kokee Moisasen olleen tärkein yksittäinen henkilö omalla urallaan. Samassa lähteessä Raanta mainitsi mediassa soittaneensa Moisaselle mestaruusjuhlien keskellä. Mutta tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, vaan porilainen nettikirjoittelija tietää asian paremmin.
Toivon sydämestäni, että Kanada-malja saapuu Raumalle mahdollisimman pian, mutta jos Raanta jonkun maljan tuo Raumalle Moisasen kanssa kuvattavaksi, niin se on Stanley Cup.