Nyt sekoitat johonkin muuhun, RB ei ole somessa twiitannut kertaakaan tuon pelin aikana eikä muutenkaan mitään mitä voisi Kivenmäkeen liittää.Vähän on alkanut tuntua siltä, että RB on joutunut tilannetajuttomien henkilöiden käsiin. Tätä alleviivasi jo se Ässä-pelin aikainen twiitti, joka ei varmaan ollut tarkoitettu Kivenmäen tilanteen kommentointiin mutta joka oli yhtä kaikki huono veto hienovaraisuutta vaativalla hetkellä.
Ymmärsin että Raumam Boja oli ainakin jonkun show:n järjestänyt Edustuksen miehille runkosarjan voiton kunniaksi! Jonkun videon näin facebookissa! Hienon näköistä oli!Olin eilen ulkona aika lailla tarkalleen klo 22.00 muutaman kilometrin päässä Rauman kaupungista. Kuulin kahteen eri otteeseen kaupungin suunnalta räiskinnän ääntä, aivan kuin ilotulitusta. Oliko kenties Lukon kunniaksi jotain järjestetty? Tai A-junnujen kotiintulotervehdys? Vai liittyikö tuohon Rauman boja vastaanottoon? Tuossa videossa näkyy kylläkin kellonaikana 10.59 ip.
Video kuvattu juurikin noin klo 22.00 ja räiskinnät liittyi juuri tähän RB:n vastaanottoon. Video julkaistu 10.59 ip.Olin eilen ulkona aika lailla tarkalleen klo 22.00 muutaman kilometrin päässä Rauman kaupungista. Kuulin kahteen eri otteeseen kaupungin suunnalta räiskinnän ääntä, aivan kuin ilotulitusta. Oliko kenties Lukon kunniaksi jotain järjestetty? Tai A-junnujen kotiintulotervehdys? Vai liittyikö tuohon Rauman boja vastaanottoon? Tuossa videossa näkyy kylläkin kellonaikana 10.59 ip.
Boja ovat esiintyneet kyllä aika isolla vasaralla edukseen tällä kaudella. Ei ole muualla ollut vastaavaa.Nice. Kannattajat myös playoff-kunnossa.
Vittu että hävettäisi olla tommoinen kukkahattutäti!Ilmeisen äänekäs tunnelma Tifosin katolla on ollut, sillä tänään jo Länsi-Suomen tekstaripalstalla paheksuttiin sitä että "millä oikeudella Lukko pakottaa viereisten kerrostalojen asukkaat omissa kodeissaan kuuntelemaan pelien selostuksia, musiikkia ja juoppojen karaokelaulua?"
Mikä meininki muuten Tifosin kattoterassilla on ollut? Onko siellä ollenkaan edes jonkinlaista hallitunnelmaa? Kannattaako siis lähteä 100 km päästä sinne? Siksi ihan kiinnostaisi kun toinen vaihtoehto on fanittaa yksin kotisohvalla. Sekin ois muuten hyvä mutta tunnelma vähän hiljainen. :D Hemmetti kun hallille ois ikävä.
Videokuvaa someen sitte. Ottakaa joukkue äänellä ja näkyvyydellä vastaan.Lukon joukkue on reilun tunnin päästä Äijänsuolla.
Itse olen menossa ottamaan vastaan joukkuetta ja varmasti monet muutkin!