Uusi kausi ja toivottavasti myös uudet kuj... fraasit.Nyt on ylivoimaan haettu täsmävahvistukset.
Kilpailu on myös kova näistä ruuduista.
Rosterin tai jumppaamisten taakse ei erikoistilannepelaamisen suhteen pääse piiloon.
Positiivista on että ykkösYV on saanut onnistumisia ja pisteitä on siunaantunut eniten Repolle, Stenqvistille ja Mattilalle. Toinen YV koostumus Westerholmien johdolla ei ole vielä käynnistynyt vaadittavalla tasolla.
Kakkosylivoimassa jos Tieksola löytää laukausnapin, niin sekin alkanee toimimaan. Tai jos ei löydä niin Kainulainen Tieksolan paikalle kunhan tervehtyy. Ykkösylivoimassa Krannila ja Mattila voisivat vaihtaa paikkaa, tai sitten Burke Mattilan paikalle ja Mattila neliön keskelle. Toki ei sillä tälläkään hetkelle niin väliä ole mitä Mattila ylivoimissa tekee, kun vaikeaa on kaikki muu paitsi aloittaminen. Laukauskaan ei osu maalia päin kuin 1/20 silmämääräisesti.Kyllä hieman pelottaa, että tuo skoutataan vielä pois kuten viime talvena.
Silloin alkukaudesta Uma -> Repo akseli toimi usein, kunnes se luettiin pois ja variaatioita ei enää ollutkaan ja haettiin aina samaa.
Lisäksi Fonzy on todellinen ase suorahyökkäyksissä, jota joskus avautuu kans ylivoimalla.Itse lähtisin kokeilemaan enemmän Fontainea kakkosylivoimalla. Mielestäni sopii hyvin maalin eteen hakkaamaan kiekkoja sisään.
Kainulainen tärkeä palanen neloskentässä, mutta ylivoimalle miestä en enää laittaisi. Hyvä laukaus löytyy, mutta ratkaisut aika usein viimeisen parin vuoden aikana joko hätäisiä tai luokkaa karmiva.Kakkosylivoimassa jos Tieksola löytää laukausnapin, niin sekin alkanee toimimaan. Tai jos ei löydä niin Kainulainen Tieksolan paikalle kunhan tervehtyy. Ykkösylivoimassa Krannila ja Mattila voisivat vaihtaa paikkaa, tai sitten Burke Mattilan paikalle ja Mattila neliön keskelle. Toki ei sillä tälläkään hetkelle niin väliä ole mitä Mattila ylivoimissa tekee, kun vaikeaa on kaikki muu paitsi aloittaminen. Laukauskaan ei osu maalia päin kuin 1/20 silmämääräisesti.
Fonzy oli Nymanin tilalla ylivoimassa silloin kun Nyman oli kierrossa/poppareilla. Taisi Pattu tehdä komian lämärimaaliin yläläskiin siinä pelissä yv:lla.Itse lähtisin kokeilemaan enemmän Fontainea kakkosylivoimalla. Mielestäni sopii hyvin maalin eteen hakkaamaan kiekkoja sisään.
Kyllä mä taas kaipailen ylivoimilla laukauksia. Huono laukaus tuottaa useammin kuitenkin hyviä asioita kuin huono syöttö tai kiekon leipominen tekemättä sillä yhtään mitään.Kainulainen tärkeä palanen neloskentässä, mutta ylivoimalle miestä en enää laittaisi. Hyvä laukaus löytyy, mutta ratkaisut aika usein viimeisen parin vuoden aikana joko hätäisiä tai luokkaa karmiva.
Epäilen nykymiehilläkin lähtevän toimimaan kyllä, luottoa on.
Täysin totta. Jotenkin näen kuitenkin enemmän potentiaalia Tieksolassa kunhan vain alkaa välillä laukomaan.Kyllä mä taas kaipailen ylivoimilla laukauksia. Huono laukaus tuottaa useammin kuitenkin hyviä asioita kuin huono syöttö tai kiekon leipominen tekemättä sillä yhtään mitään.
Jep, itsekin kirjoitin että kunhan Tieksola alkaa laukomaan ja jos ei niin sitten pitää miettiä jotain muuta ja mun mielestä siinä voisi joskus Höylää kokeilla, kunhan parantuu ensin.Täysin totta. Jotenkin näen kuitenkin enemmän potentiaalia Tieksolassa kunhan vain alkaa välillä laukomaan.
Potentiaalia mielestäni Tieksolalla siis toimia tehokkaammin kiekolla paineen alla kuin Kainulaisella.
Vaatii toki onnistumisia itse kullakin.
Ei vaihtunut alivoima miehistö lopussa kertaakaan vaikka tuli pelikatko?Huikea viimeinen alivoima!
Juu siinä katkolla Lämsä näytti kysyvästi kentälle päin peukkua ylös ja alas, johon Almari näytti kentältä takasin yläpeukkua ja äijät jatkoi taistelua! Oli kyllä huikee taistelu koko kolmikolta ja siihen maaginen Harvey päälle.Ei vaihtunut alivoima miehistö lopussa kertaakaan vaikka tuli pelikatko?
Ei se siitä voi olla kyse,se on siitä kuka päättää yv viisikot ja miten sitä pelataanPitäsköhän hankkia joku ylivoima spesialisti laittamaan tuon hevonpaskan kuntoon..