Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 578 574
  • 7 370

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Kaapo Kähkösen San Josella menee Kalifornias todella heikosti. Joukkue kerännyt vasta yhden pisteen kymmenestä ottelusta ja on koko sarjan pahnanpohjimmaisena. Eilen vaihtoon päästettyään 6 maalia.
 

MäkisAtte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , O.Jokisen Jukurit, SJS
Kaapo Kähkösen San Josella menee Kalifornias todella heikosti. Joukkue kerännyt vasta yhden pisteen kymmenestä ottelusta ja on koko sarjan pahnanpohjimmaisena. Eilen vaihtoon päästettyään 6 maalia.
Sharksin tän vuoden joukkue on varmaan huonoin mitä änärissä on ikinä ollut. 0 voittoa runkosarjassa mahdollista tolla nipulla
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
No ei noi pelaajat niminä juuri kerro kyllä mitään että näin se taitaa olla. Aika surkeeta kun kerran ovat saaneet enemmän kuin yhden maalin tehtyä kymmeneen matsiin. Näyttääkö maikkari Sharksien ottelua lainkaa syksyllä?
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
IL:n palkkauutisen perusteella muistin taas Pavol Skalickyn. Hieman huvittavan n. 250-300k TPS:n maksaman kausipalkan lisäksi herää kysymys mitä miehelle Turussa tapahtui? Tällä kaudella Liigaa vielä heikommassa sarjassa 1+3 tehot. Veti kuitenkin kaksi hyvää kautta meillä, eli suonenvetokaan ei selitä. Pelaajatyypiltäänkin sellainen, ettei isompia heikkouksia ollut. Hyvä kuti, nopea luistelija isoksi mieheksi ja käsiäkin löytyi.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
IL:n palkkauutisen perusteella muistin taas Pavol Skalickyn. Hieman huvittavan n. 250-300k TPS:n maksaman kausipalkan lisäksi herää kysymys mitä miehelle Turussa tapahtui? Tällä kaudella Liigaa vielä heikommassa sarjassa 1+3 tehot. Veti kuitenkin kaksi hyvää kautta meillä, eli suonenvetokaan ei selitä. Pelaajatyypiltäänkin sellainen, ettei isompia heikkouksia ollut. Hyvä kuti, nopea luistelija isoksi mieheksi ja käsiäkin löytyi.

Kaipa hän upposi siinä missä muukin joukkue. Edellisellä kaudella erinomaisesti pelannut Mikael Pyyhtiäkin oli vain varjo entisestään eikä kukaan Tepsin joukkueesta rikkonut 30 pisteen rajaa.
 

Lock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

”Lisäksi ensimmäisen Slovan Bratislavassa pelaamani KHL-kauden jälkeen tajusin, että haluan pelata tässä liigassa, tämä on minun sarjani. Ihmiset täällä ovat upeita ja minulla on paljon hyviä ystäviä sekä jäällä että sen ulkopuolella, mies jatkoi.”

Kyseisen herran ratkaisuja on täällä puitu kyllästymiseen asti, siitä huolimatta jaksan pöyristyä näistä kommenteista. En olisi uskonut tästä kaverista.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals

”Lisäksi ensimmäisen Slovan Bratislavassa pelaamani KHL-kauden jälkeen tajusin, että haluan pelata tässä liigassa, tämä on minun sarjani. Ihmiset täällä ovat upeita ja minulla on paljon hyviä ystäviä sekä jäällä että sen ulkopuolella, mies jatkoi.”

Kyseisen herran ratkaisuja on täällä puitu kyllästymiseen asti, siitä huolimatta jaksan pöyristyä näistä kommenteista. En olisi uskonut tästä kaverista.
”Money talks!”
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Puudeli mikä puudeli.

Joku voisi myös käydä vinkkaamassa yhdelle ruotsalaiselle puudelille, että vaihtaisi profiilikuvansa Instagramissa.

Vituttaa nähdä Lukon pelipaita päällä ton KHL-nartun päällä vielä tälläkin hetkellä.
Siellä oli erään Ruotsiin hypänneen pelaajan eukolla jossain insta-kuvassa just viime viikolla Lukon toppahousut jalassa. En ainakaan usko, että Oras mainostaa Ruotsin divarissa.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Klokin luulisi ymmärtävän mikä Venäjä on kun hänen oma kotimaansa liiskattiin 1968 venäläisten rautasaappaan alle. Noh, eipä Pulkkistakaan hirveästi napannut talvisota ja YYA-ajat.

Joillekin raha ainut mittari elämässä.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juhanin taso on pudonnut tälle kaudelle, joten aivan sama minne on juurtunut.
Ei käyttöä enää Lukossa.

Vahvasti samaa mieltä. Palkkakin on noilla pelimäärillä ja meriiteillä sellainen, että ei nelosketjuun noin kallista sentteriä kannata hankkia. Sekin raha kannattaa käyttää johonkin muuhun.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu, kertaakaan ei ole harmittanut se että Jasu Lukosta lähti. Päinvastoin, olen toivonut siitä saakka ettei ainakaan pelaajana takaisin tulisi. Eikä varmaan tulekaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Juu, kertaakaan ei ole harmittanut se että Jasu Lukosta lähti. Päinvastoin, olen toivonut siitä saakka ettei ainakaan pelaajana takaisin tulisi. Eikä varmaan tulekaan.
Mulle olisi kelvannut vuosia sitten, mutta ei enää pitkään aikaan.

Kuvitella sitä parran pärinää ja säksätystä, jos Jasu pelaisi tuolla liksalla ja tasolla Rauman Lukossa mitä nykyään pelaa Turussa. Siellä olisi varmaan jo useampi hevosenpää Sahlstedtin kotirappusilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös