Zalmonella
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman lukko
- 40t tuppikylä vs 130t "metropoli"?
Kyseessä ei kylläkkään ole mikään metropoli sillä tuo taajama käsittää hieman reilu 100 000 asukasta.
- 40t tuppikylä vs 130t "metropoli"?
Älä saivartele vaan lue teksti. Metropoli hakasulkeissa on sama kuin sanoisi tofunakkeja ruuaksi!Kyseessä ei kylläkkään ole mikään metropoli sillä tuo taajama käsittää hieman reilu 100 000 asukasta.
Tyttöystävän traaginen menetys, elämä myllerryksessä niin lähtisitkö itse pikkuiseen kiekkokaupunkiin jossa ei hetkenkään rauhaa unohtaa tapahtunut?
Älä saivartele vaan lue teksti. Metropoli hakasulkeissa on sama kuin sanoisi tofunakkeja ruuaksi!
Ja apuvalmentajana toimii Kari Martikainen.Jānis Sprukts pelaa näköjään nykyään Fribourg-Gottéron'issa.
Ihan näin sivumennen kusaisen että eihän Tukonen pelannut Pitsiturnauksessa? En minä ainakaan huomannut häntä jäällä, vaikkei mielestäni ennen turnausta missään ollut puhettakaan että hän poissa olisi (niinkuin esim. Nummelinin ja Kallion ja Perrinin puuttumiset kerrottiin).
Ja Tikkas Harri 5-0. Syöttäjänä V-VV.Ahtolan Jerry 4-0...
Mietin juuri samaa kun omien harrastusten parista kotiin ajelin. Mielestäni TPS:llä on mielenkiintoinen paketti koossa.TPS on kyllä siinä mielessä varsin kiinnostava joukkue tällä kaudella, että monia tuttuja nimiä vilisee kokoonpanossa. Tulee varmasti seurattua heidän otteita normaalia enemmän.
Joku porilainen siellä kämmäillyt taas. Raanta vain hassutellut ja "vahingossa" päätyi lehteen. Onneksi sentään myynti nousi.Raanta aiheuttaa pahennusta rapakon takana "Olen järkyttynyt" - Raannan puheista kohu NHL-maailmassa