JHag kirjoitti:Honkaheimo on oikeastaan millä mittarilla tahansa suurin pettymys pakeista. Eikös Rauman miehen pitänyt tuoda fyysistä presenssiä ja kokemusta?
Aika lailla tuolla HIFK-osiossa oli haukuttu kaikki pakit, paitsi Grillfors. Toki Raymondin mielestä tuon yksittäisen nimimerkin palautteen voi yleistää koko HIFK-tasolla. En itse ole Honkaheimon pelejä juuri nähnyt, joten vaikea ottaa kantaa sen enempää. Tilastoissa näkyy Otolla olevan 0+0 ja -1, peliaikaa 17:00 min per peli. Ainakin Törmäseltä on luottoa kuitenkin tullut, kun peliaika on selvästi isompi kuin Lukon pienen roolin pakeilla (Je.Virtanen, Jaatinen, Forsberg).
Tossa vielä toi viimeisin kommentti Honkaheimosta. Aika samanlaista ollu viime kaudetki. Sama näkemys ollu itellä aina.- Honkaheimo oli aivan järkyttävän surkea monen sadan liigamatsin pelanneeksi pelaajaksi. Eikö Honkaheimon pitänyt olla fyysinen puolustaja, tai ainakin puolustava puolustaja? Nyt ei onnistu mikään, ja kiekollinenpeli varsinkin on aivan karmivaa katsottavaa...
.
Yksittäisen? Olen ihan mielenkiinnosta käynyt katsomassa niin aika moni siellä on Honkaheimon haukkunut. Ja miksi olen käynyt katsomassa? Tottakai kiinnostaa, kun niin moni täällä väitti/väittää että on niin hyvä pelimies. Pakko seurata, että tuliko sitä oltua ihan väärässä. Ei ainakaan alkukauden perusteella.
En vaihtaisi Jaatista tai Je. Virtasta ikinä Honkaheimoon.
Tossa vielä toi viimeisin kommentti Honkaheimosta. Aika samanlaista ollu viime kaudetki. Sama näkemys ollu itellä aina.
- Honkaheimo oli aivan järkyttävän surkea monen sadan liigamatsin pelanneeksi pelaajaksi. Eikö Honkaheimon pitänyt olla fyysinen puolustaja, tai ainakin puolustava puolustaja? Nyt ei onnistu mikään, ja kiekollinenpeli varsinkin on aivan karmivaa katsottavaa...
- Nuorista pakeista kenenkään ei kuuluisi olla pelaavassa kokoonpanossa...
- Åstenille ei ole mitään käyttöä vieläkään...
- Puustisella on pakko olla joku vamma alla, sillä se kaikki tsemppi ja railakkuus otteista huutaa poissaolollaan, ja en usko Puden vain sluibaavan.
- Ikonen oli surkea.
HIFK asettuu runkosarjan sijoille 6-10, ellei joukkueeseen hankita kahta puolustajaa.
Itse kävin sieltä myös vilkuilemassa ja aika lailla siellä on kaikki pakit haukuttu maanrakoon, poislukien Grillfors.
Tuo Seesam viesti oli tosiaan KalPa-matsista, negaa oli annettu muillekin.
Lukolla kävi uskomaton tuuri, että Honkaheimo halusi lähteä. Saatiin ison palkan verran tilaa budjettiin, eikä tarvi miettiä miksi kiintiöpaikka kapteenilla kokoonpanossa.
Pelasi/palasi jo tiistain Vaasassa.
Odotti varmaan että pääsee entisen kotiyleisön edessä tuulettelemaan voittoa Hifkin paita päällä mutta toisin kävi. Luulisi ammattilaisen nyt kuitenkin vähän enemmän arvostavan. Ei oo ikävä kyseistä koheloa.Katselen uusintana eilistä matsia ja erätauolla haastateltiin Honkaheimoa.. Olipahan kylmä ja kalsea Oton kommentti Raumalla pelaamiseen "joo". Vaikka oli hieno viestikin Otolle fanien toimesta esillä. Pyh sanon minä.
Mää en kyllä ymmärrä miten jotkut keulii kun Saarelalla tai Honkaheimolla ei ole uusissa joukkueissaan mennyt putkeen. Onko se nyt niin kun Lukossa ei pelaa yhtään haukuttavaksi kelpaavaa omaa kasvattia, niin pitää haukkua muualle siirtyneitä?