Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

• 1 790 339
  • 8 396

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saispa Pospíšilin takaisin kotiin…
Samaa mietin, kun tuossa kaverin koosteita katselin.

Mutta sitten taas toisaalta, kaveri on ihan älytön riski. Niin pelillisesti kuin henkisestikin joukkueen kannalta.

Ehkä kuitenkin pitäisin kaverista kultaiset muistot kultaisina, kuin palkkaisin uudestaan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aikamoinen syöttölauta [sic] kaverista on kehkeytynyt statsien perusteella. Sen voinee sanoa aika varmaksi, että juuri Lukkoon ei ole tulossa, koska Raumalla tiedetään että plussat ei ehkä kuitenkaan ylitä mahdollisia miinuksia, mutta miksei joku muu liigaseura voisi kokeilla. Ehkä Saksa tms voisi olla kuitenkin Pospisilille sopiva sarja päälliköitäväksi, jos haluaa Tsekeistä lähteä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutulla sanoisin että Kiko saa Brnossa palkkaa vähintään saman mitä Liigassa saisi ja siihen päälle vielä sen vapauden olla sellainen kuin on. Lisäksi kotikonnut on aika lähellä (Zvolen), kun autolla matkan taittaa muutamssa tunnissa. Lisäksi Brno on kuitenkin Tshekin toiseksi isoin kaupunki, reilun tunnin ajomatkan päässä Wien ja Bratislava, sekä Prahaankin ajelee reilussa parissa tunnissa. Ei välttämättä Kikon kaltaiselle siis mikään ihan paskin paikka maailmassa tämä Brno ja sopimuskin näyttää jatkuvan 26-27 kauden loppuun.

Jos siis joskus Lukkoon tai Liigaan palaa, niin silloin ikää on 31-v. kunhan sopparinsa Brnon kanssa loppuun asti pelaa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Että tämmöistä tänään:

Mä näin just hiljan unta että Jukurit vaihtaa valmentajaksi yhden toisen ex-Lukko Virtasen. Varmaan etunimi sekoittui Tuomaiseen.
Mä en usko että Jonnella riittää, mutta Jukurien tilanne on tietysti lähes sellainen että riittää kun voittaa kauden viimeisen pelin.

Mielenkiintoista kukakohan Tutoa alkaa valmentaa, joko Marjeta irtoaa vai ottaako Peksi homman haltuun.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä näin just hiljan unta että Jukurit vaihtaa valmentajaksi yhden toisen ex-Lukko Virtasen. Varmaan etunimi sekoittui Tuomaiseen.
Mä en usko että Jonnella riittää, mutta Jukurien tilanne on tietysti lähes sellainen että riittää kun voittaa kauden viimeisen pelin.

Mielenkiintoista kukakohan Tutoa alkaa valmentaa, joko Marjeta irtoaa vai ottaako Peksi homman haltuun.

Pitkälti samat fiilikset ettei Jonne tule pelastamaan Jukureita pois kahdelta viimeiseltä sijalta. Kurssi tuskin kääntyy edes niin, että saisi kovemman pistekeskiarvon kuin Tuomainen tähän mennessä. Jukureilta älytön paniikkiratkaisu. Jonnen hermot varmasti kestää kyllä kovan paineen, mutta valmentajana näytöt ovat ohuet. Toivon kyllä hänelle kaikkea hyvää.

Olisi mielenkiintoista nähdä Jukurit-Jokerit sarja eli Virtanen vastaan RD. Olisi kevääseen aika iso piristysruiske kiekon osalta.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katos vaan, onhan tuo kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen ratkaisu. Taktisesti Jonne tuskin tuo juuri mitään lisää, mutta ehkä Mikkelissä on katsottu että jumbopaikka on sinetöity ja haetaan jotakuta piiskaamaan joukkuehenkeä koppiin. Tai sitten rahat on vaan totaalisen loppu.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
RD hankki juuri 35-v Teemu Suhosen. Ei Jukureilla helppoa tule, varsinkin jos mv-peli ei parane. Ruusu on huono ja Herpin ailahtelee ja aivan raakile vielä.

Valmennus menee vielä minusta nyt selkeästi Jokereille. Virtanen on suulas showmies, mutta mitä muuta työkalupakista löytyy?

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jonnelle tämä pesti tarjoaa aika vähän mahdollisuuksia, mutta paljon uhkakuvia. Ura valmentajana voi olla mennyttä jos Jukurit putoaa. Laiha ansioluettelo putoamisella ryyditettynä ei lisätöitä hirveästi tarjoa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jukurit oli varmaan siinä tilanteessa että jotain oli tehtävä. Viikonloppuna suht munattomalla esityksellä 8-0 turpaan (olisi voinut olla enemmänkin), viides tappio putkeen, koko kausi ollut tuloksellisesti paskaa jnejne. Iltapäivälehdissä oli jo Joulun aikaan että Jukurit on etsinyt uutta valmentajaa, mutta kukaan ei ole halunnut Jukureihin. Nyt sitten 1,5 kautta Mestistä ja kauden Suomi-Sarjaa valmentanut ex-pelaaja, jolla on ollut vaikeuksia historiassa elämänhallinnan kanssa haluaa lähteä pelastamaan Jukureita. Pakko nostaa Jonnelle hattua tästä, yritystä ei ainakaan puutu. Jos onnistuu, niin Jukurit pitää sarjapaikkansa pelaamalla ja jos taas ei saattaa koko seura mennä nurin. Kakkoskoutsiksi minäkin ymmärtäisin, mutta ei ykköseksi Liigaan, eikä varsinkaan tähän tilanteeseen.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Katos vaan, onhan tuo kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen ratkaisu. Taktisesti Jonne tuskin tuo juuri mitään lisää, mutta ehkä Mikkelissä on katsottu että jumbopaikka on sinetöity ja haetaan jotakuta piiskaamaan joukkuehenkeä koppiin. Tai sitten rahat on vaan totaalisen loppu.
No kai tämä ratkaisu kalliimpi on, eiköhän Tuomaiselle jouduta maksamaan palkka sopimuskauden loppuun.

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jonnelle tämä pesti tarjoaa aika vähän mahdollisuuksia, mutta paljon uhkakuvia. Ura valmentajana voi olla mennyttä jos Jukurit putoaa. Laiha ansioluettelo putoamisella ryyditettynä ei lisätöitä hirveästi tarjoa.
Kyllä mä näen mahdollisuuksia. Ei karsintoihin joudu suoraan, vaan toiseksi viimeinen joutuu pelaamaan sarjan viimeistä vastaan. Tuossakin viivojen välissä on melko pienet erot, joten siellä voi olla kolmekin eri joukkuetta. Tällä hetkellä siellä on TPS, jossa on totuttu ryssimään asioita huolella. Maalivahtitilanne heillä on kyseenalainen, joka saattaa olla se kolpastuskivi. Yhtä kaikki, on siellä sitten Jukurit, TPS tai joku muu, tulee aidosti tiukkaa. Siitä toisen ottelusarjan voittamalla on Jonnelle kunniaa luvassa.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Käytännössä 100-varmaa, että Mikkelin taival pääsarjatasolla tulee päättymään muutaman kuukauden päästä. Monni on niin rääväsuu, että tuskin edes häpeää keväällä mihin tulikaan lähdettyä.

Jukurit <-> Jokerit, eihän tuossa ole kuin parin kirjaimen heitto, mutta kiinnostavuudessa mennään sitten jo useita askelia eteenpäin. Hyvä vaihto on tulossa Liigan kannalta ajateltuna.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Käytännössä 100-varmaa, että Mikkelin taival pääsarjatasolla tulee päättymään muutaman kuukauden päästä. Monni on niin rääväsuu, että tuskin edes häpeää keväällä mihin tulikaan lähdettyä.

Jukurit <-> Jokerit, eihän tuossa ole kuin parin kirjaimen heitto, mutta kiinnostavuudessa mennään sitten jo useita askelia eteenpäin. Hyvä vaihto on tulossa Liigan kannalta ajateltuna.
Kyllähän se niin on, että pidän peukkuja viimeiseen saakka Jukurien puolesta, ettei Jokereita tarvitsisi nähdä Liigassa.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän se niin on, että pidän peukkuja viimeiseen saakka Jukurien puolesta, ettei Jokereita tarvitsisi nähdä Liigassa.
Kaikesta huolimatta, minä vastaavasti peukutan Jokereita. Liigan vetovoimalle tekisi ihan helkkarin hyvää, jos ja kun saadaan Jokerit jälleen pelaamaan korkeimmalle sarjatasolle.

Täytyy muistaa, että nykyinen Jokerit on täysin eri seura mikä se vielä jokunen vuosi sitten oli.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyl mä peukutan TPS-Jokerit karsintasarjaa, menisin oikein Typhooniin sitä mielelläni katsomaan. Mulla oli lapsena S.Koivun maajoukkuepaita, jos sen jostain löytäisin niin laittaisin päälle.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kyl mä peukutan TPS-Jokerit karsintasarjaa, menisin oikein Typhooniin sitä mielelläni katsomaan. Mulla oli lapsena S.Koivun maajoukkuepaita, jos sen jostain löytäisin niin laittaisin päälle.
Samoin, ja näin turkulaisena olisi hienoa mennä Turun derbyyn, riippumatta sarjatasosta vaikka se olisi kieltämättä Liigassa hienompi asia.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Itse täysin eri mieltä. Jukurit on minusta hajuton, mauton ja väritön seura. Halli yleensä Mikkelissä tyhjä ja samoin rahakirstu.

Jokerit keräisi Liigaan lisää huomiota, katsojia ja Helsingin paikallismatsit päälle. Samoin Jokerit nostaisi Liigan markkina-arvoa ja kiinnostavuutta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy