Samaa mietin, kun tuossa kaverin koosteita katselin.Saispa Pospíšilin takaisin kotiin…
Mä näin just hiljan unta että Jukurit vaihtaa valmentajaksi yhden toisen ex-Lukko Virtasen. Varmaan etunimi sekoittui Tuomaiseen.Että tämmöistä tänään:
Mä näin just hiljan unta että Jukurit vaihtaa valmentajaksi yhden toisen ex-Lukko Virtasen. Varmaan etunimi sekoittui Tuomaiseen.
Mä en usko että Jonnella riittää, mutta Jukurien tilanne on tietysti lähes sellainen että riittää kun voittaa kauden viimeisen pelin.
Mielenkiintoista kukakohan Tutoa alkaa valmentaa, joko Marjeta irtoaa vai ottaako Peksi homman haltuun.
No kai tämä ratkaisu kalliimpi on, eiköhän Tuomaiselle jouduta maksamaan palkka sopimuskauden loppuun.Katos vaan, onhan tuo kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen ratkaisu. Taktisesti Jonne tuskin tuo juuri mitään lisää, mutta ehkä Mikkelissä on katsottu että jumbopaikka on sinetöity ja haetaan jotakuta piiskaamaan joukkuehenkeä koppiin. Tai sitten rahat on vaan totaalisen loppu.
On tietenkin, tarkoitin että miksi Jukurit päätyi juuri Jonneen eikä johonkin meritoituneempaan valmentajaan.No kai tämä ratkaisu kalliimpi on, eiköhän Tuomaiselle jouduta maksamaan palkka sopimuskauden loppuun.
Kyllä mä näen mahdollisuuksia. Ei karsintoihin joudu suoraan, vaan toiseksi viimeinen joutuu pelaamaan sarjan viimeistä vastaan. Tuossakin viivojen välissä on melko pienet erot, joten siellä voi olla kolmekin eri joukkuetta. Tällä hetkellä siellä on TPS, jossa on totuttu ryssimään asioita huolella. Maalivahtitilanne heillä on kyseenalainen, joka saattaa olla se kolpastuskivi. Yhtä kaikki, on siellä sitten Jukurit, TPS tai joku muu, tulee aidosti tiukkaa. Siitä toisen ottelusarjan voittamalla on Jonnelle kunniaa luvassa.Jonnelle tämä pesti tarjoaa aika vähän mahdollisuuksia, mutta paljon uhkakuvia. Ura valmentajana voi olla mennyttä jos Jukurit putoaa. Laiha ansioluettelo putoamisella ryyditettynä ei lisätöitä hirveästi tarjoa.
Kyllähän se niin on, että pidän peukkuja viimeiseen saakka Jukurien puolesta, ettei Jokereita tarvitsisi nähdä Liigassa.Käytännössä 100-varmaa, että Mikkelin taival pääsarjatasolla tulee päättymään muutaman kuukauden päästä. Monni on niin rääväsuu, että tuskin edes häpeää keväällä mihin tulikaan lähdettyä.
Jukurit <-> Jokerit, eihän tuossa ole kuin parin kirjaimen heitto, mutta kiinnostavuudessa mennään sitten jo useita askelia eteenpäin. Hyvä vaihto on tulossa Liigan kannalta ajateltuna.
Kaikesta huolimatta, minä vastaavasti peukutan Jokereita. Liigan vetovoimalle tekisi ihan helkkarin hyvää, jos ja kun saadaan Jokerit jälleen pelaamaan korkeimmalle sarjatasolle.Kyllähän se niin on, että pidän peukkuja viimeiseen saakka Jukurien puolesta, ettei Jokereita tarvitsisi nähdä Liigassa.
Samoin, ja näin turkulaisena olisi hienoa mennä Turun derbyyn, riippumatta sarjatasosta vaikka se olisi kieltämättä Liigassa hienompi asia.Kyl mä peukutan TPS-Jokerit karsintasarjaa, menisin oikein Typhooniin sitä mielelläni katsomaan. Mulla oli lapsena S.Koivun maajoukkuepaita, jos sen jostain löytäisin niin laittaisin päälle.
Kyllähän se niin on, että pidän peukkuja viimeiseen saakka Jukurien puolesta, ettei Jokereita tarvitsisi nähdä Liigassa.