No jaa, viimekin yönä -1, 0+0 ja turpaan Capsilta selkein 1-5 numeroin. Ehkä voisi ottaa mukaan tuomaan kilpailua pelipaikoista ja rotaatioon Anssin kanssa.Tuolla Monteralissa taas oma poikamme Hal Gill näyttää nuoremmille mallia, kuinka pidetään oman maalin edusta puhtaana. Tuliskohan Big-Hal jo ensi kaudeksi takaisin kotiin?
Grönvall ei ole vielä ilmoittanut uran loppumisesta.Kuuluisasta -73 ikäluokasta ei sitten enää pelakkaan kuin Rintasen Kimmo.
Taitaa olla Kallella pakkorako. Jos nettihuhuihin on yhtään uskominen niin TPS ei ole kiinnostunut Kallea palkkaamaan eikä Lukkokaan ole innostunut, joskin Lukkoon Kalle tuskin olisi tullutkaan.Sahlstedtin Kalle meinaa pistää hokkarit naulaan kauden päätteeksi, mikäli alla olevaan uutiseen on uskomista.
Eipä ole ei, my bad.Grönvall ei ole vielä ilmoittanut uran loppumisesta.
No joo, kannattaa kuitenkin muistaa, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.Aika tylyä tekstiä mieheltä, joka kuitenkin sai todella paljon näyttöpaikkoja Lukossa tällä kaudella...
En minäkään usko, että Lukossa olisi ollut huono joukkuehenki. Lähinnä Virtalan lausunto (, jos se nyt ei ole toimittajan omaa keksimää) huvittaa... Itse olin koko kauden Virtalan peluutuksen kannalla ja olen aina nähnyt hänessä potentiaalia. Aina ei vaan asiat natsaa niin että hyökkääjä saisi niitä kaivattuja tehoja. Ihmettelenkin, jos Virtalalle on jäänyt jotain hampaankoloon. Kuitenkin kannattaisi miettiä mitä suustaan päästään....
Virtala sanoi samaa myös Turun Sanomissa jo runkosarjan aikana.
Tiedä sitten joukkuehengestä sen enempää, mutta olihan se Lukon joukkue loppukaudesta ja pleijareissa aivan valmiiksi lyöty ja haluton. Alkukausi oli aivan erilaisen näköistä. Joten saattaa Virtalan sanomisissa perää olla.