Suuronen alistaa Tepsiä.
Painaako hatun täyteen vielä ?
Aika kova paluu peleihin Suuroselta. Mikäs Tonilla on ollut, kun nyt vasta kauden 3. Ottelu?
Suuronen alistaa Tepsiä.
Painaako hatun täyteen vielä ?
Tämä asia nyt on jo moneen kertaan käyty läpi täällä, ei ole kukaan alkamassa haukkumaan Kallea joten huoli pois.Hessun ja Koikan menetykset liigan sisällä kyllä kirpaisevat edelleen, mutta ennenkuin tässäkin ketjussa aletaan haukkua Kallea niin pelaajilla on oikeasti oma tahto vaihtaa maisemaa.
Minä en ehkä enää ottaisi. Kyllä valitettavasti kiukuttelee tuolla nytkin lapsenomaisesti sellaista 50-50 pitkän kiekon tulkintaa tuomareille, mikä ei voi olla vaikuttamatta oman joukkueen tunnetasoon ja hermokontrolliin.Kyllä minä kaikesta huolimatta Kikon joskus takaisin ottaisin.
On se harmi. Itse jos olisin Kiko, niin miettisin tarkkaan kuka tässä nyt on oikein oikeassa. Mutta jos ongelma vaan on se kypärä, kuten Heikinen haastattelussa aikanaan totesi, niin sitten vaan paikallisen seura lanttumaakarin puheille ja miettimään miten tota asiaa saa haltuun. Ei oikein voi olla koko ajan tilanne mää vs. muu maiilma.Ei kulje Pospisililla olympialaisissakaan. Toiseen matsiin Kikon rooli vaihtui Suomi-matsin 2. ketjun paikasta 13. hyökkääjäksi pian päättyvään Ruotsi-peliin.
Näkeekö noita muiden olympiamaaleja edes koosteena mistään suoratoistopalvelusta, jos ei ole D+ tilaaja tai VPN:ää?Ja sieltä Lukas Klok vie Tsekin 1-0 johtoon Sveitsiä vastaan ja komeat tuuletukset vielä kaupan päälle.
Mitä nyt keskustelua seurannut, niin ruotsalaisilta lähtenyt täysin lapasesta KHL-lelujen kanssa. Maksavat oikeasti ISOA palkkaa, joihin meillä ei ole varaa.Audette Örebrohon.
Kruunun kurssi kohdillaan, kun euroilla ei pitänyt olla mahdollista saada mitenkään!
Juuri näin. Audette ei halunnut tulla meille mutta oli ehkä vain kohtelias, kun Kalle kysyi. Ei ollut pudotuspeleissä parhaimmillaan, joten ihan hirveästi tämä ei kuitenkaan harmita.Vaikka kuinka paljon kirpasee Audetten meno Ruotsiin, niin en halua Lukkoon ainuttakaan pelaajaa, joka tänne ei halua syystä tai toisesta tulla.