Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 568 375
  • 7 307

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Hupskeikkaa kun osui pilkka omaan nilkkaan.
Oliko Leinon Ripan sitaatti? Vai Mesöörssin Allun? Möllikö tän sanoi vai Lätin Pete?
(Ai niin, mutta sähän synnyit vasta 2018?)
Ja tässä kun yhteisellä leirinuotiolla ollaan ja selvästi samaa köyttä vedetään, niin tein sulle iloisen runon.

"Minua ehkä nilkkaan, vaan en kaadu pilkkaan.
Kun ei osaa lopettaa, on syytä opettaa.
En filmaa, enkä näyttele, en näsäviisauksilla palstatilaa täyttele.
Nimeni on Vessi, esikuva Keskisen Essi (pelasi Raumalla ennen syntymäästi) - mut kävi sitten niin, että purukalustoni törmäsi lämäriin - nyt se lausutaan Veffi."

En kerro enempää runoja (jos ei pakoteta.)
Mun osalta tämä riittää.
Mutta en myöskään kaipaa joukossa yhtä toisinajattelijaa kiusaavien kommentteja. Voitasko edes yrittää olla samalla puolella, vaikkei aina kaikista pelaajista tai jatkosopimuksista tai valmennuksesta oltaskaan samaa mieltä?
Ystävyyttä ja yhteistyötä.
Meillä faneilla on iso tehtävä edessä. Kevät on tulossa.
 
Modet on parikin kertaa sua yrittänyt opettaa.
Mikä sinusta on tarinan opetus?
Jos palsta voi paremmin ilman eriäviä mielipiteitä ja joukossa on kiva haukkua sitä, joka rakentelee innolla fantasiarostereita, niin laitetaan tarinalle piste. Kyllä mä pystyn elämään ilman muutaman nimimerkin jatkuvaa vittuilua ja kiusaamista.
(Muutamaa mukavaa ja asiallista ja erilaisuuteni hyväksyvää poikkeusta lukuunottamatta.)
Voitte sitten sukia toistenne sulkia ja olla samaa mieltä kaikesta.
Ja kertoa, miten hienoa ois, että kaikille pelaajille tehdään jatkosopimus plus hankitaan ens vuodelle Zapolski ja Petruzalek ja Azevedo ja Gagnon ja Riska ja ehkä myös Rantasen Anssi, kun sekin kuuluu jossain vielä pelaavan.
Kiusatulle jälki-istuntoa ja sitten kun sieltä palaa, niin sama vittuilu jatkuu.
Eiköhän se ole parempi, että meikäläinen kerää teräsuojansa ja poistuu takavasempaan.
Lopuksi: Kiitos niille palstan hyville tyypeille - tiedätte kyllä itse.
 
Viimeksi muokattu:

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Mikä sinusta on tarinan opetus?
Että sinun viestisi ei ainakaan lisää ystävyyttä ja yhteisöä. Onhan se aika hauskaa että kiukuttelet täällä milloin mistäkin asiasta, ja sitten vielä sanot päälle kuinka sinua kiusataan.

Oletat minun olevan ilmeisesti aika nuori. Tiedä sitten mistä moinen ajatus, mutta en se minä ole joka täällä itkee kuinka isot pojat kiusii.
 

Kentsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä sinusta on tarinan opetus?
Jos palsta voi paremmin ilman eriäviä mielipiteitä ja joukossa on kiva haukkua sitä, joka rakentelee innolla fantasiarostereita, niin laitetaan tarinalle piste. Kyllä mä pystyn elämään ilman muutaman nimimerkin jatkuvaa vittuilua ja kiusaamista.
(Muutamaa mukavaa ja asiallista ja erilaisuuteni hyväksyvää poikkeusta lukuunottamatta.)
Voitte sitten sukia toistenne sulkia ja olla samaa mieltä kaikesta.
Ja kertoa, miten hienoa ois, että kaikille pelaajille tehdään jatkosopimus plus hankitaan ens vuodelle Zapolski ja Petruzalek ja Azevedo ja Gagnon ja Riska ja ehkä myös Rantasen Anssi, kun sekin kuuluu jossain vielä pelaavan.
Kiusatulle jälki-istuntoa ja sitten kun sieltä palaa, niin sama vittuilu jatkuu.
Eiköhän se ole parempi, että meikäläinen kerää teräsuojansa ja poistuu takavasempaan.
Lopuksi: Kiitos niille palstan hyville tyypeille - tiedätte kyllä itse.
Nämä kiusaamisjutut aiheuttaa itselle vähän ihmetystä. Jos itse tiedostat, että mielipiteesi on useasti yleisestä linjasta eriävä ja ilmaiset sen, niin eikö se ole aika luonnollista, että siihen myös tulee eriävä mielipide vastaukseksi? Eihän keskustelu nyt niin toimi, että vain toisella keskustelijalla saa olla eriävä mielipide ja toinen myötäilee sitä. Ihan vaan näin lukijana se vaikuttaa siltä, että haluat muiden tekevän juuri niin vaikka itse toimit toisin.

Ja joo, palstalla voi hyvin olla niitä, jotka tarttuvat jokaiseen sanaasi. Itse en ole ollut hiekkalaatikolla vielä tarpeeksi kauan tietääkseni kaikkia taustoja.. Mutta ymmärtääkseni täällä saa ignoorattua henkilöitä, joten sieltä vaan estoon kaikki jotka ei miellytä ja iloisin mielin kohti kevättä.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aleksi Saarela teki juuri toisen NHL-maalinsa. Tarkisteltiin hetki valmentajan haastona - maalivahdin häirintää. Muutama ukko makasi jo maalissa ja Aleksi pääsi niittaamaan maalin edestä.

edit. Muutama vaihto myöhemmin sai tällin - päähän taisi osua, toivottavasti ei mitään vakavaa tullut kuitenkaan...
 
Viimeksi muokattu:

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aleksi Saarela teki juuri toisen NHL-maalinsa. Tarkisteltiin hetki valmentajan haastona - maalivahdin häirintää. Muutama ukko makasi jo maalissa ja Aleksi pääsi niittaamaan maalin edestä.

edit. Muutama vaihto myöhemmin sai tällin - päähän taisi osua, toivottavasti ei mitään vakavaa tullut kuitenkaan...
Eipä Allun tilanne hyvältä näytä Floridassakaan enää, sillä Haula, Luostarinen ja Wallmark kaupattiin sinne ja eiköhän ainakin Haula mene suoraan Allun edelle nokkimisjärjestyksessä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Menee ja menee Wallmark myös, Luostarinen tuskin
Toki sieltä kaupattiin Trochek pois ja Wallmark taitaa olla laituri. Luostarinen nyt ainakin taistelee samasta pelipaikasta.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Peter Tiivola teki tänään kaksi (2) maalia ja rikkoi 30 tehopisteen rajan.

Itsellä pyyhkiytynyt mielestä että tällainen kaveri on joskus Raumalla pelannut. Aina luullut syntyperäiseksi porilaiseksi, kun on aivan ässien näköinen ja oloinen pelaaja.

Hyvä toki, että "miehellä" kulkee ja ilmeisesti häntäkin jossain (=porissa) sitten arvostetaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kiva kun kerroit. Taisihan sillä on ollakkin aika pitkä maaliton putki takana. Ei Tiivola olisi missään muussa seurassa ykkössentteri, kun näissä Liigan jämäjoukkueissa.
Ei Tiivolalla riitä edes Ässissä ykkössenaksi, Spink menee ohi ja nyt jopa Rekonen. Mutta hienon joukkueen on Ässät kasannut ja pelaajapolitiikka selvästi toimii!
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsellä pyyhkiytynyt mielestä että tällainen kaveri on joskus Raumalla pelannut. Aina luullut syntyperäiseksi porilaiseksi, kun on aivan ässien näköinen ja oloinen pelaaja.

Hyvä toki, että "miehellä" kulkee ja ilmeisesti häntäkin jossain (=porissa) sitten arvostetaan.

Sopii kyllä tuohon joukkueeseen. Tänään onnistui telomaan HIFK-pakki Lyytisen, poikittainen maila suoraan kasvoihin.
Lyytinen jätti pelin kesken.

Ässien näköinen pelaaja ja sopii varmasti Kerttulan arvoihin. Harvoin näkee noin törkeää piittaamattomuutta vastustajan terveydestä.
 

korvanappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
On kyllä oma mielipide muuttunut aikalailla tosta jampasta. Lukkoon kun aikoinaan tuli niin oli ihan suht hyvä fiilis nuoresta urallaan eteenpäin menevästä äijästä, mutta nykyään kyllä en osaa oikein yhtäkään positiivista asiaa sanoa.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En muista nähneeni tätä vielä täällä, joten linkataan tänne. Antti Raanta esittelee kämppää ja opettaa Biznastya sanomaan "Rauma".

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös